Zrovnanie plochy naboja na aute?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo dosticky textar nemenili sa ani na jednom z rieseni
pred tym to zacalo hadzat este na orgio starych doskach a kotucoch z "nicoho nic" predpokladam ze z pneuservisu
kotuce mali este 24mm
pri 160tkm
po tom sa vymenilo komplet za textar a hadzalo po par km
dalsie kotuce rotinger
hadzalo ihned
po tomto je klud
dosticky maju uz nabehane dost ale su pekne tak ma nenapadlo ich menit
___
EDIT
dodam ze predne strmene boli zrepasovane, lebo povodne brzdy vykazovali väčšie opotrebenie na jednej strane (prepichnuta prachovka bola)
pred tym to zacalo hadzat este na orgio starych doskach a kotucoch z "nicoho nic" predpokladam ze z pneuservisu
kotuce mali este 24mm
pri 160tkm
po tom sa vymenilo komplet za textar a hadzalo po par km
dalsie kotuce rotinger
hadzalo ihned
po tomto je klud
dosticky maju uz nabehane dost ale su pekne tak ma nenapadlo ich menit
___
EDIT
dodam ze predne strmene boli zrepasovane, lebo povodne brzdy vykazovali väčšie opotrebenie na jednej strane (prepichnuta prachovka bola)
O1combi asz
Volvo xc70 d5
Volvo xc70 d5
Zrovna mám předělané brzdy na O1 z 280 na 288mm.Komplet renovace těhlic,ložiska náboje, brzdiču.Nove kotouče Jurid a desky Hella Pagid....Na nápravě taky vše nové,tak jsem zvědav.
Obecně co jsem měl a mám okty 1 s kotouči 280 mm,tak tam je problém s předními brzdami u VŠECH! Nicméně problém zaznamenávám i u jiných aut koncernu s brzdami FS-III , třeba fabia 1 i fabia 2.
Obecně co jsem měl a mám okty 1 s kotouči 280 mm,tak tam je problém s předními brzdami u VŠECH! Nicméně problém zaznamenávám i u jiných aut koncernu s brzdami FS-III , třeba fabia 1 i fabia 2.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Podľa mňa asi na všetkých FS III brzdách tento problem skôr či neskôr nastane, kamarár mal octu 3 1,6 TDI a tiez mu zacali tradt brzdy. Tie bezdy su podla mna zle uz od samotneho navrhu
na všetkých autapch čo doma máme, máme vždy minimálne 288mm brzdy aby sa na tom dalo jazidť.

Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33812
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hele tohle bych pochopil u traktoru co jezdí jen po poli, ale u auta ?feroplech píše:len sa pripominam ze som predne naboje presiel pilnikom stylom 2ka volnobeh zdvihak na jednej strane az pokym sa neukazal vsade cisty material
pritlacit na stred a ono to uz ide same (nezabudnut odpojit ABS cidlo!!! hlavne ak mate ESP!!!)
robil som jednu stranu na 2x pretoze sa to dost zohrialo (cca 2x 10minut)
To byl takový problém ten dáboj koupit nový a nechat ho přelisovat někoho kdo to umí ?
Náboje stojí pár korun a i s ložiskem se v klidu vejdeš do 1000,- Kč a víš že už to nikdy měnit nebudeš a dosedací plocha nejen že nebude házet, ale bude i perfektně rovná a nebudeš kurvit dosedací plochu kola při dotahování.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
1 stiahol som tym vystupene zavity, nie havarovany sinusoid
2 indikator sa ani nepohne, predtým skákal
vyskusal som fungovalo
ak by to nefungovalo tak to sem napisem a dam nove naboje
stazujete sa tu, ze dnesny mechanik len meni diely
a ked sa clovek uspesne o nieco pokusi tak je tu na smiech
tak sa tu majte pekne medzi sebou
2 indikator sa ani nepohne, predtým skákal
vyskusal som fungovalo
ak by to nefungovalo tak to sem napisem a dam nove naboje
stazujete sa tu, ze dnesny mechanik len meni diely
a ked sa clovek uspesne o nieco pokusi tak je tu na smiech
tak sa tu majte pekne medzi sebou
O1combi asz
Volvo xc70 d5
Volvo xc70 d5
Dělají se různé věcifavo píše:Hele tohle bych pochopil u traktoru co jezdí jen po poli, ale u auta ?
To byl takový problém ten dáboj koupit nový a nechat ho přelisovat někoho kdo to umí ?
Náboje stojí pár korun a i s ložiskem se v klidu vejdeš do 1000,- Kč a víš že už to nikdy měnit nebudeš a dosedací plocha nejen že nebude házet, ale bude i perfektně rovná a nebudeš kurvit dosedací plochu kola při dotahování.


https://youtu.be/qpt-GgRejNc?t=101
Trochu se Ti nedivím, že jsi otráven a o co vlastně jde? V podstatě o nic, stočil si náboje a funguje to..Každý má svou cestu , samozřejmě ne všechny končí úspěchem. Ale člověk je tvor omylný , má to v popisu života. Feroplechu, omlouvám se ti za tu sprchu, byla zbytečná...Zvolil jsi prostě starou cestu...feroplech píše:1 stiahol som tym vystupene zavity, nie havarovany sinusoid
2 indikator sa ani nepohne, predtým skákal
vyskusal som fungovalo
ak by to nefungovalo tak to sem napisem a dam nove naboje
stazujete sa tu, ze dnesny mechanik len meni diely
a ked sa clovek uspesne o nieco pokusi tak je tu na smiech
tak sa tu majte pekne medzi sebou

nepropadat panice...
Tak se hned neurážej.
Náboj stojí cca 350,- Kč a ložisko jak který, ale cca 700,- tohle není částka kvůli které budu riskovat, že si rozbiju někde držku, nebo se dokonce zabiju.
Vystouplý hrany závitů ničemu nevadí, protože ani kotouč, ani dosedací plocha kola se jich nedotýkají, mají větší otvory a před kolem samotným je ještě kotouč. Na hrany stačí vzít flexu se smirkovým kotoučem a hranou kotouče je přejet a máš klid a dosedací plochy se ani nedotkneš.
Sice si odstranil házení na vnějším obvodu, ale vnitřní házení ti zůsalo, takže když to přeženu, nyní ti sice krásně běží kolo, jak tvrdíš, ale náboj stále šmajdá. Je to jen otázka času kdy se to projeví na životnosti ložiska.
Upřímně pro mě je to stejný jako než koupit nový kotouč, tak ho raději soustružit za minimální rozměr, jen abych ušetřil.
Samozřejmě iniciativě se meze nekladou, ale je potřeba taky zvažovat zda už takové opravy nejsou krapet za hranou a neriskují víc než mohu získat.
Co se týká toho videa, tak ti kluci z Indie bohužel nemají jinou možnost, ale mi nežijem v chudé Indii. Ovšem je vidět, že to mají zmáknutý a dělají to poctivě.
Náboj stojí cca 350,- Kč a ložisko jak který, ale cca 700,- tohle není částka kvůli které budu riskovat, že si rozbiju někde držku, nebo se dokonce zabiju.
Vystouplý hrany závitů ničemu nevadí, protože ani kotouč, ani dosedací plocha kola se jich nedotýkají, mají větší otvory a před kolem samotným je ještě kotouč. Na hrany stačí vzít flexu se smirkovým kotoučem a hranou kotouče je přejet a máš klid a dosedací plochy se ani nedotkneš.
Sice si odstranil házení na vnějším obvodu, ale vnitřní házení ti zůsalo, takže když to přeženu, nyní ti sice krásně běží kolo, jak tvrdíš, ale náboj stále šmajdá. Je to jen otázka času kdy se to projeví na životnosti ložiska.
Upřímně pro mě je to stejný jako než koupit nový kotouč, tak ho raději soustružit za minimální rozměr, jen abych ušetřil.
Samozřejmě iniciativě se meze nekladou, ale je potřeba taky zvažovat zda už takové opravy nejsou krapet za hranou a neriskují víc než mohu získat.
Co se týká toho videa, tak ti kluci z Indie bohužel nemají jinou možnost, ale mi nežijem v chudé Indii. Ovšem je vidět, že to mají zmáknutý a dělají to poctivě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vzduchová pistole a chlupaté ruce, ono přetáhnout kola pro jistotu ručně nebo dokonce momentem je dnes nemoderní. U Fiatů jsou například závity na šroubech jemné, takže utahovák a blbec u něho je protočí a ztrhne, že se musí náboj převrtat na větší šroub. Koncern má šrouby se závitem velmi odolné, takže blbec s pistolí to ani nezaznamená , když to přetáhne. A jelikož náboj není žádná ocelová elita, tak po několika letech to může takhle dopadnout. A když se plocha srovná v soustruhu, tak to samozřejmě je znát..johnyd1 píše:Ale jak to môže ktosi tak valit,až vytahá závity? Keket?![]()
![]()
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ale v Pakistánu jsou kluci šikovný a zachranují nápravu,kterou neseženou novou a když,tak za 100tis.
Ale opravovat v našich podmínkách takhle náboj,to fakt ne.
Ale opravovat v našich podmínkách takhle náboj,to fakt ne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené