VW LT problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
VW LT problém
Ahoj. Pánové prosím Vás o radu, mám na dílně Vw LT r.v. 2004 2.5tdi 80kw. Dělal jsem na něm rozvody, brzdy atd. Seběhlo se mi více problémů najednou. Mám problém se žhavením, chcípáním za jízdy, a nekomunikuje s diagnostikou. Občas z ničeho nic chcípne při vyřazení rychlosti, bez ohledu na to jestli je motor teplý nebo ne. Kontrolka žhavení se rozsvítí ale nenažhaví. Čidlo teploty vody je vyměněno za originál VW, po odpojení konektoru čidla, žhavení funguje. Chtěl jsem doladit předvstřik přes VAG, ale auto se mnou prostě nekomunikuje. Redukce je funkční, další LT komunikují normálně. Starter je fungl nový. Elektrikář mi radil že by mohl být problém ve spínačce, čemuž moc nevěřím. Není tu někdo z okolí Nového Jičína kdo by se na to se mnou kouknul? Samozřejmě to zadarmo nechci.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
To auto chlapík koupil asi týden předtím než to dovezl ke mě. Najel s tím cca 20km za tu dobu. Před svým zásahem jsem to na diagnostiku nezapojoval, proto tu komunikaci nemůžu soudit. Co se týká toho žhavení, bylo vadné čidlo, jelikož neukazovalo teplotu. Po výměně čidla ukazuje normálně. Zarazila mě věc, že bylo v autě čidlo se žlutým kroužkem, musel ho měnit ještě někdo přede mnou. Tipuju ho na nějakou náhradu, nemělo na sobě žádné číslo. Originál tam ale patří s růžovým proužkem. Jinak co se týká nastavení rozvodů,tak to je na 100% v pořádku a přesné. Jen nemá doladěný předvstřik.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
spínačku jsem měnil a žhavení jsem taky už nepořešil, skončilo rozpojovacím tlačítkem na čidlo teploty,
začni od baterky co uvidíš všechno čisti kostry do kastle pak pod volantem, každý kontakt prohlédnout postříkat, vyčistit, pojistky né dívat se, každou do serie s žárovkou klidně 55W , kontakty v té pojistkovce prohlédnout jestli nejsou roztažené, relátka u řidičových dveřích, kostry, pak všechny konektory na motoru, všetně řj motoru,
příklad řešil jsem chcípání motoru chrysler V III, postupně asi půl roku po vyčistění koster na levém podběhu vše OK a kostry na oko celkem v poho,
tak nic nepodcenovat!!!!
začni od baterky co uvidíš všechno čisti kostry do kastle pak pod volantem, každý kontakt prohlédnout postříkat, vyčistit, pojistky né dívat se, každou do serie s žárovkou klidně 55W , kontakty v té pojistkovce prohlédnout jestli nejsou roztažené, relátka u řidičových dveřích, kostry, pak všechny konektory na motoru, všetně řj motoru,
příklad řešil jsem chcípání motoru chrysler V III, postupně asi půl roku po vyčistění koster na levém podběhu vše OK a kostry na oko celkem v poho,
tak nic nepodcenovat!!!!