Když kód motoru na těch vyhledávačích nefunguje

Máš to mít v popisku pěkně " TDI CR 132kw 4motion" + maximální výbava řady: "Scout camouflage" kdy pár plastů změní cenu auta o 45%
Takže je to ten druhej spodní když má comon_rail.
Ten první horní je skutečně jak píšeš to jejich šílený PDčko. Tam už každej předem ví, že to čidlo vymění 16x za 16 let provozu, tak proč ho dělat na 4 piny a kvalitní, když stačí obyčejný levný základní na 2 piny z nejlevnějších materiálů z favoritu nebo felície, ale uměním je nacenit ho na úroveň 21. století (jen kvůli odlišnému konektoru)
Ono většina mechaniků a prodavačů jsou hloupí troubové, kteří netuší ani co prodávají či opravují. Jen odhadují a nepřemýšlí = nemají takové myšlení a tak se spolehnou na nějaký internetový nebo skladový návod, jak co opravit, nebo jaký díl do jakého typu motoru nejspíš asi tak může patřit a podle čeho to zjistit
Někteří jsou tací amatéři ve svém oboru, že jim musíš přinést díl starý, aby byli vůbec schopni za nějakou dlouhou hledací a čekací dobu na prodejně najít ten shodný díl a prodat ti ho. Mechanici neřeší příčiny, jen důsledky=> padá do nouzáku turbo ? tak vyměníme turbo! Je prasklá hlava válců a motor vaří? Vyměníme důvod proč vaří => termostat

; Je opotřebovaná spojková lamela a začíná prokluzovat ? Tak vyměníme jen lamelu, protože zbytek zatím není v dezolátním stavu, jako ta lamelu, tudíž za rok to budu dělat znovu a ten setrvačník si vyměním také, protože je sice dražší, ale nebudu každým rokem půlit převodovku od motoru. Rozvody uděláme tak, že dáme nový řemen a zbytek kladek (některý z nich jdou špatně sundat a ještě hůř zpětně namontovat) jen v případě potřeby, vodní pumpu jen v krajní nouzi, kdyby kolem ní bylo mokro od chladící kapaliny, ale jinak proč, když řemenice nevrže a na první dojem vypadá OK

Za rok tomu někdo naloží a bude dělat potkanej motor, kvůli nerozhodnýmu mechanikovi šetřílkovi. Největším vrcholem je ale drzost měnit na nápravách (přední zadní) jen jednotlivé komponenty z jedné strany, ale účtovat si nápravu celou...však ten kotouč na druhý straně ještě půl roku vydrží a ten tlumič u řidiče je v lepším stavu než ten u krajnice, tak proč si přidělávat práci, když to stačí takhle nějak zbastlit a myslet si, jakej je to pro to auto ohromnej a prospěšně bezpečnej servis. Proč měnit oba tlumiče, když klepe jen jeden? proč měnit dvojici pružin, když praskla jen jedna? a proč dávat nový ložiska, čepy a uložení na obě strany, když je špatné většinou jen na té straně jedné a další ojebávky a lenost, nevědomost a neschopnost porozumět jádru toho řemesla, který vykonávám!

Určitě to zná každý z nás, že spolehnout se na prodavače značkových autodílů a mechanika v jejich kombinéze, je tím nejposlednějším a nejzoufalejším způsobem, jak si opravit jakoukoliv závadu na svém autě.