Vadný snimač teploty paliva?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Vadný snimač teploty paliva?

Příspěvek od Kamil-TDI »

Zdar osazenstvo,rosvitila se mi oranzova helikoptéra a po napichnuti mi to hlasi snimač teploty paliva.
Auto octavia scout 2.0tdi cfhc facelift.
Je to ten malej se dvěma pinny vedle palivaku? Myslím že jo ale prodejce mi tvrdí něco jinýho 🙄
Může někdo popřípadě fotku?
Dík moc.

:)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Netuším v jakém auto-kelly-elitu nakupuješ, ale je to ten klasický 2 pin jak píšeš, ještě je tam 1 pin, ale ten je tlakový a nebo to byl jiný typ motoru.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 31652.html SNAD MÁŠ PD.
snad půjde nasdílet, jinak pošlu fotku samostatně.
Pro CR je teploměr zde: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 38174.html
Piču!!!! Je tam jen a pouze ten dvou_pin s připojeným čidlem vedle paliváku, jak si už psal. Ten 1x pin není konektor ani čidlo, ale jenom plnící ventil klimatizace. (LOL)
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Kendys_TDI píše:Netuším v jakém auto-kelly-elitu nakupuješ, ale je to ten klasický 2 pin jak píšeš, ještě je tam 1 pin, ale ten je tlakový a nebo to byl jiný typ motoru.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 31652.html SNAD MÁŠ PD.
snad půjde nasdílet, jinak pošlu fotku samostatně.
Pro CR je teploměr zde: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 38174.html
Piču!!!! Je tam jen a pouze ten dvou_pin s připojeným čidlem vedle paliváku, jak si už psal. Ten 1x pin není konektor ani čidlo, ale jenom plnící ventil klimatizace. (LOL)
Já myslím že je to ten ve druhém odkazu pro CR. Prodavač je kokot a nabízel mi nějaký čtyř pin.🙄
Jinak mám 2.0tdi CR
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Když kód motoru na těch vyhledávačích nefunguje :D Máš to mít v popisku pěkně " TDI CR 132kw 4motion" + maximální výbava řady: "Scout camouflage" kdy pár plastů změní cenu auta o 45% (noteeth)
Takže je to ten druhej spodní když má comon_rail.
Ten první horní je skutečně jak píšeš to jejich šílený PDčko. Tam už každej předem ví, že to čidlo vymění 16x za 16 let provozu, tak proč ho dělat na 4 piny a kvalitní, když stačí obyčejný levný základní na 2 piny z nejlevnějších materiálů z favoritu nebo felície, ale uměním je nacenit ho na úroveň 21. století (jen kvůli odlišnému konektoru) (wallbash) (LOL) (rofl)
Ono většina mechaniků a prodavačů jsou hloupí troubové, kteří netuší ani co prodávají či opravují. Jen odhadují a nepřemýšlí = nemají takové myšlení a tak se spolehnou na nějaký internetový nebo skladový návod, jak co opravit, nebo jaký díl do jakého typu motoru nejspíš asi tak může patřit a podle čeho to zjistit :? :? :? (wallbash)
Někteří jsou tací amatéři ve svém oboru, že jim musíš přinést díl starý, aby byli vůbec schopni za nějakou dlouhou hledací a čekací dobu na prodejně najít ten shodný díl a prodat ti ho. Mechanici neřeší příčiny, jen důsledky=> padá do nouzáku turbo ? tak vyměníme turbo! Je prasklá hlava válců a motor vaří? Vyměníme důvod proč vaří => termostat :roll: ; Je opotřebovaná spojková lamela a začíná prokluzovat ? Tak vyměníme jen lamelu, protože zbytek zatím není v dezolátním stavu, jako ta lamelu, tudíž za rok to budu dělat znovu a ten setrvačník si vyměním také, protože je sice dražší, ale nebudu každým rokem půlit převodovku od motoru. Rozvody uděláme tak, že dáme nový řemen a zbytek kladek (některý z nich jdou špatně sundat a ještě hůř zpětně namontovat) jen v případě potřeby, vodní pumpu jen v krajní nouzi, kdyby kolem ní bylo mokro od chladící kapaliny, ale jinak proč, když řemenice nevrže a na první dojem vypadá OK (crazy) Za rok tomu někdo naloží a bude dělat potkanej motor, kvůli nerozhodnýmu mechanikovi šetřílkovi. Největším vrcholem je ale drzost měnit na nápravách (přední zadní) jen jednotlivé komponenty z jedné strany, ale účtovat si nápravu celou...však ten kotouč na druhý straně ještě půl roku vydrží a ten tlumič u řidiče je v lepším stavu než ten u krajnice, tak proč si přidělávat práci, když to stačí takhle nějak zbastlit a myslet si, jakej je to pro to auto ohromnej a prospěšně bezpečnej servis. Proč měnit oba tlumiče, když klepe jen jeden? proč měnit dvojici pružin, když praskla jen jedna? a proč dávat nový ložiska, čepy a uložení na obě strany, když je špatné většinou jen na té straně jedné a další ojebávky a lenost, nevědomost a neschopnost porozumět jádru toho řemesla, který vykonávám! ;) Určitě to zná každý z nás, že spolehnout se na prodavače značkových autodílů a mechanika v jejich kombinéze, je tím nejposlednějším a nejzoufalejším způsobem, jak si opravit jakoukoliv závadu na svém autě.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Čidlo jsem obednal a uvidíme. Dráty vypadají OK.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Co to tady plácáš, felicie měla 4pin a kdyby tě to zajímalo tak jen proto, že tam byly dva vývody pro budík a dva pro řídící jednotku. Tudíš tam byly dvě čidla v jednom balení. K čemu ti jsou u jendoho čidla 4 vývody ?
Další blbost je, že by se na PD měnili čidla každý rok, jestli někoho takovýho znáš tak ho jmenuj. Možná pokud jako většina pitomců co si sama opravuje auto a díly kupují jen a pouze ty nejlevnější, aby se tady potom mohli rozčilovat jakej krám ten koncern vlastně je.
Mám 19 roků starý PD a čídlo je stále původní a měří jak má.
A karbecový favority měli jen jeden vývod.
Na dva vývody se přešlo jen proto, že se domek termostatu, kde bylo čidlo umístěno začal vyrábět z plastu a ten jaksi nevodí, proto další vývod jako kostra.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“