Čištění DPF - můžete někoho doporučit?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Hlavně bacha na ten obal musí bejt origo jinak ti to napálej třeba golf byl bez obalu 55 tis naštěstí jsme na vrakáči sehnali obal bazarník už to znal řekl si 7000 za ludru.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Právě proto mám strach z čištění. Jak mi filtr jakkoliv poškodí, zbytečně riskuju, že mi ve VW napálí standartní cenu.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
TRISKELEON
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2009, 20:54

Příspěvek od TRISKELEON »

nogis píše:2Vici: náhradu určitě ne, nemá to smysl, když economy díl ve VW vychází s mojí slevou na 14200Kč (standartní díl ale i tak 35600)

2kanin: určitě sám, nic na tom není, ale bez zvedáku to nejde
Teď jsem byl v škodovce a na RS 2016 DPF 30tis. To je Ekonomy jak cip.. (rofl) prej na to ani není a i tak je to za díl výměnou..
Octavia Combi 4x4 TDI PD 74 KW CHIP 100KW :-)
Octavia Combi RS Tdi 135kw
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Tá cena je asi tým, že v trojkových octaviach prežije DPF aj 400tkm.

Takže sa málo kupuje. Ja som odišiel z rovnakou informáciou o cene. Preto som ho dal vyčistiť a až keď sa poserie vyčistené tak vymením za nové.

Aktuálne funguje bez problémov.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Cleantax
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Multitalent
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2020, 18:08
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Multitalent »

Zdravím, u nás na servise jsi čistíme dpf sami. Děláme i měření emisí. Takže se podělím o návod, a o výsledek. Octavia 2 2.0tdi přitáhlá z rakouska nepojízdná kvůli ucpanému dpf nešla ani natočit. Po našem čištění auto už mělo zákazníka na odkup, takže se jen přejelo vedle na emise, kde kouřivost byla ze 4 měření 0.00; 0.00; 0.03;0.00. Což znamená naprosto funkční a čistý. Nemáme mašinu za xx tisíc na čištění. A radči čistímě sami než někomu dávat 5tis. za vyčištění.

Postup správného čištění: Dpf vyndám z auta, beru milit nebo mafru (t.j.čistič motorů) horkou vodu do sudu s čističem do toho ponořit dpf nejlíp přes noc, občas povyndat a zase ponořit. druhej den beru před dílnu zapínám vapku prostříkat kompleto finýto ze všech směrů dir (po čidlech) dokavaď nejde paprsek tlaku vody z druhý strany. Pak vyfoukávat vzduchem (nuda) co nejvíc zbavit vody. pak aspoň MINIMÁLNĚ na den na horké topení JISTOTA 2dny, občas zase vyfoukat vzduchem v průběhu. pak uchycení do svěráku. Velký hořák a (zábava) praskot. Do ruda několikrát v obou směrech. (POZOR POD TEPLEM POVOLUJE SVĚRÁK A DPF RÁDO PADÁ) poté nechat vychladnout a vyfoukat. A můžete montovat zpět :) POZOR NIKDY NEMONTUJTE DPF NA VŮZ POKUD JE V NĚM VODA. NEPODCEŇUJTE CHEMII VODA SE V TEPLE ROZTAHUJE STEJNĚ JAKO KOV. PÁR KAPEK VODY VÁM UCPE CELÝ DPF A MŮŽE VÁM KIKSNOUT MOTOR Z TOHO. JINAK NÁVOD ČISTÍ NA 100%
Vždy když opravuji vůz značky renault, tak jsi říkám jak krásně to tak udělali a vymysleli. 😭😀
mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Bydliště: Kravaře u Op..

Příspěvek od mr.bora »

ahoj, já to řešil před rokem,najeto 388tkm kontrolka se mi nikdy nerožla, akorát to čím dál častěji regenerovalo (po náloži i po 30km), nakonec se mi zvedla hladina oleje, mám 125kw cbbb a economy verze nedělají, že jedině 35za nový ,trocha jsme laborovali a vzal se z golfu 125kw cbbb,neboť u toho econom verzi dělají.. a po sundání byl totožný, až na jednu trubku, na golfu byla dole na závit a na mém to bylo na pevno, čili se to poměřilo,svařilo a ještě sem ten den jel dom.. jinak by se dala objednat trubka a bylo by to vše origo..
mám už najeto 16tkm a spokojenost je na místě..
pro někoho to je barbarství, ale dělal sem si to na svém a po všech řečech kdo, jak a zda je dobrá taká metoda a za kolik to vyčistí, to byla jasná volba..
a vracel sem můj starý do Helleru a nebyl problém..
Passat B6 variant CBBB..mini soft,dsg,dpf,navi,atd.. 😊
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Vůbec nechápu proč necháte páchat takové prasárny. Viz poslední návod. Tam bych doporučil se v tom ještě vykoupat, než to nalejete do potoka. (LOL) Navíc filtr je zničen. Za 14tis nový se rozhodně vyplatí, než po dvou tisících znovu vyndavat a řešit věčné reklamace. Úplně stejný problém jsou repasovaná turba, tj. nestojí to za ušetřené peníze, zcela degradujete auto.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pár let zpátky jsme to zkoušeli jak psáno výše, zalili přes noc roztokem na čištění (Bluechem, Cartechnic, Wurth) pak wapka, sušit, montáž, někdy to nefungovalo vůbec, někdy třeba měsíc, dva, zázrak když půl roku takže za mě určitě NE
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Přesně tak, za tuto cenu vůbec nemá smysl nic vymýšlet. Jedna věc je zanesený DPF popílkem a druhá je funkce katu (obvykle společné) Pak to pořádně nezregeneruje nebo blbě. Stejně po těch km bude pravděpodobně i vevnitř prasklý (černý výfuk)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Multitalent píše:Zdravím, u nás na servise jsi čistíme dpf sami. Děláme i měření emisí. Takže se podělím o návod, a o výsledek. Octavia 2 2.0tdi přitáhlá z rakouska nepojízdná kvůli ucpanému dpf nešla ani natočit. Po našem čištění auto už mělo zákazníka na odkup, takže se jen přejelo vedle na emise, kde kouřivost byla ze 4 měření 0.00; 0.00; 0.03;0.00. Což znamená naprosto funkční a čistý. Nemáme mašinu za xx tisíc na čištění. A radči čistímě sami než někomu dávat 5tis. za vyčištění.

Postup správného čištění: Dpf vyndám z auta, beru milit nebo mafru (t.j.čistič motorů) horkou vodu do sudu s čističem do toho ponořit dpf nejlíp přes noc, občas povyndat a zase ponořit. druhej den beru před dílnu zapínám vapku prostříkat kompleto finýto ze všech směrů dir (po čidlech) dokavaď nejde paprsek tlaku vody z druhý strany. Pak vyfoukávat vzduchem (nuda) co nejvíc zbavit vody. pak aspoň MINIMÁLNĚ na den na horké topení JISTOTA 2dny, občas zase vyfoukat vzduchem v průběhu. pak uchycení do svěráku. Velký hořák a (zábava) praskot. Do ruda několikrát v obou směrech. (POZOR POD TEPLEM POVOLUJE SVĚRÁK A DPF RÁDO PADÁ) poté nechat vychladnout a vyfoukat. A můžete montovat zpět :) POZOR NIKDY NEMONTUJTE DPF NA VŮZ POKUD JE V NĚM VODA. NEPODCEŇUJTE CHEMII VODA SE V TEPLE ROZTAHUJE STEJNĚ JAKO KOV. PÁR KAPEK VODY VÁM UCPE CELÝ DPF A MŮŽE VÁM KIKSNOUT MOTOR Z TOHO. JINAK NÁVOD ČISTÍ NA 100%
a kolik si za to čistění říkáte? Já to vozím do JH dpfihned.cz 3600 vč. daně. Dáme kafe,pokecáme a za 40 min jedu domu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Multitalent
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2020, 18:08
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Multitalent »

Popravdě nevím hele, když šéf řekně vyčisti dpf, tak to udělám takhle. trvá mi to 2-3hodiny. Ale suší se to den dva. +nějakej autogen. Myslím 2-3tis.kč V budějících to dělá ještě někdo v sucháči bere jsi podobně jak v tom Jh.
Vždy když opravuji vůz značky renault, tak jsi říkám jak krásně to tak udělali a vymysleli. 😭😀
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

Čistenie DPF má zmysel, len v prípade, že je ešte v obstojnej kondícii oxidačný katalyzátor... čo po 300-400tkm môže byť skôr zbožné želanie ako realita...
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo přesně já na několika Toyotach co měly ca. 250tis.km to nechával čistit a pokazdy mi ho vrátili že je oxidak prasklé že to nemá cenu
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Na našem Volvu máme skoro 500 tis a je tam kat a DPF zvlášť. Když jsem to vyndaval kvůli čištění (zbytečně protože chybová hláška zaplnění dpf nakonec souvisela s prasklinou v sání a dpf bylo na půlce zaplnění dle tlaků mašiny co to čistí). Při pohledu do katu, to bylo krásně šedivý. Na to že byly na autě ještě původní vstřiky a vlastně úplně všechno na motoru, dobrý výkon.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“