Děkuji za odpověď..
Já bych ho klidně i vyměnil, ale nový jsem našel kolem 4500, starší prý plně funkční kolem 1000-1500, ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě..
Pak se dá koupit sada gumiček i s pružinami atd., ale otázka je jestli to pomůže- nedělal to někdo??
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
[quote="Romaneek"] ale co znamená plně funkční nezjistím když není ještě na autě..
když cheš plně funkční kup si novou za 4500 kč,
pokud se dáva auto na vrakoviště tak de nejprve do odborného servisu kde se prověří správná funce všech skupin a dílů aby byla záruka že když se prodá starý díl bude 100% funkční
ja sem menil tandem sice natlačil -0,8 ale po stlační brzdoveho pedalu spadel k nule a strašne dlho mu trvalo než natlačí znovu -0,8. druhe zešlapnutí byl pedal brzdy jak kameň
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Ano, koupím zřejmě nový.
Máte někdo změřeno kolik podtlaku dává funglovka?
Měřil jsem to na vývodu pro podtlakové hadičky na té trubce co jde do posilovače, takže myslíš odpojit ji a změřit přímo na nátrubku?
Kolik dává když šlápnu na brzdu zkusím odpoledne a napíšu 😉
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
ROMEK píše:ja sem menil tandem sice natlačil -0,8 ale po stlační brzdoveho pedalu spadel k nule a strašne dlho mu trvalo než natlačí znovu -0,8. druhe zešlapnutí byl pedal brzdy jak kameň
To mas neco spatne. Kdyz prestane jit podtlak mel bys trikrat zabrzdit
ROMEK- Tam jsem to přesně měřil, jak píšeš. Jen bez té brzdy, takže nevím za jak dlouho zase natlačí, to zkusím až po práci
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Tak zkouška s brzdou proběhla až dnes (použitý budík na tlak z turba ukazuje -0.8, ale rafička startuje na cca -0,1 takže by to odpovídalo tomu podtlaku-0,7 co naměřili v servisu)
Když 3x šlápnu na brzdu tak se vrátí na - 0,7 po cca 5sec. Když šlapu intenzivně za sebou tak pedál brzdy po asi 6tém šlápnutí ztvrdne.
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.