tdi pd vysoka spotreba nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kanal 004 policko 4 je 1.0stupen.
Jinak pri seslapnuti plynovyho pedalu napr. na trojku,nebo dvojku je slyset takovy divny zasyceni od motoru,ale pak to hned prestane kolem cca 2000.
Kde ma byt u tohodle passata schovany ventil n18 na egr a kde ma ventil chcipaci klapky?
Ja mam ventil na egr za motorem u kabiny a ventil na chcipaci klapku je zepredu.(auto bylo bourany,jestli ho nekdo uz predtim nezamenil,jelikoz auto takhle jezdi uz od doby co jsem ho koupil)
Nemate nekdo foto jak vypada a kde je ventil n18 a ventil na chcipaci klapku?
Jinak pri seslapnuti plynovyho pedalu napr. na trojku,nebo dvojku je slyset takovy divny zasyceni od motoru,ale pak to hned prestane kolem cca 2000.
Kde ma byt u tohodle passata schovany ventil n18 na egr a kde ma ventil chcipaci klapky?
Ja mam ventil na egr za motorem u kabiny a ventil na chcipaci klapku je zepredu.(auto bylo bourany,jestli ho nekdo uz predtim nezamenil,jelikoz auto takhle jezdi uz od doby co jsem ho koupil)
Nemate nekdo foto jak vypada a kde je ventil n18 a ventil na chcipaci klapku?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
adi:
sundej hadici z EGRu a podívej se jak to vypadá uvnitř, můžeš mít taky upadlou chcípklapku uvnitř EGRu jako jsem měl já
, takže jsem EGR vyhodil úplně ven a místo něj mám trubku bez chcípklapky. Na životnost motoru to má spíš opačný vliv, protože se do něj nepere svinstvo v podobě sazí zpět do sání a hlavně motor jede lépe odspodu - turbo se nafoukne dřív.
Co se týče ohřevu motoru - v zimě byl na stejné trase motor ohřátý s EGRem o 1 až 2 km dřív než bez EGRu. Jestli nejezdíš pouze krátké trasy (do 10 km) s přestávkami a 5 x denně, tak zaslepením EGRu pouze získáš.
Jinak ventil na EGR máš správně u kabiny , na turbo je zepředu motoru a na chcípklapku je u filtrboxu.
sky59:
tady se bavíme o passatech a ne o O1. Kdybych chtěl auto na spotřebu, tak si koupím Lupo 1.2 TDI 3L, trochu ho chipnu a budu jezdit za 2,5l/100km....i na passata se dá udělat ekonomický chip a jezdit pak za 4l , ale proto jsem si já, a asi i spousta lidí tady, pašíka nekupoval... chci si užívat komfortní pohodovou jízdu a když na to dupnu, tak chci vidět ostatní auta pouze ve zpětném zrcátku
. A o jízdním komfortu passatu vs O1 se asi bavit nemusíme....
sundej hadici z EGRu a podívej se jak to vypadá uvnitř, můžeš mít taky upadlou chcípklapku uvnitř EGRu jako jsem měl já
Co se týče ohřevu motoru - v zimě byl na stejné trase motor ohřátý s EGRem o 1 až 2 km dřív než bez EGRu. Jestli nejezdíš pouze krátké trasy (do 10 km) s přestávkami a 5 x denně, tak zaslepením EGRu pouze získáš.
Jinak ventil na EGR máš správně u kabiny , na turbo je zepředu motoru a na chcípklapku je u filtrboxu.
sky59:
tady se bavíme o passatech a ne o O1. Kdybych chtěl auto na spotřebu, tak si koupím Lupo 1.2 TDI 3L, trochu ho chipnu a budu jezdit za 2,5l/100km....i na passata se dá udělat ekonomický chip a jezdit pak za 4l , ale proto jsem si já, a asi i spousta lidí tady, pašíka nekupoval... chci si užívat komfortní pohodovou jízdu a když na to dupnu, tak chci vidět ostatní auta pouze ve zpětném zrcátku

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
george40 píše:adi:
sundej hadici z EGRu a podívej se jak to vypadá uvnitř, můžeš mít taky upadlou chcípklapku uvnitř EGRu jako jsem měl já, takže jsem EGR vyhodil úplně ven a místo něj mám trubku bez chcípklapky. Na životnost motoru to má spíš opačný vliv, protože se do něj nepere svinstvo v podobě sazí zpět do sání a hlavně motor jede lépe odspodu - turbo se nafoukne dřív.
Co se týče ohřevu motoru - v zimě byl na stejné trase motor ohřátý s EGRem o 1 až 2 km dřív než bez EGRu. Jestli nejezdíš pouze krátké trasy (do 10 km) s přestávkami a 5 x denně, tak zaslepením EGRu pouze získáš.
Jinak ventil na EGR máš správně u kabiny , na turbo je zepředu motoru a na chcípklapku je u filtrboxu.
sky59:
tady se bavíme o passatech a ne o O1. Kdybych chtěl auto na spotřebu, tak si koupím Lupo 1.2 TDI 3L, trochu ho chipnu a budu jezdit za 2,5l/100km....i na passata se dá udělat ekonomický chip a jezdit pak za 4l , ale proto jsem si já, a asi i spousta lidí tady, pašíka nekupoval... chci si užívat komfortní pohodovou jízdu a když na to dupnu, tak chci vidět ostatní auta pouze ve zpětném zrcátku. A o jízdním komfortu passatu vs O1 se asi bavit nemusíme....
hlavne je debata o ASZ.... a nemam najmensiu predstavu aky je uz len ten rozdielny jatdny komfort ked su to rovnake auta...
a vidiet oststnych v spartnom zrkadle zavisi od motora a mne to funguje podobne s tym zrkadlom aj na O1
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Mam doma ted ten samy problem jen se jedna o oct II 1.9 tdi bxe najeto 240 tis synchronizace v nule korekce na vstrikach do 0.7 max spotreba slusnou jizdou kolem 7 litru pri stani ukazuje 0.9l za hodinu. Log budu delat az vecervnebo zitra nevin kdy secna to dostanuva ten nabech je taky mizernej.... Turbo pry bylo pred mesicem cisteny ale jestlivto zere od ty doby nebo jeste pred tim nevim chlap ma auto 3 tydny 
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Na pripravky a dle diag uz nic nedohanet? Jinak vcera jsou koukal pres diagnostiku tak bezna taplota nejakych 80 81 stupnu kdyz jsem ji drzel tak jsem se prez 86 nedostal a turbo ma pozdni nabech... Zatin jsem nezjistíl proc vaha se zda byt v poradku
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
adi píše:Kanal 004 policko 4 je 1.0stupen.
Jinak pri seslapnuti plynovyho pedalu napr. na trojku,nebo dvojku je slyset takovy divny zasyceni od motoru,ale pak to hned prestane kolem cca 2000.
Kde ma byt u tohodle passata schovany ventil n18 na egr a kde ma ventil chcipaci klapky?
Ja mam ventil na egr za motorem u kabiny a ventil na chcipaci klapku je zepredu.(auto bylo bourany,jestli ho nekdo uz predtim nezamenil,jelikoz auto takhle jezdi uz od doby co jsem ho koupil)
Nemate nekdo foto jak vypada a kde je ventil n18 a ventil na chcipaci klapku?
Je to pro tebe zřejmě již starší téma ale přišel jsi na to čím to bylo / je ? Už to řeším delší dobu podobný problém a zatím jsem na to nepřišel. Když se hodně snažím tak se stejně pod 6,5l/100km nedostanu. Přitom dřív jsem "soutěžil" jestli se dostanu pod 5l/100km nebo budu jezdit za 5,5l. Spotřeba kolem 8L/100km je ale teď na běžném "pořádku". Podle tankování.
u PDcka je toho hodne co muze zpusobovat velkou spotrebu
1) cidla - chladici kapalina+nafta
2) ohoblovana vacka
3) stav vstrikovacu
4) nastaveni rozvodu - kanal 04 a podivat se kolik tam je, kdyz je ohoblovana vacka tak auto zere i na volnobeh treba 0.8-1 a neda se to doladit
5) nepribrzduji ti zadni trmeny?
6)vaha vzduchu
atd...
1) cidla - chladici kapalina+nafta
2) ohoblovana vacka
3) stav vstrikovacu
4) nastaveni rozvodu - kanal 04 a podivat se kolik tam je, kdyz je ohoblovana vacka tak auto zere i na volnobeh treba 0.8-1 a neda se to doladit
5) nepribrzduji ti zadni trmeny?
6)vaha vzduchu
atd...
Tak aktuálně nás napadlo taky ta teplota kapaliny. Vyměnili jsme zatím termostat a zdá se, že je to lehce lepší ale neřekl bych že ono. uvidím podle tankování.
Zadní brzdič jsem shodou okolností opravdu nedávno dělal ale tím to nebylo. Vstřiky jsou nově repasované, váhu vzduchu jsme zkoušeli, beze změny.
Tak že uvidíme co udělá ten termostat a když tak ještě zkusíme vyměnit čidlo teploty.
Ale včera jsme auto projíždeli a na dálnici se ani neohřálo na 90 stupnu, pri tom nebyla taková zima. Dneska po výměně termostatu se auto ohřálo na 90 celkem normálně. Spotřeba šla dolu podle palubáku. Tak uvidíme.
Každopádně díky za rady.
Zadní brzdič jsem shodou okolností opravdu nedávno dělal ale tím to nebylo. Vstřiky jsou nově repasované, váhu vzduchu jsme zkoušeli, beze změny.
Tak že uvidíme co udělá ten termostat a když tak ještě zkusíme vyměnit čidlo teploty.
Ale včera jsme auto projíždeli a na dálnici se ani neohřálo na 90 stupnu, pri tom nebyla taková zima. Dneska po výměně termostatu se auto ohřálo na 90 celkem normálně. Spotřeba šla dolu podle palubáku. Tak uvidíme.
Každopádně díky za rady.