Jakou značku pružiny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20272
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Prasklo to vždycky, už na Renaultech 19, prvních Meganech, Peugeot citroeny všechny a to je dodnes (rofl)
Ale třeba taková výměna na P307 kde to vezme asi tak 20 minut jedna strana je super kšeft ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Třeba u Felicií pamatuju, že ustřelila zrezlá miska na tlumiči, takže brousila drážku do gumy, ale péra, to se neměnilo.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Nejlepší to maji novější francouzi, tam prasklé pero většinou rovnou protrhne i pneu (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já na to přišel u mého milovaného Fiatu Fiorino, když jsem šel foukat gumu a sklonil jsem se, tam mne píchla špička ulomeného pera do čela.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:, tam mne píchla špička ulomeného pera do čela.. :)
já si vzpoměl na jednoho našeho milého méněceného je to takový černější krpec malý i jméno má přiměřené malík, P307 prdlo přední péro v pátek a dělal scénu že auto nutně potřebuje a do pondělka čekat nebude,
zadřelo se mu axiální a ........, jak mě nasral vzal jsem ceočko pružinu přivařil obvařil axiál jsem rozchodil, najebal jsem mu to tam spátky, no světe div se byl u mě několikrát na olej a ten svar na péru je pořád vidět ;)
Uživatelský avatar
Kenapuc
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 srp 2018, 06:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Kenapuc »

Není úplně pravda, že je jedno jaká pružina se dá.

Ze svých aut se sériovými pružinami zkušenosti nemám, vždy dávám "sportovní" pružiny - H&R, Eibach,... Mám prostě radši tvrdší podvozky a větší jistotu v řízení.

Zákazníkům ale montuji podle toho s jakým verglem přijedou a kolik do toho chtějí dát. Těm co to chtějí mít v rozumném stavu dávám téměř výhradně Sachs nebo Bilstein a nikdy jsem neřešil žádný problém. Těm co je zajímá jen cena dávám co je na konkrétní auto zrovna nejlevnější a už třikrát jsem řešil že je auto vyšší než když vyjelo z fabriky. Jestli se tím aftermarket výrobci snaží kompenzovat unavené tlumiče a uložení nebo něco jiného nevím.

Tlumiče jsem dával jednu dobu KYB, ale byly tvrdší (což mě vyhovuje, ale zákazníkům ne) a podle recenzí mají docela velkou úmrtnost, tak už dávám jen Sachs. S těmi jsem taky zatím neměl žádnou reklamaci ani na chování auta ani na životnost.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

bohuzel praskaji vice nez drive, moje zkusenost s OII 2012, auto jsem kupoval jako nove, zadni prozina praskla ve 100 tkm, ted aktualne praskla predni ve 150tkm, v aute jezdim sam, v kufru nic nevozim, takze tvrdit, ze pruzina vydrzi do konce zivotnosti auta bych si dneska rozmyslel.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Je to dodatečnou tepelnou úpravou pružin a je to úmyslně ojebaný výrobek. S touto zprávou se plně ztotožňuju: https://1url.cz/Bz7AZ
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“