Prasklo to vždycky, už na Renaultech 19, prvních Meganech, Peugeot citroeny všechny a to je dodnes
Ale třeba taková výměna na P307 kde to vezme asi tak 20 minut jedna strana je super kšeft
jericho-3 píše:, tam mne píchla špička ulomeného pera do čela..
já si vzpoměl na jednoho našeho milého méněceného je to takový černější krpec malý i jméno má přiměřené malík, P307 prdlo přední péro v pátek a dělal scénu že auto nutně potřebuje a do pondělka čekat nebude,
zadřelo se mu axiální a ........, jak mě nasral vzal jsem ceočko pružinu přivařil obvařil axiál jsem rozchodil, najebal jsem mu to tam spátky, no světe div se byl u mě několikrát na olej a ten svar na péru je pořád vidět
Není úplně pravda, že je jedno jaká pružina se dá.
Ze svých aut se sériovými pružinami zkušenosti nemám, vždy dávám "sportovní" pružiny - H&R, Eibach,... Mám prostě radši tvrdší podvozky a větší jistotu v řízení.
Zákazníkům ale montuji podle toho s jakým verglem přijedou a kolik do toho chtějí dát. Těm co to chtějí mít v rozumném stavu dávám téměř výhradně Sachs nebo Bilstein a nikdy jsem neřešil žádný problém. Těm co je zajímá jen cena dávám co je na konkrétní auto zrovna nejlevnější a už třikrát jsem řešil že je auto vyšší než když vyjelo z fabriky. Jestli se tím aftermarket výrobci snaží kompenzovat unavené tlumiče a uložení nebo něco jiného nevím.
Tlumiče jsem dával jednu dobu KYB, ale byly tvrdší (což mě vyhovuje, ale zákazníkům ne) a podle recenzí mají docela velkou úmrtnost, tak už dávám jen Sachs. S těmi jsem taky zatím neměl žádnou reklamaci ani na chování auta ani na životnost.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
bohuzel praskaji vice nez drive, moje zkusenost s OII 2012, auto jsem kupoval jako nove, zadni prozina praskla ve 100 tkm, ted aktualne praskla predni ve 150tkm, v aute jezdim sam, v kufru nic nevozim, takze tvrdit, ze pruzina vydrzi do konce zivotnosti auta bych si dneska rozmyslel.