
Zadretý kompresor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Páni, v práci nám montovali novú klímu do kanclu a chlapík vyzeral solídne, tak som sa ho spýtal, či by mi nevedel pomocť s odsatím chladiva. Vraj žiadny problém, po výmene kompresoru mi to spať naplní.Woko_O píše:Zdravý to samozřejmě není, na novej kompresor bych byl opatrnější, ale jinak je to víceméně jedno. Když se to něčim profoukne a dlouho vyvakuuje, tak to většinou potom funguje..
Avšak o vakuovaní nepadlo ani slovo, je nevyhnutné pre zbavenie vlhkosti alebo funguje len ako test tesnosti.
Diky.
obojí. Ono to v průběhu vakuace děla i test těsnosti. Ne nijak super užasnej test, protože to zkouší jen chvíli a malej unik to neodhalí ale aspoň orientačně se ví, že to nebude v řiti.VerTom píše:Páni, v práci nám montovali novú klímu do kanclu a chlapík vyzeral solídne, tak som sa ho spýtal, či by mi nevedel pomocť s odsatím chladiva. Vraj žiadny problém, po výmene kompresoru mi to spať naplní.
Avšak o vakuovaní nepadlo ani slovo, je nevyhnutné pre zbavenie vlhkosti alebo funguje len ako test tesnosti.
Diky.
Jinak jak píše roman. Nesmí tam bejt vzduch a tedy i vlhkost, plnička to dělá automaticky ale obvykle se dá i nastavit jak dlouho. Když je systém dlouho bez media, nebo byl otevřenej víc než je třeba, nechá se to vakuovat (vysávat) dýl. Potom se tam naplní chladivo. Možná to nedostane ven všechnu vlhkost, ale pomůže to.
hlavně by se tam bez vakuování dost obtížně dostávalo chladivo ale pokud je chlapík chlaďař tak to bude mít vývěvu určitě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já mám ten nesmysl v kabrouši MX-5 a v podstatě je to teď díl, který má riziko problémů. Mám nové rozvody a tenhle pro auto nesmyslný přídavek je abonent na zadření. Minulý týden jsem auto testoval a protahoval a samozřejmě jej nebudu zapínat , ale to ložisko v řemenici může říci dost, a třeba se zadírat potichu.. 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
Kdyz nejsou piliny je to ok a kdyz jo....
tak ho musis nechat vycistit, provrtat expanzni ventil napojit na cisticku a cely system procistit a dat novy expanzni ventil.
Spravne bys mel jen vycistit vyparnik a dat novy onen expanzni ventil nadice klimakompresor a kondenzator s vysousecem...
Co nam rikali na skoleni kazdy rok bys mel chladivo odsat i s olejem doplnit a kolik oleje jsi vycuc tolik doplnit... To vis ze to nikdo nedela.. A hlavne v novych kompresorech by se nemel nechavat olej ktery v nich je je trasportni mel by se vylit a stejne mnozstvi doplnit.
tak ho musis nechat vycistit, provrtat expanzni ventil napojit na cisticku a cely system procistit a dat novy expanzni ventil.
Spravne bys mel jen vycistit vyparnik a dat novy onen expanzni ventil nadice klimakompresor a kondenzator s vysousecem...
Co nam rikali na skoleni kazdy rok bys mel chladivo odsat i s olejem doplnit a kolik oleje jsi vycuc tolik doplnit... To vis ze to nikdo nedela.. A hlavne v novych kompresorech by se nemel nechavat olej ktery v nich je je trasportni mel by se vylit a stejne mnozstvi doplnit.