Šrouby ojnice ASZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hgi
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 zář 2016, 18:17
Odpovědi: 0

Šrouby ojnice ASZ

Příspěvek od Hgi »

Ahoj, asi se to tu řešilo několikrát, ale mám i tak dotaz a rád bych slyšel Váš názor...

Obrázek

Na svém ASZ mám šrouby ojnic viz. obrázek (ten horní s částečným závitem). Na BXE motoru jsou použity šrouby s celým závitem.

Dělám teď GO motoru a chci se Vás zeptat, jaký šrouby byste použili na ASZ? Ty co tam byly (s částečným závitem) nebo celozávit? Motor běžel v pohodě 300 tisíc, v posledních 100 tisících s výkonem cca 250PS. Dělám GO z toho důvodu, že mě fouklo těsnění pod hlavou a při té přilěžitosti dělám celý GO.

Díky za Vaše poznatky.
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9230
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Použil bych nový a ty co tam mají být.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20396
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud jsou tam štípaný ojnice jakože jo tak si osobně myslím že je to jedno,ale jak psáno výše,dal bych tam co tam má být
v tomto případě 028105425C,N
Ale uvádí i druhou možnost 045 105 425 což je ten celozávitový
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud maji stejnou pevnost tak je to jedno ne?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Použil bych ty první, bez závitu po celé délce šroubu, jsou už z konstrukce kvalitnější. Ty druhé je jen šetření a nebýt šlechtěné, patří do regálů..Za ty bych koncern nakopal do zadku..
nepropadat panice...
Hgi
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 30 zář 2016, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hgi »

ok, dobře, dám ty co tam mají být, tzn. ty s částečným závitem. Fungovalo to 300 tisíc, tak snad to bude fungovat dál i se stejnýma novýma šroubama.

Jenom je zajimavé, že ty stejný šrouby (s částečným závitem) jsou použity i na rotačce např. 66kW.atd...

Bohužel, třídu pevnosti šrouby na sobě napsanou nemají a nikde jsem se nedočetl, co to je vůbec zač.

Děkuji všem za názor! :)
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“