BSE škube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

BSE škube

Příspěvek od kodl »

Ahoj, řeším škubání octy 2 1,6 mpi BSE, škube pouze za tepla po přidání plynu v otáčkách do 2 tis. VCDS čisté, na volnoběh výpadky 2 a 3 válce,velmi sporadické. Svíčky, kabely, cívka v pořádku.Lambda reguluje.Po odpojení váhy stejné,výfuk těsný, najeto 100 tis. auto velmi pěkné.Už nevím po čem jít, setkal se s tím někdo,nemám osciloskop a nevím jak zjistit, jestli není jiskra, nebo není benzín.Komprese ok, olej nežere.Dík
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Co znamená svíčky, kabely a cívka v pořádku? Podle čeho jsi to usoudil?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

svíčky nové,kabely z fungujícího vozidla,cívka jiná a fort to samé za studena dobrý, jak se to ohřeje škube
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš soudky na svíčkách? udělej test jet na trojku čtyřice a jebni tam pětku plný kotel a drž plný kotel, pokud ti to bude cukat furt je problém v elektrice, pokud cukání zmizně třeba při 70 ti je problém ve vstřikovačích
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

cukání zmizne, variata B, takže vstřiky?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

skontroluj tesnost sania :) .
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kodl píše:cukání zmizne, variata B, takže vstřiky?

tak ještě jednou jedeš 40 na trojku, jebneš pětku plný kotel a držíš ho na podlaze, škubání zhruba po šedesátce zmizne, máš horší starty a vyšší spotřebu?

vstřikovače na ultrazvuk, benzin optimal u EO a pro jistotu VIF, včistit klapku na stříbro a zlato, prohlédnout sací potrubí, pokud je tam nános štětku na šistění demižonu sání dole a vyčistit s ředidlem 6300 , sprej na karbon a očistit až hlavu po ventily, motor chytne druhý dech,

ten ultrazvuk ten nesmí být na čístění brýlí to musí bát na mašině která ti řekne že před čistěním měl vstřák 5O% a po čistění 96% blbě řečeno ono to stříká na mililitry
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

Miloši děkuju za rady.
Test jak píšeš s tim podřazením jsem dělal, v 60-70 km/h je po škubání, spotřeba je dobrá, starty studené i teplé na brnk. Vyndám trysky a nechám je vyčistit,klapku a sání udělám, doufám, že to bude dobrý. děkuju a napíšu rozhřešení
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20294
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jestli to nebude tím žes tam nalil naftu když jsi to prásknul do sekce Diesel... :roll:
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

Do benzinu moc lidí nechodí :) ale řepka bude ta, co to způsobila a máš pravdu omluva
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jaká řepka so šeho se dává řepka?
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

Biosložka v palivu, před pár dny jsem čistil karbce ve své motorce a byly zalepené takovým žlutým slizem. předpokládám ,že ty vstřikovače budou něco podobného
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jak budeš mít rozdělané sání, tak rovnou všechna nová těsnění.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Občas je dobré koupit nové kvalitní vstřikovače...,bo ani benzínové nejsou "na furt".
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
kodl
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 02 bře 2009, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodl »

Tak po vyčistění trysek zlepšení,ale stále to nebylo ono,furt to sem tam cuklo.A stále 2+3 válec... takže, půlka cívky po ohřátí dávala malou jiskru a ty výpadky zapalování na volnoběh dělaly částečně trysky, protože na jinou cívku ten volnoběh taky pocukával s výpadky.Snad to někomu pomůže.děkuju za rady a ať se daří
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“