BSE škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BSE škube
Ahoj, řeším škubání octy 2 1,6 mpi BSE, škube pouze za tepla po přidání plynu v otáčkách do 2 tis. VCDS čisté, na volnoběh výpadky 2 a 3 válce,velmi sporadické. Svíčky, kabely, cívka v pořádku.Lambda reguluje.Po odpojení váhy stejné,výfuk těsný, najeto 100 tis. auto velmi pěkné.Už nevím po čem jít, setkal se s tím někdo,nemám osciloskop a nevím jak zjistit, jestli není jiskra, nebo není benzín.Komprese ok, olej nežere.Dík
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kodl píše:cukání zmizne, variata B, takže vstřiky?
tak ještě jednou jedeš 40 na trojku, jebneš pětku plný kotel a držíš ho na podlaze, škubání zhruba po šedesátce zmizne, máš horší starty a vyšší spotřebu?
vstřikovače na ultrazvuk, benzin optimal u EO a pro jistotu VIF, včistit klapku na stříbro a zlato, prohlédnout sací potrubí, pokud je tam nános štětku na šistění demižonu sání dole a vyčistit s ředidlem 6300 , sprej na karbon a očistit až hlavu po ventily, motor chytne druhý dech,
ten ultrazvuk ten nesmí být na čístění brýlí to musí bát na mašině která ti řekne že před čistěním měl vstřák 5O% a po čistění 96% blbě řečeno ono to stříká na mililitry
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak po vyčistění trysek zlepšení,ale stále to nebylo ono,furt to sem tam cuklo.A stále 2+3 válec... takže, půlka cívky po ohřátí dávala malou jiskru a ty výpadky zapalování na volnoběh dělaly částečně trysky, protože na jinou cívku ten volnoběh taky pocukával s výpadky.Snad to někomu pomůže.děkuju za rady a ať se daří