seat leon 1,4tsi tgi 81kw- DSG,2014 ...bohužel na cng problém s vibracemi na volběh..auto se klepe jak "drahej pes"
po zvyšení otaček nad 1000 se vibrace hned ztratí a chod je klidny... přechod do otaček taky ok...
diagnostika bez chyb...
myslel jsem cívky,svíčky...rozvod,dvouhmota..... ale vynechaní zapalování by bylo v chybách...
má cenu začít u svíček? díky za postřehy
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
auto chytne na drc,chová se stejně jak benzín,tak plyn...motor CPWA..
přesné otačky zjistím...připadají mi ale dost nízké...
auto je čerstvý dovoz,čerstvě natankován CNG,benzín původní.... díky
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
zkus těsnost sání všechno kolem sání postříkat sprejem na brzdy jestli to někde něpřidá, býbat s produkty stříkat,
pak bernzin pokud nikdo pravidelně netankoval a nikdy na benzin nejezdil tak může dojít k poškození palivové soustavy, nový benál, čistitč palivové soustavy tsi a jezdit na benál,!!! aspon jednu nádrž!
ono i na cng je tam určitý příprc benzínu aby se vstřikovač nepoškodil a stou dávku cng počítá, dobrá indicie je skontrolova těsnění horního deklu palivového čerpadla jak je rozežrané spolovičky fuč a hned ti špiní prsty tak problém
ok....to mohu zkusit....
když auto přijelo...nadrž CNG byla prázdná...takže na benzín to jelo...a myslím že i každý studený start je na benzin...
ale chová se to stejně studený i teplý...
benzinu tam je skoro půl nadrže...
co ještě dát změřit tlaky ve válcích??
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Začal bych svíčky, když budou venku tak změřit tlaky, ve vagu v měřených hodnotách zjistit který válec vynechává, přehodit mezi sebou případně cívky a dál by se vidělo.