nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke
Ahojte,
prosim o radu. Muj Superb 2.0 TDI CR 125kW 4x4 jede v nouzovem rezimu ...
- a sviti kontrolka filtr pevnych castic a porucha motoru
- blika zhaveni
V ridici jednotce motoru je zapsana chyba nize, ktera nelze smazat.
Kdyz spustim servisni regeneraci na miste, tak pise, ze bezi, ale otacky se nezvysuji a regenerace ve skutecnosti neprobehne. Pri spusteni regenerace behem jizdy, diag pise, ze probiha, ale ve skutecnosti neprobehne.
Je nutno filtr demontovat a nechat vycistit nebo spustim servisni regeneraci spatne?
Predem dekuji za radu
--
Roman
----------
5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke
P2463 00 [175] - -
Kontrolka zavad ZAP - Potvrzeno - Testovano od smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad: 00000001
Priorita zavad: 2
Frekvence zavad: 1
Kilometry: 277166 km
Datum: 2069.14.30
cas: 11:09:23
Otacky motoru: 0.00 /min
Normovan· hodnota zatizeni: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladici kapaliny: 8 ∞C
Teplota nasavaneho vzduchu: 59 ∞C
Okolni tlak vzduchu: 960 mbar
Napeti svorky 30: 12.460 V
citac zapomenuti po OBD: 40
citac doby regenerace filtru castic: 0.00 s
Filtr castic: kilometry od posledni regenerace: 1050795 m
Filtr castic: merena hmotnost sazi: 9.30 g
Filtr castic: vypoctena hmotnost sazi: 46.26 g
Filtr castic: diferencni tlak dynamicky ofset: 0 hPa
----------
prosim o radu. Muj Superb 2.0 TDI CR 125kW 4x4 jede v nouzovem rezimu ...
- a sviti kontrolka filtr pevnych castic a porucha motoru
- blika zhaveni
V ridici jednotce motoru je zapsana chyba nize, ktera nelze smazat.
Kdyz spustim servisni regeneraci na miste, tak pise, ze bezi, ale otacky se nezvysuji a regenerace ve skutecnosti neprobehne. Pri spusteni regenerace behem jizdy, diag pise, ze probiha, ale ve skutecnosti neprobehne.
Je nutno filtr demontovat a nechat vycistit nebo spustim servisni regeneraci spatne?
Predem dekuji za radu
--
Roman
----------
5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysoke
P2463 00 [175] - -
Kontrolka zavad ZAP - Potvrzeno - Testovano od smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad: 00000001
Priorita zavad: 2
Frekvence zavad: 1
Kilometry: 277166 km
Datum: 2069.14.30
cas: 11:09:23
Otacky motoru: 0.00 /min
Normovan· hodnota zatizeni: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladici kapaliny: 8 ∞C
Teplota nasavaneho vzduchu: 59 ∞C
Okolni tlak vzduchu: 960 mbar
Napeti svorky 30: 12.460 V
citac zapomenuti po OBD: 40
citac doby regenerace filtru castic: 0.00 s
Filtr castic: kilometry od posledni regenerace: 1050795 m
Filtr castic: merena hmotnost sazi: 9.30 g
Filtr castic: vypoctena hmotnost sazi: 46.26 g
Filtr castic: diferencni tlak dynamicky ofset: 0 hPa
----------
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
od pasu plny dpf... jednotka si mysli ze je plny at je stav fyzicky jakykoliv a uz nedovoli spustit regeneraci.
bud novy dpf a nasledne vyresetovani stavu jednotky at vi ze ma novy dpf
nebo vycistit stary aspon vyfoukanim stlacenym vzduchem proti smeru a pak reset jednotky
nebo jen reset jednotkly jako ze mas novy a pak regenerace
bud novy dpf a nasledne vyresetovani stavu jednotky at vi ze ma novy dpf
nebo vycistit stary aspon vyfoukanim stlacenym vzduchem proti smeru a pak reset jednotky
nebo jen reset jednotkly jako ze mas novy a pak regenerace

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
0,21l odpovida tak 350-380tis km..
Zda se plny. Tech 10mbar. Pokud je kat ok a dpf neni deravy, tak nechat vycistit.
Pouze reset neni dle meho dobre reseni.
Zda se plny. Tech 10mbar. Pokud je kat ok a dpf neni deravy, tak nechat vycistit.
Pouze reset neni dle meho dobre reseni.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
Pokud nebude KO nechat odborně vyčistit, dneska to umí fakt pěkně, zresetovat,projet a uvidí se
Popravdě, mě už tito zákazníci nebaví co si koupí 1.6 nebo 2.0TDi a jezdí s tím kolem komína,bojí se motor vytočit víc jak 2,5tis pak se diví že to nefunguje ( to neříkám že je přímo tvůj případ )
Popravdě, mě už tito zákazníci nebaví co si koupí 1.6 nebo 2.0TDi a jezdí s tím kolem komína,bojí se motor vytočit víc jak 2,5tis pak se diví že to nefunguje ( to neříkám že je přímo tvůj případ )
Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
A jak prosim vyndat DPF u 4x4? Lze to bez vyndani napravnice? Dekuji.
Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
Jooo čtyřkola....no není to uplně nejjednodušší a taky ne na půl hodiny,ale napravnice je šroubovaná z několika dílů to je v pohodě,nicméně na zemi před barákem bych se do toho nepouštěl 

Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
na zahrade u domu mame na rovine "diru" na uhli cca 1,5m x 1,5m - da se nad ni zajet krasne autem - vymena oleje apod. v pohode - dalo by se vyuzit i na demontaz DPFka ?
Re: nelze spustit servisni regeneraci DPF 2.0 TDI CR CFGB - 5188 - Filtr naftovych castic - zaneseni sazemi prilis vysok
Hele, to určitě jo, ale nalopotíš se s tím tak že zjistíš že bylo lepší to dát někomu kdo má potřebné vybavení a know how,a sám se věnovat něčemu čemu hovíš a vyděláš si na to abys zaplatil toho kdo to umí a udělá za tebe, toť můj názor
když máš na takové auto, přijde mi komické si měnit olej v jámě na uhlí, ale jak kdo chce
když máš na takové auto, přijde mi komické si měnit olej v jámě na uhlí, ale jak kdo chce
