Do núdzaku to nepadá, ale auto je citelne lenivšie pri nízkych otáčkach, je to pekne vidno na logu 2, požadovaný tlak to dosiahne až pri 3000 otáčkach, pripadá mi to, akoby bola zle nastavená baňka regulácie, ale nikto sa regulácie nechytal.
Takto sa to auto predtým nechovalo, viď log 1, ten som robil pred výmenou podtlakových hadičiek a ešte som menil hadicu turbo-intercooler, tá pravdepodobne mala netesnosť. Podtlaky som prekontroloval, sú zapojené správne. EGR odpojený
Čo sa týka variability, tá chodí ťažšie, ale hýbe sa, čo je mi jasné že nie je dobré a že to treba vyčistiť, ale nemá to typické príznaky zatuhnutej variability.


Ešte mi napadá, že ako som rukou skúšal či chodí tá variabilita, či sa náhodou nezasekli nejaké lopatky v privretej polohe a či to nebude tá príčina

Prikladám logy na trojke, prvý je pred výmenou, druhý po výmene.
Ďakujem
