Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Ahojte. Prosím o radu. Auto netáhne, má vyšší spotřebu a při 3000 otáčkách spadne do nouze. Na diagnostice ukázalo viz příloha a přikládám taky log. Egr zaslepený, regulace vypadá dle táhla že chodí. Neví prosím někdo co s tím? Díky moc.
- Přílohy
-
- LOG-01-003-011-001.CSV
- (5.5 KiB) Staženo 64 x
-
- Diagnostika.jpg (160 KiB) Zobrazeno 1405 x
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
bez logu se nepohneš
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
ta regulace asi moc nechodí když se to přefoukne 

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Pozri podtlaky, N75
Octavia 1 Combi - AHF, 2001, 49x xxx km -ex
Octavia Tudor - 1961, 42PS, 17 xxx km
Octavia 1 Combi - ASV, 2002, 34x xxx km
Alhambra 1 - ANU, 2003, odhadom 400 xxx km
Octavia Tudor - 1961, 42PS, 17 xxx km
Octavia 1 Combi - ASV, 2002, 34x xxx km
Alhambra 1 - ANU, 2003, odhadom 400 xxx km
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
To vím, proto je log přiložený hned od začátku

Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Ventil sem zkoušel druhý, podtlakovou hadičku k turbu sem pro jistotu vyměnil. Při nastartování regulace chodí krásně na doraz.
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Při startu je vidět, že táhlo chodí pěkně na doraz. Může být seklá třeba ve vnitř i když táhlo chodí?
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Jinak turbo tu bylo ve 2015 dávané úplně nové. Dle původního majitele to po celou dobu asi moc dobře nejelo, když mi řekl že 66kw podle něho táhne líp
Do nouze to začalo padat až poslední dobu.

Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Kup novou baňku na turbo,vyměň s předpětím 2mm,nové podtlakové hadičky,hezky pomalu ohřej na provozní teplotu oleje min.80°C ( to je cca 40km ) a pak prožeň po dálnici co nejrychleji. A bude klid. V zimě běžná věc.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
může být, podtlak to utáhne ale zpátky se vrací jen silou pružiny, sundej táhlo od baňky a hýbej s páčkou- mělo by to jít lehce jedním prstem
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Baňka bude unavená,její pružina. Nová to vyřeší. Samo lopatky lehce chodit musí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
sorry sem si nevšiml

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Pokud se můžeš dostat pod vozidlo, tak odšroubuj ty dvě matičky, kterými je baňka nahoře připevněna. Baňka by měla vlastní tíhou sjet asi 1cm pod krycí plech, na kterém je upevněna. Když ji pak budeš zvedat zpět, musí jít lehounce a plynule. Jeden až dva milimetry před dotlačením na krycí plech bys měl začít cítit odpor pružiny v baňce a táhlo by se mělo po dotlačení baňky na plech o tuto hodnotu zasunout do baňky. Pokud tomu tak bude, tak máš nastavovací lopatky v turbu volné a baňka je správně nastavena. Pak znovu spusť baňku dolů. Přidrž táhlo baňky a zvedej baňku pomalu nahoru a pak zase pomalu uvolňuj. Táhlo se musí do baňky plynule zasouvat a plynule vysouvat /asi 1 cm/. Nejčastěji váznou nastavovací lopatky nebo táhlo baňky. Netěsnými hadičkami to v tvém případu, když turbo přefukuje nemůže být.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Díky moc. Budu dávat novou baňku, tak uvidím. Vypadá to, že táhlo se nevrací úplně nahoru o cca 2 milimetry, takže předpokládám unavenou pružinu. Dám pak vědět zda pomohlo.prka píše: ↑16 úno 2023, 19:34 Pokud se můžeš dostat pod vozidlo, tak odšroubuj ty dvě matičky, kterými je baňka nahoře připevněna. Baňka by měla vlastní tíhou sjet asi 1cm pod krycí plech, na kterém je upevněna. Když ji pak budeš zvedat zpět, musí jít lehounce a plynule. Jeden až dva milimetry před dotlačením na krycí plech bys měl začít cítit odpor pružiny v baňce a táhlo by se mělo po dotlačení baňky na plech o tuto hodnotu zasunout do baňky. Pokud tomu tak bude, tak máš nastavovací lopatky v turbu volné a baňka je správně nastavena. Pak znovu spusť baňku dolů. Přidrž táhlo baňky a zvedej baňku pomalu nahoru a pak zase pomalu uvolňuj. Táhlo se musí do baňky plynule zasouvat a plynule vysouvat /asi 1 cm/. Nejčastěji váznou nastavovací lopatky nebo táhlo baňky. Netěsnými hadičkami to v tvém případu, když turbo přefukuje nemůže být.
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Re: Octavia I 81kw netáhne a padá do nouze
Tak na táhlo baňky nakapej asi 10 kapek mot. oleje, aby olej zatekl do baňky a zkus to rozchodit.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip