Ahoj,
nemaji jen to cidlo chladici kapaliny ma vliv na spotrebu
Mel jsem podobny problem s cidlem a kdyz jsem delal live data, zjistil jsem, ze obcas poslalo motoru info o teplote -60 stupnu A hned byl sytic a zhavice v pohotovosti
Přestal mi startovat Passat B5 v poloze klíčku na start zhasne kompletní auto a nic nejde.
Odpojím baterií a nechám ji chvíli odpojenou,pak konektor zpět a palubky vse svítí a funguje a jak pootočíme klíčkem do polohy startování tak je auto kompletně bez proudů. Relé,pojistky ,kabely vše jsem prošel a nic nenašel tak do Golfa řeším Passata a nevím co hledat dál.
Zpět ke Golf 4.
Vrátil jsem se na začátek a koupil jsem opět nové relé 109 a to vyměnil a konektor k nově nainstalovanému číslu teploty - vystříkal jsem ho čističem na brzdy a opět zapojil .
Konektor na ten nový snímač teploty šel špatně nacvaknout.
Podle vzhledu nový snímač teploty má nepatrně jiný výlisek než původní poškozený snímač.
Proto konektor se nezajistil pořádně i když po nasunutí konektor cvaknul neseděl jak má.
Po mírném ohřátí jsem ho silou dorazil na konec do snímače .
Ozvalo se další mírné plastové kliknutí a od té doby auto jezdí bez problému.
Diagnostika nic - žádné chyby nehlásí v žádné jednotce a otáčky se samovolně nezvyšují jak to dělal před výměnou snímače teploty vody.
Při nastartovánem motoru jdou mírné bublinky průhlednou hadičkou do čerpadla ale nemá to vliv na chod motoru jak to psal kolega na předchozí stránce.
Od opětovné výměny relé 109 a snímače teploty vody je najeto už cca.300 km a závada se neprojevila. Zatím.
Myslíte kolego,že je baterie v exitu?
Je fakt,že jsem ji kupoval s autem před 4x roky.
Než jsem ji dal na nabíječku tak měla 12.8 voltů.
Ampery nemám jak změřit.
Na toho Passata jsem šel od lesa jak se říká.
Jak je připojena baterie tak po otočení klíčku vše zhasne jak jsem popsal nahoře.
Měl jsem pracovní týden na 12-nactkach a dneska a zítra volno tak jsem se v tom vrtal,ale počasí nedovolí pod tím ležet ( startér je dole u nápravy a auto z odtahoveho vozu stojí na rozblácené hlíně).
Abych vyloučil baterií tak samotné kabely od baterie ve voze jsem odpojil od baterie a napojil na startovací kabely napojené přímo do druhého auta s běžícím motorem a - mínus kabel js dal přímo na samotný motor.
Passat rozsvítí budíky a po otočení klíčku do polohy startuj má má tendenci se startér pootočit a zvuk otáček vedlejšího auta poklesne a budíky na štítu pohasínají kvůli odběru proudu.
Pak jsem odpojil samotný startér Passata a pokud jsem zopakoval.
Výsledek mi ukázal,že budíky Passata se rozsvítí, žhaví a v poloze startuj je slyšet cvaknutí relé a vše je OK.
Takže dle výsledků předpokládam,že je chyba na startéru.
Když zapojíme startér zpět a zapojím i baterií Passata jak je sériově tak vše zhasne a poklesne výkon druhého vozu.
Takže je kromě špatného startéru i pravděpodobně špatná kostra na Passatu.
Jen vyndat startér z Passata je očistec a pak zjistit kde je problém s kostrou ve voze.
Proto jsem radu a doporučení ohledně baterie vzal samozřejmě úvahu a proto jsem zvolil variantu zkoušky jakou jsem napsal.
Tím,že jsem v Passatu baterií úplně odpojil a na kabely jsem přidělal startovací kabely a ty napojil na jiné auto a zkusil startér na jinou funkční baterií zjistil,že je vada ve startéru a kabelech na kostru.