VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
nemaji jen to cidlo chladici kapaliny ma vliv na spotrebu ;)
Mel jsem podobny problem s cidlem a kdyz jsem delal live data, zjistil jsem, ze obcas poslalo motoru info o teplote -60 stupnu :) A hned byl sytic a zhavice v pohotovosti :)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Omlouvám se za pozdní reakci.

Přestal mi startovat Passat B5 v poloze klíčku na start zhasne kompletní auto a nic nejde.
Odpojím baterií a nechám ji chvíli odpojenou,pak konektor zpět a palubky vse svítí a funguje a jak pootočíme klíčkem do polohy startování tak je auto kompletně bez proudů. Relé,pojistky ,kabely vše jsem prošel a nic nenašel tak do Golfa řeším Passata a nevím co hledat dál.

Zpět ke Golf 4.
Vrátil jsem se na začátek a koupil jsem opět nové relé 109 a to vyměnil a konektor k nově nainstalovanému číslu teploty - vystříkal jsem ho čističem na brzdy a opět zapojil .
Konektor na ten nový snímač teploty šel špatně nacvaknout.
Podle vzhledu nový snímač teploty má nepatrně jiný výlisek než původní poškozený snímač.
Proto konektor se nezajistil pořádně i když po nasunutí konektor cvaknul neseděl jak má.
Po mírném ohřátí jsem ho silou dorazil na konec do snímače .
Ozvalo se další mírné plastové kliknutí a od té doby auto jezdí bez problému.
Diagnostika nic - žádné chyby nehlásí v žádné jednotce a otáčky se samovolně nezvyšují jak to dělal před výměnou snímače teploty vody.

Při nastartovánem motoru jdou mírné bublinky průhlednou hadičkou do čerpadla ale nemá to vliv na chod motoru jak to psal kolega na předchozí stránce.

Od opětovné výměny relé 109 a snímače teploty vody je najeto už cca.300 km a závada se neprojevila. Zatím.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od martinsidlo »

U Pašíka je baterka po smrti.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Myslíte kolego,že je baterie v exitu?
Je fakt,že jsem ji kupoval s autem před 4x roky.
Než jsem ji dal na nabíječku tak měla 12.8 voltů.
Ampery nemám jak změřit.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33671
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote=Maxík_1
Ampery nemám jak změřit.
[/quote]

ampery zmeris jednoduse, vemes drat asi metr co napina plot konce chytnes do ruk prilozis +-, pokud udrzis drat dele ja 3 vteriny je baterka ko ;)
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od tatko Tom »

:lol2:
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od martinsidlo »

Kolego,stou baterkou nemyslim,to je jasne i prvňačkovi.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Pája 19 »

U Passata si změř napětí baterie při startu. Tak si ověříš, jestli je baterka v háji. Nebo připoj přes kabely přímo na póly druhou a uvidíš.
Oct asv 2000, DieselPower
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Na toho Passata jsem šel od lesa jak se říká.
Jak je připojena baterie tak po otočení klíčku vše zhasne jak jsem popsal nahoře.

Měl jsem pracovní týden na 12-nactkach a dneska a zítra volno tak jsem se v tom vrtal,ale počasí nedovolí pod tím ležet ( startér je dole u nápravy a auto z odtahoveho vozu stojí na rozblácené hlíně).
Abych vyloučil baterií tak samotné kabely od baterie ve voze jsem odpojil od baterie a napojil na startovací kabely napojené přímo do druhého auta s běžícím motorem a - mínus kabel js dal přímo na samotný motor.
Passat rozsvítí budíky a po otočení klíčku do polohy startuj má má tendenci se startér pootočit a zvuk otáček vedlejšího auta poklesne a budíky na štítu pohasínají kvůli odběru proudu.

Pak jsem odpojil samotný startér Passata a pokud jsem zopakoval.
Výsledek mi ukázal,že budíky Passata se rozsvítí, žhaví a v poloze startuj je slyšet cvaknutí relé a vše je OK.
Takže dle výsledků předpokládam,že je chyba na startéru.

Když zapojíme startér zpět a zapojím i baterií Passata jak je sériově tak vše zhasne a poklesne výkon druhého vozu.
Takže je kromě špatného startéru i pravděpodobně špatná kostra na Passatu.

Jen vyndat startér z Passata je očistec a pak zjistit kde je problém s kostrou ve voze.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od martinsidlo »

Těžko ti radit. Dej dobrou baterku. Nebo s tou starou zajdi k baterkáři,,ten ti potvrdí smrt.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Proto jsem radu a doporučení ohledně baterie vzal samozřejmě úvahu a proto jsem zvolil variantu zkoušky jakou jsem napsal.

Tím,že jsem v Passatu baterií úplně odpojil a na kabely jsem přidělal startovací kabely a ty napojil na jiné auto a zkusil startér na jinou funkční baterií zjistil,že je vada ve startéru a kabelech na kostru.
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Jarda S. »

To taky musí být pořádný kabely, teče tam sakra hodně proudu (noteeth) vyměn baterku napřímo a ono to pojede (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Pája 19 »

Kdybys uměl (chtěl) používat voltmetr, tak už máš dávno jasno. 😉
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33671
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

i lano je dobre kdyz ho nekdo umi pouzivat ;)
Maxík_1
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 04 kvě 2019, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní Čechy

Re: VW Golf 4-1.9 TDi, 66Kw r.v.2000 nejde nastartovat - OPĚT Nestartuje

Příspěvek od Maxík_1 »

Jarda S. píše: 17 lis 2023, 21:18 To taky musí být pořádný kabely, teče tam sakra hodně proudu (noteeth) vyměn baterku napřímo a ono to pojede (hm)

Baterku jsem koupil úplně novou a teď dopoledne jsem ji dal do auta.
Má 13.1 voltů - je to Futuretech FTB74 - 12V/74 Ah - 660A

Kabely používám startovací a průměr kabelu je skoro 1cm na tloušťku.

Obrázek Obrázek
VW Passat Variant B5. r.v.1999
Seat Inca 1.9 D, r.v.2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“