Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
No nejdřív sem hoď číslo tý váhy na autě.
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Nekoukej na tubus váhy ale na čidlo. I v krámě dovedou prodat špatné čidlo a nevysvětlíš jim,že ti prodávají něco jiného.
Kontrolky ho trápí ? Nebo chce ,aby to jezdilo ?
Kontrolky ho trápí ? Nebo chce ,aby to jezdilo ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Pozvu si ho o vikendu sem, bydlí kousek.... takže to nebude problém....ne tam spíš jde o to prostě dořešit problém.... začli jsme se v tom hrabat, tak to chcem nějak dodělat....tu hlášku to rozsvítí jen někdy....auto výkon má, ale projev motoru se mi nelíbí....ono to auto celkově není nic moc...ale tohle chci dořešit
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Kontrolku motoru to rozsviti,protoze vaha dava nesmysl. A chybu ve VAGu to napise vahu. Co chce,aby to jelo a dunelo ( moc nafty dava vaha ) nebo jelo jako serie,nedunelo a nic nesvitilo .
To si musite rozhodnout sami.
To si musite rozhodnout sami.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
No hlavně to auto v tahu hrozně třese...ale na to kašlu...já dořeším jen tohle a pryč od toho
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Oťasi, ta váha je "silnější. Chyba váhy tam pravděpodobně naskočí při vynechávání /škubání/ motoru při akceleraci na plný plyn. Není to tím, že váha ukazuje příliš velké množství vzduchu. Škubání motoru způsobuje zřejmě nedokonalý chip. Pokud kamarád ví kdo to čipoval, tak ať za ním zajede. Turbo reguluje dobře, regulace se nezadrhává. Váhu bych neměnil. Pokud se mu pokazí, tak ji vymění. Chce to však více informací o autě. Kolik má najeto, hlavně čerpadlo. Jestli to dělá hned po chipu nebo po delší době. Nechával si to chipovat sám nebo to již tak koupil. Atd. Jako kdybys byl na fóru poprvé.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Díky za odpověď....Tak něco málo co jsem z něj po telefonu dostal....auto má měněný motor.... původní měl sprint 764....na to měl postavený chip..... pak boural, a šlo to na motor, takže motor vyměnil, ale trysky nepřehazoval....a podle všeho tam zůstala původní řj, čili i původní chip.... může to být ten důvod?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Určitě to může být ten důvod proč to "třese" a následně vyhodí chybu. To třesení je vlastně vynechávání motoru /nedochází k výbuchům v některých válcích/. Většinou je to z důvodu chudé směsi nebo špatně rozprášeného paliva.
Pokud byl chip udělán na trysky Sprint 764 /DSLA 150P 764/, tak tyto trysky mají průměr otvorů 0,216 mm. Motor ASV má od výrobce trysky DSLA 150P 873 s průměrem 0,197 mm. Z porovnání jasně vyplývá, že pokud jsou tam nyní originál trysky pro ASV tak je tam zákonitě méně paliva a proto v některých válcích nedochází k výbuchům. To, že váha naměří více vzduchu ovlivní jen to, že ŘJ motoru nařídí vstříknout více paliva /pokud to není softvérově omezeno/.
Pokud byl chip udělán na trysky Sprint 764 /DSLA 150P 764/, tak tyto trysky mají průměr otvorů 0,216 mm. Motor ASV má od výrobce trysky DSLA 150P 873 s průměrem 0,197 mm. Z porovnání jasně vyplývá, že pokud jsou tam nyní originál trysky pro ASV tak je tam zákonitě méně paliva a proto v některých válcích nedochází k výbuchům. To, že váha naměří více vzduchu ovlivní jen to, že ŘJ motoru nařídí vstříknout více paliva /pokud to není softvérově omezeno/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Octavia 1 ASV váha vzduchu - prosím o kontrolu logu
Prko díky moc
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23