alhambra CFFB blíká žhavení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
alhambra CFFB blíká žhavení
VCDS verze: SVO 23.11.0 Bìží na Windows 10 x64
is.pc-autodiagnostika.cz
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A042401080000
Èíslo dílny: WSC 05192 219 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod
VCID: 7BA2F758E369E5E27A0-802E
1 nalezena chyba:
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [10100111] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241387 km
Datum: 2127.14.31
Èas: 14:53:28
Otáèky motoru: 2704.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 66 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.100 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Aktivace ovladaèe plnicího tlaku: 59.67 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení: 99.56 %
Ovladaè plnicího tlaku: ofset zavøen: -0.46 %
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 5
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 4
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: skut.hodnota hrub.napìtí: 776.8 mV
Dráha plynového pedálu: 0.00 %
Readiness: 0 0 0 0 1
Regulaci sem vyměnil a nastavil na 0.760mv +, 10mv a dělá to stále,regulace na turbu je absolutně bez odporu a chodí v celé dráze volně. dal sem i druhou N75 a vyřadil podtlaky a napojil to napřímo (vyloučení hadiček) a beze změny.. po čem prosím jít ? příkladam i log . děkuji
is.pc-autodiagnostika.cz
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 018 HL HW: 03L 906 018 M
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9981
Kódování: 0019001A042401080000
Èíslo dílny: WSC 05192 219 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018HL 003014 (VW36)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018H_VW36.rod
VCID: 7BA2F758E369E5E27A0-802E
1 nalezena chyba:
9126 - Přestavovací jednotka turbodmychadla 1
P00AF 00 [10100111] - vzpříčená
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 241387 km
Datum: 2127.14.31
Èas: 14:53:28
Otáèky motoru: 2704.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 66 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 54 °C
Tlak okolního vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.100 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Aktivace ovladaèe plnicího tlaku: 59.67 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení: 99.56 %
Ovladaè plnicího tlaku: ofset zavøen: -0.46 %
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 5
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 4
Ovladaè turbodmychadla: vysoký tlak: skut.hodnota hrub.napìtí: 776.8 mV
Dráha plynového pedálu: 0.00 %
Readiness: 0 0 0 0 1
Regulaci sem vyměnil a nastavil na 0.760mv +, 10mv a dělá to stále,regulace na turbu je absolutně bez odporu a chodí v celé dráze volně. dal sem i druhou N75 a vyřadil podtlaky a napojil to napřímo (vyloučení hadiček) a beze změny.. po čem prosím jít ? příkladam i log . děkuji
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
Co sem si všiml tak je tam plníci tlak daleko vyšší než jednotka chce ale podtlak absolutně nereaguje a regulace je pořád na doraz otevřená. jak kdyby se n75 sekla ale zkoušel sem druhou a to samé
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
A co změřit podtlak????
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
To klidně můžu ale co mi to pomůže když při maximálním podtlaku má být 0.760v což já mám a má to jít směrem nahoru při regulovani až do 3.3v ale mi to furt stojí na 0.760 takže je tam pořád maximální podtlak a on nepovolí
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
-600mbar, mám tu i passata cffb ten dává-550mbar a funguje
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
Problém vyřešen... zákazník mi Zapoměl sdělit že auto bylo bouráne a opravovaly to v servise a od té doby to dělá.. někdo vyměnil vrchní část filtr boxu za nějakou no name a tam kde je naustek pro odvětrávání N75 byl zaplastovany (mašina zapomněla uděláte skrz diru) takže sem vzal 4mm vrtak, provrtal skrz , připojil hadici zpět a najednou už regulace reaguje... bohužel ten podtlak neměla kam přepustit a proto byl na regulaci furt maximální podtlak... takže bacha na levné věci...
Re: alhambra CFFB blíká žhavení
To je v prdeli, jednou přijelo nějaký PD že mu to najednou strašně začalo žrát olej ( z ničeho nic ), tak říkám a co jsi s tím dělal,niiiiiiiiiic.....jo, na motoru bylo nějaký polský ventilový víko a tak nějak to neodvětrávalo motor byl uvnitř regulerně natlakovanej, olej se tlačil kam mohl...přitom taková blbost že 
