Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od hansdob »

Mrtvý turbo …….
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

mikys píše: 17 pro 2024, 21:34 Zdravím,
tlak paliva při startu stoupne na cca 300 bar, dle logu, ale docela mu to trvá.
Zkoušel jsem měnit regulátor v Railu, beze změny.
prosímtě za jak dlouho ti naskočí ten tlak aspon 200 atm, jak dlouho točíš????? :?
mikys
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2024, 22:19

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od mikys »

400k, ale rozvody a turbo se dělali před 80k
audi a4 b6 96kw
audi a4 B7 103kw
audi a6 c6 4F 165kw
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od reesha »

Chtělo by to lepší diagnostiku. Takhle se budeš motat v kruhu. Pořiď si VCDS, stojí to pár korun.
Ten tvůj naměřený graf mi nedává vůbec smysl. Asi jsem ještě nezažil, aby jednotka začala vstřikovat palivo dřív, než tam bude tlak v railu.

Podle tvého obrázku začneš startovat, on začne vstřikovat a po 25 sekundách naběhne tlak v railu. Podle mě je to nesmysl a delphi ukazuje kraviny. Možná to bude definovaná startovací dávka..? Ten tlak v railu, je to požadovaný nebo skutečný? Také důležité.

Vezmi do ruky VCDS a naloguj otáčky, tepltu, skutečnou dávku paliva, tlak v railu požadovaný i skutečný. Tím bych začal
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33507
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

po 25 sekundách by měl být start tak zrušen
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od geo »

Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od reesha »

geo píše: 01 led 2025, 19:02 Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla
Viděl jsi graf z diagnostiky?
geo píše: 25 pro 2024, 16:46 Otestovat to jde ale chce to skop a proudové kleště.Těch 300bar by pro start mělo být dost tam si myslím že už by měl aktivovat vstřiky.A nebo to jde i podle sluchu vem si někoho na startování vytáhni si notas k motoru a pomož mu sprejem sleduj tlak když dosáhne tlak a začne ovládat vstřiky uslyšíš jak začne ovládat vstřikovače je to najednou takové crkání nejde to přeslechnout jak padne tlak tak to přestane.Pokud to takhle bude máš ucpané vstřikovače a je potřeba komplet revize a oprava jinak se to zacpe znova a vyhodíš jen kupu peněz
Já tam, narozdíl od tebe, žádných 300 bar, minimálně půl minuty nevidím. A není mi z toho vůbec jasné, jaký je požadavek a jaká je skutečnost. To samé platí pro dávku paliva.

Takže za mě, diagnostika na prvním místě
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od geo »

Ressha a proč když už vstřikuje tak mu to nevrčí?Ty vstřiky vydávaj charekteristickej zvuk podle něj to lze poznat sluchem že jsou opravdu aktivní a že tam ten tlak dlouho není jsem viděl ale takhle se ty motory chovaj když k této katostrofě dojde.Dokonce když to tam všechno dám nakoduji vstřiky vše vyčistím tak dokud to neprojedu a jednotka se nezadaptuje tak to dlouho točí než udělá tlak a chytne.Nechci aby to vypadalo jako že se chci dohadovat to bych si vůbec nedovolil jen jsem napsal co jsem za tech pár let odsledoval a chtěl mu pomoc.Podávací tlak psal že má egr odpojil tak by měl vrčet.
mikys
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2024, 22:19

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od mikys »

reesha píše: 02 led 2025, 10:43
geo píše: 01 led 2025, 19:02 Žádná jiná diagnostika mu nepomůže jedině skop a proudové kleště.Ale pokud je to tak jak jsem mu popsal a splodiny maj kam jít tak jsou vstřiky Ko a je potřeba to celé vyčistit včetně čerpadla
Viděl jsi graf z diagnostiky?
geo píše: 25 pro 2024, 16:46 Otestovat to jde ale chce to skop a proudové kleště.Těch 300bar by pro start mělo být dost tam si myslím že už by měl aktivovat vstřiky.A nebo to jde i podle sluchu vem si někoho na startování vytáhni si notas k motoru a pomož mu sprejem sleduj tlak když dosáhne tlak a začne ovládat vstřiky uslyšíš jak začne ovládat vstřikovače je to najednou takové crkání nejde to přeslechnout jak padne tlak tak to přestane.Pokud to takhle bude máš ucpané vstřikovače a je potřeba komplet revize a oprava jinak se to zacpe znova a vyhodíš jen kupu peněz
Já tam, narozdíl od tebe, žádných 300 bar, minimálně půl minuty nevidím. A není mi z toho vůbec jasné, jaký je požadavek a jaká je skutečnost. To samé platí pro dávku paliva.

Takže za mě, diagnostika na prvním místě
VAga bych měl mít začátkem příštího týdne, takže pak hned dám vědět.
Ale, zatím jsem vytáhl jeden vstřik a po zapojení venku nevstříkne nic, nafta z přepadu jen ukapává . zkusil jsem z něj odpojit konektor, a připojit na něj led žárovku, ta po 2s startu bliká, takže impuls na něj určitě jde. Takže by to teoreticky ucpané vstřikovače mohli být, ale všechny najednou? a na můj vkus z vratky jde hrozně málo nafty.
audi a4 b6 96kw
audi a4 B7 103kw
audi a6 c6 4F 165kw
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od trhac »

A nenatankoval tam někdo benzin?
mikys
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2024, 22:19

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od mikys »

reesha píše: 01 led 2025, 11:12 Chtělo by to lepší diagnostiku. Takhle se budeš motat v kruhu. Pořiď si VCDS, stojí to pár korun.
Ten tvůj naměřený graf mi nedává vůbec smysl. Asi jsem ještě nezažil, aby jednotka začala vstřikovat palivo dřív, než tam bude tlak v railu.

Podle tvého obrázku začneš startovat, on začne vstřikovat a po 25 sekundách naběhne tlak v railu. Podle mě je to nesmysl a delphi ukazuje kraviny. Možná to bude definovaná startovací dávka..? Ten tlak v railu, je to požadovaný nebo skutečný? Také důležité.

Vezmi do ruky VCDS a naloguj otáčky, tepltu, skutečnou dávku paliva, tlak v railu požadovaný i skutečný. Tím bych začal
přikládám log, dokázal by jsi z toho něco vyčíst?
Přílohy
LOG-01-004-001-022.CSV
(2.78 KiB) Staženo 13 x
audi a4 b6 96kw
audi a4 B7 103kw
audi a6 c6 4F 165kw
mikys
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2024, 22:19

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od mikys »

Nikdo nic?
Vstřiky mám všechny venku, zapojené. při točení motorem tlak stoupne na těch 300 bar, což je požadováno od jednotky.
Na vstřiky jde proud, začnou cvakat, ale neotevřou. Z přepadu nejde skoro nic, což je divné...
Na jednom vstřikovači jsem měl sundanou trysku, čistil jsem ji v ultrazvuku, a beze změny. Zkusil jsem i jiný vstřik z jiného motoru, taky neotevřel.
Je možné že těch 300 bar co ukazuje snímač na Railu tam není?
Testoval jsem vstřikovače na stolici pro traktory, ta udělala tlak 20 Bar, připojil jsem 12V na konektor a neotevřel, předpokládám že k otevření potřebuje větší tlak.
Budu rád když mi někdo znalejší poradí při jakých hodnotách tyhle vsřikovače fungují.
audi a4 b6 96kw
audi a4 B7 103kw
audi a6 c6 4F 165kw
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od geo »

12V?To asi fungovat nebude.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 836
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od tiguan2 »

mikys píše: 08 led 2025, 21:50 Nikdo nic?
Vstřiky mám všechny venku, zapojené. při točení motorem tlak stoupne na těch 300 bar, což je požadováno od jednotky.
Na vstřiky jde proud, začnou cvakat, ale neotevřou. Z přepadu nejde skoro nic, což je divné...
Na jednom vstřikovači jsem měl sundanou trysku, čistil jsem ji v ultrazvuku, a beze změny. Zkusil jsem i jiný vstřik z jiného motoru, taky neotevřel.
Je možné že těch 300 bar co ukazuje snímač na Railu tam není?
Testoval jsem vstřikovače na stolici pro traktory, ta udělala tlak 20 Bar, připojil jsem 12V na konektor a neotevřel, předpokládám že k otevření potřebuje větší tlak.
Budu rád když mi někdo znalejší poradí při jakých hodnotách tyhle vsřikovače fungují.
Tos testoval při 20bar??? To ses spletl ne.....200bar minimálně
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Audi 3.0 tdi BMK nestartuje

Příspěvek od passion »

Sú to piezo vstrekovače. Tie na 12V neotvoríš.
Riadiačka nemá povypínané poruchy? Odmeraj odpor odpojených všetkých 6, koľko majú.
p.s.:zabudol som - odmeraj odpor vývodov medzi sebou a aj oboch vývodov voči kostre.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“