pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

teplota nasávaného vzduchu -40 a vysoký tlak plnícího vzduchu
první sešlápnutí plynu a padne do nouze,
dnes to začalo blbnout zítra na tom dělám rozvody, váha je čtyřpin

potřebuju vědět kde to má snímač tlaku v sacím potrubí a teploměr,mínus 40 to bude asi náhradní teplota?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od martinsidlo »

Cidlo nekde u coleru,prohlidni kabelaz k nemu,to hlida i tlak v sacim potrubi,kdyz nebude snimat,muze tlacit turbo jak o zivot,cidlo rika,nemam tlak a teplotu -40.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

dík já si to myslel že to spolu souvisí, před dvěma lety jsem si dal nejnovější vcds v češtině a tady mi nejde blok měřených, tak zitra to probádám dík moc
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od Jirka. »

čidlo je dole na plastový trubce co vede ke klapce.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak, není přístupný ani zhora ani zespoda ( aspoň na Tiguanu ) a sundat tu hadici z klapky/sání je tak źůžo,myslel jsem že je to snad přilepený (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

BO 0281002976 našel jsem ho až pod kompresorem klimošky, už jsem ho dělal, 4 pin, konektor v pohodě odsjitit šroubováčkem ze spodní strany, , přední šroubek v pohodě, zadní lépe zpřístupníš když povolíš uchycení trubky u řemenice pak to de trochu vohnout https://youtu.be/EpJV6ZCo84c
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

čidlo vyměněno nebo ho odpojím a pořád stejné bliká žhavení
závady čidlo teploty a tlaku signál velký, závady smazány načtu znova a jsou tam, teplota nasávaného vzduchu pořád mínus 40 tlak 3000 hPa
vcds mám 19.6.2 a nejdou mi měřené hodnoty, začal mi bikat kabel zelená červená? že by napětí mám 12.1 V tak nabíjím

som z toho volajaký zmetený SOS dík
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od martinsidlo »

Kdyz je cidlo odpojene,dava nahradni hodnoty. Tzn. ze to cidlo je vlastne nepripojeno,takze kabely k nemu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

za drátečky už jsem tahal, probádal lupou, znepokojuje mě kabeláž na levém podběhu je taková nevzhledná vokyslá, mrknu i na ten velký konektor za levým světlometem, baterka už určitě dobitá, bude ok a do PC mi přišel nový zdroj du na to ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše: 23 črc 2025, 15:10 Kdyz je cidlo odpojene,dava nahradni hodnoty. Tzn. ze to cidlo je vlastne nepripojeno,takze kabely k nemu.
tak se mi povedlo toto trčel mi odojený konektor a nacvakl jsem na něj původní čidlo a hurá vče ok čidlo jsem našroubovl a to samé náhradni hodnoty, potřeboval bych vědět na co jsou dráty v konektoru, určitě tam bude +- a dva signály a piny v řj, nemám bohužel schéma řízení tohoto motoru, když jsou oba signály v náhradě bude to +-
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

7Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

Konektor
IMG_20250723_184326.jpg
IMG_20250723_184326.jpg (8.23 MiB) Zobrazeno 1991 x
Přílohy
IMG_20250723_184326.jpg
IMG_20250723_184326.jpg (8.23 MiB) Zobrazeno 1991 x
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 923
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od passion »

1- zem
2- výstup z NTC - teplota
3- +5V
4- výstup z čdla tlaku

Merané hodnoty ti tu na vcds nepôjdu. Je to UDS, musíš cez rozšírené meranie a tam hľadať čo potrebuješ. Pozri káble v krku medzi motorom a kasňou. Tiež či máš dobre zasunuté piny v kontektore - či nie sú voľné a nechodia v ňom.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

dráty do konektoru ok propípane hýbal jsem a ok, +5V OK ledka mi svítí vypnu klíček po chvilce zhasne , ale nejde zem pin 1 mrtvý, tahal jsem za dráty neproblikne, kde hledat? jak mě to nasere přetahnu kostru z klimošky

merané hodnoty na to jsem částečně přišel zadal jsem v těch rošířených ale neumím to spustit, nebyl čas bádat stačiilo mi to v paměti mínus 40 a 3000 hPa, společný jmnovatel napájení a to se potvrdilo

ted ta kostra :( naštěstí bydlím pod hřbitovem, táááám je koster ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od slovacek.milos »

martine a passion dík moc, už to lítá kostra jedna
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5092
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: pasat r.v.14 2.0 103 kW CFFB

Příspěvek od martinsidlo »

Tak at to svisti.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“