OII TDi výměna vlnovce nad nápravou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33696
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

OII TDi výměna vlnovce nad nápravou

Příspěvek od slovacek.milos »

tady jsem to nikdy nečetl tak jsem schlédl videa na trubce dvě spony, vlnovec, to se mi moc nedařilo

podařilo se mi to takto , komu lépe napište sem

demontoval jsem střední díl nahoře u katu jsem urval pružnou hadici a přední kus starého vlnovce jsem tam nechal

na ten kus starého vlnce de nasadit vlnovec 60mm, starý vlnovec ze středního dílu jsem odřezal, sestavil výfuk a přivařil co to šlo ke katu nahoře, demontoval jsem vzpěru nahl motor dopředu a dovařil, pak jsem zas sestavil výfuk se středním dílem a obvařil vlnovec dole


stačíl mi vlnovec průměr 60 mm délka 230 - 250 mm a jedna spona 60 mm délka 9O mm místo té staré, vlnoec z kelly nebo nějaký vyzkošený, pokud dáš levný tak svařování je i nepřehledné a varnou část propálíš jak nic


prdlý vlnověc to tam hezky zakouří tak o práci zpívá horký že slíže šššpina bordel (LOL) atomový kryt :lol2:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“