FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
Mám tu v opravě Fiat Stilo combi 1,4 16V 70kW. Startovalo mu to na dva válce až po chvíli se to chytilo na všechny. Šla mu do válců voda, takže jsem měnil těsnění pod hlavou. Navíc auto studené dlouho startovalo. V palivové liště klesal tlak. Měnil jsem tedy i palivové čerpadlo a v palivové jednotce v nádrži jsem na regulačním ventilu vyměnil okroužek, protože propouštěl zpět do nádrže a neudržel tlak. Auto startuje pěkně nicméně po nastartování blíká cca 3s kontrolka vstřikování. Diagnostika Ficom nic nepíše. Tlak paliva je OK a vstřikovače jsem měl v ultrazvuku a zkoušel jsem je i venku a fachčí skvěle. Nevím jestli to blikání je normální u tohoto vozu nebo je to nějaká chyba.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
može to byť "self check" kontrola systemu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
Ptám se protože jsem měl např. Ducato nebo Punto a tam ta kontrolka po startu zhasla. Tady prostě bliká. tak asi je to jiný systém.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33767
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
máš čistou pamět, blíká i kontrolka blinkrů, nehledej problém, startuje jede zdar
Re: FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
Vymaz adaptace
Nech ohrat motor
Pak 3x dej plnej do omezovace
Melo by to zhasnout
Nech ohrat motor
Pak 3x dej plnej do omezovace
Melo by to zhasnout
Re: FIAT STILO blikání kontrolky vstřikování
Včera mi dovezl borec opět toho Fiata, že mu vůbec nestartuje. Resp. startuje mu velmi špatně a to tak, že ráno prostě až třeba na desátý pokus. Všechno jsem znovu zkotroloval. Těsnění pod hlavou drží. Při tlakování ani nejmenší pokles. Svíčky jsou dávány nové. Vstřikovače byly čistěny v ultrazvuku a tlak paliva ja při startu 3,7 Bar a drží tak, že i na druhý den je v liště tlak 1,3 Bar. Ale studená motor prostě nelze natočit. Jakmile lapne stačí, aby půl minuty šel a starty jsou OK. Diagnostika Ficom mi poprvé napsala ,,vynechání zážehu 3. a 4. válce. Po vymazání už se chyba neobjevila ikdyž to není možné nastartovat. Jediná možnost ještě je zapalovací modul. Ale svíčky jiskru hází na všech válcích. Ona ta ŘJ asi moc chyb podporovat nebude, takže proto to nepíše nic jiného. Ani v live datech není moc možností se na něco podívat. Cca 64 položek, ale třeba jen kolem lambdy 8. A třeba takový tlak paliva zcela chybí. Ten musím měřit manometrem.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW