Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Ahoj všem.
Nějak nevím co mu aktuálně provést.
Tak mě začala zlobit jedna z mých 2,5 tdi
samozřejmě ta na které mi vlastně záleží nejvíc. Asi se mstí za prohlášení že na podzim všechny půjdou ……
Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi V6 čerpadlo 106E
Začali dlouhé opravdu dlouhé starty za tepla. Čím teplejší je tím horší je start. Pokud je studený a stoji klidně měsíc chytne na otočení …
Závadu nepíše žádnou. Teplota motoru v motorovce i budíkách odpovídá realitě , vzduchu také.
Zjistil jsem že teplý nejlépe chytne když točím dvakrát třikrát krátce než když s ním motám jak trumpeta 20-40sec studený nebo po dlouhý době opravdu na otočení.
Vzduch v palivových trubkách nula nafta opravdu nepadá.
Předvstřik (resp asi spíš povstřik) v toleranci a krásně reaguje.
Motor loni po GO tlaky ma jak nový motor. ND originál zadný engineteam vačky a pod. Vše origo vw group.
Čerpadlo originál bosch ( žadný repas) před cca 70000 vstřiky kompletní nový všech 6 originál bosch ( komplet ne jen špičky) před cca 70000km
Vše ostatní aktuálně od GO orig stav žádné úpravy. Před GO jsem to měl trochu upravený teď od GO by měl byt poslední originální SW co je k dostání. Ale problem teplych startu přišel až cca po 10 tis od go a zhoršuje se.
Olej v motoru vyměněn již čtyřikrát po cca 3t,5t,10t a teď mam před výměnou najeto cca 8t ( v 10 měním) vždy byl a je uplně čisty jak kdyby nebyl ani z dieselu.
Nějak nevím co mu aktuálně provést.
Tak mě začala zlobit jedna z mých 2,5 tdi
samozřejmě ta na které mi vlastně záleží nejvíc. Asi se mstí za prohlášení že na podzim všechny půjdou ……
Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi V6 čerpadlo 106E
Začali dlouhé opravdu dlouhé starty za tepla. Čím teplejší je tím horší je start. Pokud je studený a stoji klidně měsíc chytne na otočení …
Závadu nepíše žádnou. Teplota motoru v motorovce i budíkách odpovídá realitě , vzduchu také.
Zjistil jsem že teplý nejlépe chytne když točím dvakrát třikrát krátce než když s ním motám jak trumpeta 20-40sec studený nebo po dlouhý době opravdu na otočení.
Vzduch v palivových trubkách nula nafta opravdu nepadá.
Předvstřik (resp asi spíš povstřik) v toleranci a krásně reaguje.
Motor loni po GO tlaky ma jak nový motor. ND originál zadný engineteam vačky a pod. Vše origo vw group.
Čerpadlo originál bosch ( žadný repas) před cca 70000 vstřiky kompletní nový všech 6 originál bosch ( komplet ne jen špičky) před cca 70000km
Vše ostatní aktuálně od GO orig stav žádné úpravy. Před GO jsem to měl trochu upravený teď od GO by měl byt poslední originální SW co je k dostání. Ale problem teplych startu přišel až cca po 10 tis od go a zhoršuje se.
Olej v motoru vyměněn již čtyřikrát po cca 3t,5t,10t a teď mam před výměnou najeto cca 8t ( v 10 měním) vždy byl a je uplně čisty jak kdyby nebyl ani z dieselu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Zkus teple odpojit cidlo teploty motoru,to dava vic nafty.
Pak by to bylo nastavit vic nafty v teplem.
Teplotni cidlo nafty neukazuje nesmysly ?
Pak by to bylo nastavit vic nafty v teplem.
Teplotni cidlo nafty neukazuje nesmysly ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
starter.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI Škoda Superb 2,0TDI
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Starter jsem repasoval s motorem a točí to jak pilka ale nepřu se odběr jsem neměřil.
Teplotní čidlo zkusím teplota nafty byla myslím OK.
Teplotní čidlo zkusím teplota nafty byla myslím OK.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
starter může haprovat v zahřátým motoru, za studena může točit dobře, je to jen zkušenost už sem se stím potkal.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI Škoda Superb 2,0TDI
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Kolik je minimum otáček pro start motoru?
Odpojil jsem elektriku z čerpadla abych si udělal kontrolu otáček. Tak původní startér mnou repasovaný start 209 a pak nárůst až k 255 kdy to kolísá mezi 232-255
Startér nový as-pl start 189 pak nárůst až na 260 ale kolísá mezi 200-260
Odpojil jsem elektriku z čerpadla abych si udělal kontrolu otáček. Tak původní startér mnou repasovaný start 209 a pak nárůst až k 255 kdy to kolísá mezi 232-255
Startér nový as-pl start 189 pak nárůst až na 260 ale kolísá mezi 200-260
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Odpojení čidla teploty za tepla žádná změna ( krom zvuku motoru) takže ani startér ani čidlo teploty to neřeší.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
ví někdo kolik otáček starteru je OK nebo kolik ma jednotka pro start?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
To je jeste rotatacka,ze ? Ze by cerpadlo nedalo tlak ? Vydreny ?
Zkusit pres kabely z druheho auta tak,aby ti to davalo dobijeci napeti pres 14V a tim to bleskem zatrepalo.
Ja kdyz delam neco s cerpadlem,vstriky,tak jedine druhy auto,jinak to toci a nic.
Zkusit pres kabely z druheho auta tak,aby ti to davalo dobijeci napeti pres 14V a tim to bleskem zatrepalo.
Ja kdyz delam neco s cerpadlem,vstriky,tak jedine druhy auto,jinak to toci a nic.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Děkuji za odpověď.
Ja s autem nic nedělám jen se prodloužily starty.
Čerpadlo nové bosch original ne repas
Vstřiky original bosch komplet ne jen špičky včetně řídícího
Motor po kompletní GO jediný jen jsem nehonoval a nebrousil kliku jelikož nebyl důvod a turbo mám aktuálně jeté protože mého nového hybrida už jsem nevracel jelikož asi chci už zachovat original stav.
Alternator repas
Starter repas,repas a nový as-pl
Baterie stara 80Ah, nova 85Ah a nová 100AH na druhé auto jsem nezkoušel.
Sw v jednotce poslední originální SW
Ja s autem nic nedělám jen se prodloužily starty.
Čerpadlo nové bosch original ne repas
Vstřiky original bosch komplet ne jen špičky včetně řídícího
Motor po kompletní GO jediný jen jsem nehonoval a nebrousil kliku jelikož nebyl důvod a turbo mám aktuálně jeté protože mého nového hybrida už jsem nevracel jelikož asi chci už zachovat original stav.
Alternator repas
Starter repas,repas a nový as-pl
Baterie stara 80Ah, nova 85Ah a nová 100AH na druhé auto jsem nezkoušel.
Sw v jednotce poslední originální SW
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Allroad C5 2002 AKE 132kw 2,5tdi špatné teplé starty
Zkus přes ty kabely. Nové čerpadlo neznamená dobré.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené