V10 tdi jde na 5 válců
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V10 tdi jde na 5 válců
Ahoj, snažím se rozchodit Touarega V10, auto přes 2 roky stálo. Neběží levá strana motoru (před řidičem) ale vcds nepíše žádné chyby v obou jednotkách.Je možné že odešel tandem a jednotka nepozná že do vstřiků nejde nafta ?
Kdyby bylo něco s kabeláží v hlavě tak je určitě v paměti plno chyb. Všechny filtry a nová nafta samozřejmě. Lze na tom vyměnit tandemy bez vyndání motoru vůbec ? Ještě po nastartování, padne napětí na 10 v podle budíku, zhasne maxidot, až po vytočení motoru začne dobíjet na 14v a opakuje se to každý start. Nemá někdo stejnou zkušenost ?
Kdyby bylo něco s kabeláží v hlavě tak je určitě v paměti plno chyb. Všechny filtry a nová nafta samozřejmě. Lze na tom vyměnit tandemy bez vyndání motoru vůbec ? Ještě po nastartování, padne napětí na 10 v podle budíku, zhasne maxidot, až po vytočení motoru začne dobíjet na 14v a opakuje se to každý start. Nemá někdo stejnou zkušenost ?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: V10 tdi jde na 5 válců
tak co jak ti to jede? já jsem zas spojízdnoval bagr po více jak 20 ti letech, motor zetor asi 70, podávacímu čerpadlu se nechtělo vyrezlá pružina a bordel v nádrži tak jsem přijel cca 10 km na externí nárž s čerpadlem, dal jsem nové čerpadlo s pumpičkou aditivovaná nafta + vif, nové podávací čerpadlo, externí nádrž a super po celodení práci startuje na drba nekouří nemá problém, 
Re: V10 tdi jde na 5 válců
Nejede. Tandem vyměněny, všechny vstriky mají skoro 0 ohm. Napětí po zapnutí klíčku v konektorech vstřikovačů 1.5v což nevim jestli je správně.Strana motoru před řidičem neběží, druhá ano. Obě ecu bez chyb. 
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5137
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: V10 tdi jde na 5 válců
To napeti pod 10V ukazuje na "zeleninu" v dratech,jak + tak -.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: V10 tdi jde na 5 válců
To sem si taky myslel ale nic sem nenašel. Jaké má být napětí na konektorech vstřikovačů u pd se zapnutým klíčkem ? Už sem to zapomněl. Na všech je okolo 1.5v. Zapnu klíček - napětí padá z 12v na 9v - měřeno i přímo na baterii ! přístroje zhasnou, startér jen cvakne. Vypadá to na brutální parazitní odběr ale jen při zapnuté spínačce. Při připojení kabelů auto naskočí. ( Jen na půlku motoru)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: V10 tdi jde na 5 válců
má vymazané závady ve všech jednotkách?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5137
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: V10 tdi jde na 5 válců
No tak nejdřív baterku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: V10 tdi jde na 5 válců
baterka je v řiti co na tom chceš řešit? ven, zatěžák, V + A ?? nabíječka 24 hodin, zátěžák V + A ?? pak se pohnem
Re: V10 tdi jde na 5 válců
Pánové, nepsal bych sem pokud bych tyhle základy nevyloučil. Baterky to má dvě, obě jsou zánovní, samozřejmě jsem vyzkoušel ještě jiné. Momentálně to vypadá na brutální klidový odběr okolo 100 A ! Tři plně funkční baterky po chvíli v autě mrtvé a nemusí se ani zkoušet startovat. Vyloučen alternátor, startér - odpojeno. Zítra budu mít klešťový ampérmetr a budu zkoušet odpojovat ostatní spotřebiče.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Re: V10 tdi jde na 5 válců
100A?? Klidový odběr? To už to hasíš ne? To snad není ani možný.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: V10 tdi jde na 5 válců
ty vo.e asi je i to možný, mi se u voyager III 2.5 TD spálila žhavka že se propálila durch na kostu, normál žhavka je mrtvá ale tato byla kostra, žhavky nemají pojistku tam je tenký drát ve svazku
který se má přepálit, ten to vydržel, proud co tam procházel tavil dráty, a můj klešták na změření jsem nechal při opravě na jedné lodi, asi pře půl rokem jsem ji ho našel, nakonec se přepálil ten drát ve svazku a klešták mi u střídavého proudu ukazuje nesmysly, možná baterka?
tak de život
tak de život
Re: V10 tdi jde na 5 válců
Takový odběr by se dal asi snadno identifikovat levnou termokamerou k mobilu. Jen nápad.
Odpojovat kde co - když jsem viděl co má můj Touareg jen pod sedačkou za kilometry kabelů, to bych nechtěl.
Není někde prokopnutý na kostru ten tlustý kabel od přední baterky co vede pod kobercem?
Odpojovat kde co - když jsem viděl co má můj Touareg jen pod sedačkou za kilometry kabelů, to bych nechtěl.
Není někde prokopnutý na kostru ten tlustý kabel od přední baterky co vede pod kobercem?
Re: V10 tdi jde na 5 válců
Tlustý kabel co vede dopředu sem odpojil
taktéž co vede dozadu k druhé baterii. Zbývají jen červené a nějaké moduly a relé pod tou sedačkou
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: V10 tdi jde na 5 válců
pokud tě mohu poprosit na link levná kamera k mobilu ???
jeden z mých autoelektrikářů v šardicích ji má a čuměl jsem co se stím dá zjistit