Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Co je moc to je moc.
Jo, paráda, a ten kdo to dojede do smrti tak na to pak hrozně spěchá jak kdyby měla vypuknout třetí světová 
Re: Co je moc to je moc.
Původní motor
transit 2.2
- Přílohy
-
- 20251107_100250.jpg (2.97 MiB) Zobrazeno 885 x
Re: Co je moc to je moc.
S jakou údržbou? Jaké díly se měnily?
Re: Co je moc to je moc.
Vstriky a cerpadlo jednou a jinak olej a filtry a 3x rozvody, a pak nejakej altik a starter a spojka...
Re: Co je moc to je moc.
Pěkné. Která verze motoru?
Re: Co je moc to je moc.
Vim ze to ma 85kw ale kod z hlavy nevim. Do vanoc tam asi bude milion
Re: Co je moc to je moc.
dnes tu bol známy na káve ma autodopravu a stare tranzity s motorem 2,5 mali na tachometre 1,5 -1,6 mil/Km mal 3kusy a isli s týmto najazdom do sveta dal sa o nich nevie nič a na firme ma este 2kusy s motorom 2,2 a tie maju okolo 1,1mil Km . Na motore všetko povodne len alternátor šatrter atd
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Co je moc to je moc.
Ked som k nemu este jazdil robit nejaké opravy tak tam mal sudy oleja nejaký lacný tusim z ELITu VAT oil 10w40 menil po 10-12 tis km . Este mal aj Audi A6 2,5 s tým motorom kde sa omleli vačky aj tam daval tento lacný olej ale po 10tis ho menil. Audina mala vtedy okolo 300tis a vačky povodne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Co je moc to je moc.
VAT oil som používal v predchádzajúcom aute a pohoda.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Co je moc to je moc.
3 měsíce stará řemenice, odjeto 2500km. I ten dekl to odnesl. Řemenice INA. Tak já už nevím co montovat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Co je moc to je moc.
Na Forda jsem před lety dával Corteco a byly tam vymazané nápisy a oválky Ford.
Jenom pro zajímavost, dva roky zpátky jsem měnil v rámci prací na motoru spodní řemenici u jinak špičkového / na svojí dobu / motoru Renault 1.6-16v K4M7xx, měl jsem od dodavatele jak INA, tak SKF apod. všechno +- vypadalo stejně, cenově něco 800kč až 2 500kč, nakonec jsem za 1 148kč koupil originál díl Renault - France a bylo.
Jenom pro zajímavost, dva roky zpátky jsem měnil v rámci prací na motoru spodní řemenici u jinak špičkového / na svojí dobu / motoru Renault 1.6-16v K4M7xx, měl jsem od dodavatele jak INA, tak SKF apod. všechno +- vypadalo stejně, cenově něco 800kč až 2 500kč, nakonec jsem za 1 148kč koupil originál díl Renault - France a bylo.
Re: Co je moc to je moc.
Tady origo skoro 10. Teď je tam corteco. Doufám že vydrží
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km