nedostatečný plníci tlak CXXB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

ahoj, Mam tu golfa CXXB (1,6tdi) a nedosahne to plníciho tlaku chybí mu 400-600mbar.. hadice jsou těsné ,podltak chodí volně regulace je volna od dorazu k dorazu.. dle logu mi přijde že regulace ani nemá větší požadavek na plníci tlak .. po čem jít ?
golf 1.6tdi cxxb 2.CSV
(24.52 KiB) Staženo 22 x
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

nikoho nic nenapada proč to nedofoukne ?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od martinsidlo »

No regulace to nedotáhne. Někde vázne.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od george40 »

váha (MAF) váží málo - málo nafty do vstřiku - málo spalin-nízký tlak turba.
1) možnost - vadná váha - zkusit jinou -dobrou váhu
2) možnost - vstřiky KO - ucpané pilinami z čerpadla - to jen tak lhece zjistin nelze-výměna vsřiků a čerpadla+vyčistění palivových cest a nádrže
3)možnost - přicpaný DPF - nalogovat tlaky a teploty na DPF-ku - spustit za jízdy regeneraci DPF a po jejím ukončení znova nalogovat tlaky a teploty DPF a zkusit nalogovat i tlak na turbu a MAF-jestli se to nezlepší
4) možnost - Turbo KO - zkusit osadit jiné-dobré...
5) možnost - netěsný EGR nepo přivřená škrtící klapka - vyndat, zkontrolovat těsnost a vyčistit oboje

...apropo - turbo je původní, nebo někdo dělal repas?
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

turbo je původní .. zde je log plníciho tlaku + dpf a vstřikované množtví.udělaná i nucená regenerace. začalo to od te doby co předemnou někdo přetěsňoval ventil víko
cxxb 3.CSV
(13.32 KiB) Staženo 17 x
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od george40 »

to je nějaké divné - proč někdo přetěsňoval ventildekl... takže vstřiky byly venku - jen pro info - kolik to má namotáno km?
Dle logu to má málo nafty - málo spalin do turba, takže klidně to může být čerpadlem nebo vstřikama(přidřené). Naloguj jak vypadají vstřiky po studeném startu.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

tekl tam olej kolem ventil víka,proto ho přetěsňovaly.. má to 211tkm
cxxxb vstřik.CSV
(6.46 KiB) Staženo 11 x
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od george40 »

měl jsem na mysli korekce vstřikovaného množství u jednotlivých vstřiků po studeném startu....
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
MB W211 - E280 CDI 3222cm3 OM648(2005) 130kW/400Nm*self-made chip - 200kW/540Nm* ---EGR-OFF---
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od matesfox »

Nic jiného nez odchylky času vstriku mi to nenabízí
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: nedostatečný plníci tlak CXXB

Příspěvek od TomasHav »

matesfox píše: 18 lis 2025, 14:14 turbo je původní .. zde je log plníciho tlaku + dpf a vstřikované množtví.udělaná i nucená regenerace. začalo to od te doby co předemnou někdo přetěsňoval ventil víko cxxb 3.CSV
Ahoj,
hele tenhle log nic nerika. Cim jsi to delal jestli ve VCDS, coz je VCDS verze: SVO 24.7.0,Verze dat: 20240815 DS356.3 - umi to i vic hodnot.
Dej tam otacky, zatez, plnici tlak pozadovany skutecny egr pozadovany skutecny a lambdu , vahu pozadovana skutecne.
A jeste jedna vec pokud se ti to vejde dej tam i diff tlak dpf, at je videt, jestli nemas ucpanej vyfuk.
Pak udelej jeste jeden log a to korekce volnoveh a zatez min 5s setrvej az co ti korekce budou ukazovat.

Vaha vzduchu je ok, pri zavrene egr ? Ukazuje objem valce ?

Btw: Pokud umi, dej zrychlene cteni. At neco neutece
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“