Drcneš do kola nebo do volantu a je to.
Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?martinsidlo píše: ↑11 pro 2025, 16:14 No hlavně,jak psal kolega nahoře,na geo se správně měří i výška vozu,jeli stejná. Pak se přijde na uložení,pružiny,tlumiče.
Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
Podle mě rozhodují záklony, i když kdekdo tvrdí, že to nemá vliv.
Jak záklon tak odklon ukazuje na trefenou díru nebo jinou ránu.
Jak záklon tak odklon ukazuje na trefenou díru nebo jinou ránu.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
vylágrované uložení levého ramene

-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
dobrý blbec, pístek ti vráti okroužek co pístek těsní, je to vidět i okem když mírně přišlápneš vyleze pak se vrátí, a kotouč se vlní blbýma deskama, při brzdění ho hned přehřejou, pokud ho hřejou správně tak se kotouc rozpálí do červena a neháže
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5179
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)
Na plošině laserem měříš v určených bodech výšku auta ( na podvozku )a ta se automaicky zanáší do měření. To je nevyhnutelná nutnost třeba u vzduchových podvozků.Majklovec píše: ↑13 pro 2025, 16:22Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?
Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.
Nech si udělat geo ve značkovém Mercedesu.
Jinak v protokolu to nemůžeš najít,protože auto musí stát rovně,proto jsou na to special místa ale auto nemuže být křivé. Udělej si geo,kkyž nebudeš mít jednu pružinu,vyjde ti nesmysl. To si mechanik musí zajistit a ověřit.
Já to tipuji,že na pravé pružině vepředu schází min. 1/4 závitu pružiny a auto je nakřivo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené