mercedes vito

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Black Jack
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2007, 12:58
Odpovědi: 0

mercedes vito

Příspěvek od Black Jack »

Rozhodol som sa ze pomožem kamošovi s vitom lebo nejáky mechanik mu menil žhaviče a povedal že jeden sa vymeniť neda lebo je "urvaty".. tak som sa na to pozrel a je to tak... idú tam také dlhé žhaviče viac než desať cm ....
Horna polovica sa toči a nejde vybrať nijako von ... až sa čudujem če to nepodfukuje alebo že ta spodná časť tam niekde už nelieta v komore... i keď je dosť možne že sa to urvalo niekde napoli ... ale štve ma že nejde vybrať ani tu hornú polovicu asi bude v háji aj závit v hlave... ale k veci... nestalo sa to už niekomu alebo nejaký nápad ako to vybrať bez toho aby šla dole hlava.... lebo auto funguje a štartuje.... tri žhaviče sú nové a idú... ale lepšie by bolo ak by to bolo tak ako to byť má....
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

Klasická závada všech MB. Při povolování se závit v hlavě strhne a žhavič budto jde i s hliníkem ven, nebo se točí na místě a nejde ven ani utáhnout. Věsšinou nejdou 2 - 3ks. Hlava musí dolů a nechat tam udělat mosazný vložky /na všech válcích/ Mělo by se to udělat co nejdřív než ten strhanej žhavič vystřelí. /Na dálnici během chvilky/
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... kamoš měl totéž a hlava musela dolů... jinak u MB je to prý standard (wallbash)
GIV Variant TDi ???kW
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo.. bud se zalomí, nebo se zkurví závit.. pokud se zalomí tak je na to taková sada kterou se to dá odvrtat a vyndat a nemusíš sundávat hlavu, ale ta sada stojí asi 14000.. takže budeš muset najít někoho kdo ji má.. ale jestli se ti protáčí tak hlava dolů jak psali kluci..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
rada
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 07 úno 2006, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od rada »

Slavkov píše:... kamoš měl totéž a hlava musela dolů... jinak u MB je to prý standard (wallbash)
prý standard? Pokud to nevis, tak to netvrd. Problem s tim ma pouze MB Vito nebo Viano.
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

Sprinter ten samej problém. Je to pořád ten stejnej motor ať už je to Vito, Viano, Sprinter, C, E, atd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Měli jsme to na Vitu a na Sprinteru taky. ( 2.2CDi )

Kde jsou ty časy nesmrtlenejch 2.4D...
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“