
prosím o zastání dieselových motorů na foru civiců :o)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no vidíš, a já jsem při 180 tis dělal těsnění pod hlavou (což neberu jako velkou závadu, vyčistilo se sání a turbo ) a při 190 tis mi prasknul píst, což už si myslím, že by se stávat nemělo
ve 250 tis se mi ztrhly drážky na poloose a taky mě museli dotáhnout. Ale jinak dobrý, rozhodně bych jiný auto nechtěl, ale bez chybičky to taky není. Civikářům cpát výhody nafty fakt nemá cenu...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


oni ty sr..ky od novinářů nemaj hlavu ani patu.Nikdy to neni nestranej názor.Vždycky je to zaujatá propaganda.Nestranej názor by to byl,kdyby nevěděli co testujou za auto a dozvěděli se to až po recenziMirekX píše:i když jsem zastánce VW dieselu TDI, tak musím uznat, že ostatní firmy dneska ty diesely motory maj slušně udělaný, ale VW s 2 TDI to teda moc nezvládnul. V dnešní době praskající hlavy a jiný problémy.
V testu spolehlivosti na pouhých 100 tis km (je to sice dost zaujatý a nemám to rád) to VW Touran s 2TDI projel neskutečným způsobem, ze známek od 1 do 5 jako ve škole dostal šestku.....to prostě nejde nasimulovat, to je průser.....

Ale to už je OT
Jak může mít nafta sílu?! Ano dieslový motor má zátah už od spodku a benzin musím držet trochu v otáčkách. Ale akcelerace a vůbec celková svěžest benzínu se nedá upřít. Nemůžu samozřejmě porovnávat např. benzin 1,6 a naftu 1,9 turbo. Vezněme to rovný s rovným. Čili 1,6 a 1,6. Bez turba je totiž diesel v pr..li pánové. Hodí se tak jen do traktorů a už i tam jedině s turbem. Prostě fyzikální zákony jsou neúprosné.Sifon píše:Aby sa z toho benzinu neposrali...(Nafta je nafta, nafta ma silu)
Já bych to přes ty objemy nerovnal, neboť existuje např. Wankel nebo u dvoudobého dieselu je to také s poměrem objem/výkon trochu jinakkaad píše:Jak může mít nafta sílu?! Ano dieslový motor má zátah už od spodku a benzin musím držet trochu v otáčkách. Ale akcelerace a vůbec celková svěžest benzínu se nedá upřít. Nemůžu samozřejmě porovnávat např. benzin 1,6 a naftu 1,9 turbo. Vezněme to rovný s rovným. Čili 1,6 a 1,6. Bez turba je totiž diesel v pr..li pánové. Hodí se tak jen do traktorů a už i tam jedině s turbem. Prostě fyzikální zákony jsou neúprosné.Sifon píše:Aby sa z toho benzinu neposrali...(Nafta je nafta, nafta ma silu)

GIV Variant TDi ???kW
Typicke argumenty benzinakov ktory sa nevedia zmierit s tym ze nafta uz nie je stary klepajuci traktor...kazdy kto uznava benziny a zatracuje naftu porovnava neporovnatelne...benzin ten vykon ziskava na ukor spotreby a v otackach teda napr. benzinovy motor 2,0TFSI vie spalit viac paliva ako dieslovy motor 2,0TDI (ak bereme seriu)...preco to porovnavame cez objem valcov a nie cez pomer spaleneho paliva? Napr vykon pri spotrebe 8l nafty na 100km a 8l benzinu na 100km? Tu uz benzin nema argumenty pretoze spotreba nejakeho 1,8T o vykone 150 - 180 koni je priblizne umerna spotrebe 3,0TDI a to uz ma diesel 40 - 70 koni navrch pri tej istej spotrebe takze preco by sme mali porovnavat litraz? A to neporovnavam krutiaci moment teda SILU co ma tento motor takze porovnajme si to takto a nie cez objem valcov pretoze jedine z coho vie benzin ziskat vykon je neefektivita...kaad píše:Jak může mít nafta sílu?! Ano dieslový motor má zátah už od spodku a benzin musím držet trochu v otáčkách. Ale akcelerace a vůbec celková svěžest benzínu se nedá upřít. Nemůžu samozřejmě porovnávat např. benzin 1,6 a naftu 1,9 turbo. Vezněme to rovný s rovným. Čili 1,6 a 1,6. Bez turba je totiž diesel v pr..li pánové. Hodí se tak jen do traktorů a už i tam jedině s turbem. Prostě fyzikální zákony jsou neúprosné.Sifon píše:Aby sa z toho benzinu neposrali...(Nafta je nafta, nafta ma silu)
Pozri si napr Audi A8 4,2 benzin a Audi A8 4,2TDI a uvidis ze to nie je iba o konoch...Dieslova verzia ma 240kw a benzinova ma 257kw ale zrychlenie z 0 - 100 ma papierovo lepsie dieslova a to o 0,2s pri ovela nizsej spotrebe samozrejme...
Mas pravdu fyzikalne zakony su neuprosne teda v 1litri nafty je viac energie ako v 1litri benzinu a este pri vacsej efektivite naftoveho motora je to naozaj nepopieratelne ze benzin je len neuroticke bzucadlo ktore treba neustale vytacat aby tam bolo vobec nieco citit...
Kolotoč TUNING
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Dobré argumenty dieselisty.Sifon píše:Typicke argumenty benzinakov ktory sa nevedia zmierit s tym ze nafta uz nie je stary klepajuci traktor...kazdy kto uznava benziny a zatracuje naftu porovnava neporovnatelne.......... porovnajme si to takto a nie cez objem valcov pretoze jedine z coho vie benzin ziskat vykon je neefektivita......kaad píše:Jak může mít nafta sílu?!........ .........Prostě fyzikální zákony jsou neúprosné.Sifon píše:Aby sa z toho benzinu neposrali...(Nafta je nafta, nafta ma silu)
Mas pravdu fyzikalne zakony su neuprosne teda v 1litri nafty je viac energie ako v 1litri benzinu a este pri vacsej efektivite naftoveho motora je to naozaj nepopieratelne ze benzin je len neuroticke bzucadlo ktore treba neustale vytacat aby tam bolo vobec nieco citit...


Diesel Forever alebo moje srdce bije pre DieselBugs.Bunny píše:Dobré argumenty dieselisty.Sifon píše:Typicke argumenty benzinakov ktory sa nevedia zmierit s tym ze nafta uz nie je stary klepajuci traktor...kazdy kto uznava benziny a zatracuje naftu porovnava neporovnatelne.......... porovnajme si to takto a nie cez objem valcov pretoze jedine z coho vie benzin ziskat vykon je neefektivita......kaad píše: Jak může mít nafta sílu?!........ .........Prostě fyzikální zákony jsou neúprosné.
Mas pravdu fyzikalne zakony su neuprosne teda v 1litri nafty je viac energie ako v 1litri benzinu a este pri vacsej efektivite naftoveho motora je to naozaj nepopieratelne ze benzin je len neuroticke bzucadlo ktore treba neustale vytacat aby tam bolo vobec nieco citit...Jen tak dál. Takto bys možná i nějakého civikáře přesvedčil.

Velmi rad sa hadam na tuto temu lebo mi toto nikto nevyvrati a kazdy porovnava len objem motora a nie preco ma benzin viac vykonu...

Kolotoč TUNING
Este krajsi priklad motor z Audi Q7 6,0TDI V12 ma pisanu spotrebu asi taku ako Audi A8 4,2L benzin ale hold tu uz neni o com
500koni je 500koni a s tym krutakom sa daju orat polia od nevidim do nevidim...
Navyse kopa ludi z fora dokazuje ze ani co sa tyka litraze a vykonu to nie je proti nim take biedne...minule som cital nejaky clanok o Honde civic ktoru vytunili na 300koni a mala kadeco mozne aj nemozne samozrejme s turbom kde tlacila myslim 1,3baru a vykon bol odmerany...zrychlenie z 0 - 100km/h mala 5,8s, ked som pozeral na uvodnej stranke zrychlenia dieselpoweristov tak neni o com... O kolko koni maju menej ale ide im to rovnako ak nie lepsie...
Dalsi argument preco porovnavame auta s rovnakou prevodovkou? Ak by to malo byt fer tak by mali mat rovnake prevodovky...Preco na benzin nedame prevodovku z diesla a neporovname ich chovanie? Myslim ze by si benzin na zrychleni ani neprdol a v nizkych otackach by sa doslova dusil...Dalej preco sa vyhovaraju benzinaci na turbo ked maju VTEC ktory diesel nema?
Takze este raz benzinaci dajte si tam aj dve turba ale v porovnani s tym co vam to zere a aky mate vykon ste oproti dieslu uplne nuly!

Navyse kopa ludi z fora dokazuje ze ani co sa tyka litraze a vykonu to nie je proti nim take biedne...minule som cital nejaky clanok o Honde civic ktoru vytunili na 300koni a mala kadeco mozne aj nemozne samozrejme s turbom kde tlacila myslim 1,3baru a vykon bol odmerany...zrychlenie z 0 - 100km/h mala 5,8s, ked som pozeral na uvodnej stranke zrychlenia dieselpoweristov tak neni o com... O kolko koni maju menej ale ide im to rovnako ak nie lepsie...
Dalsi argument preco porovnavame auta s rovnakou prevodovkou? Ak by to malo byt fer tak by mali mat rovnake prevodovky...Preco na benzin nedame prevodovku z diesla a neporovname ich chovanie? Myslim ze by si benzin na zrychleni ani neprdol a v nizkych otackach by sa doslova dusil...Dalej preco sa vyhovaraju benzinaci na turbo ked maju VTEC ktory diesel nema?
Takze este raz benzinaci dajte si tam aj dve turba ale v porovnani s tym co vam to zere a aky mate vykon ste oproti dieslu uplne nuly!
Kolotoč TUNING
ale benzínový motory vůbec nejsou špatný. Spalují odpad z výroby nafty. Musíme je nechat na pokoji, jinak ten benzín budeme muset pít 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
To bys měl pomoct Ludanovi v nekonečném sporu na foru civicářů.Sifon píše:Diesel Forever alebo moje srdce bije pre DieselBugs.Bunny píše:Dobré argumenty dieselisty.Sifon píše: Typicke argumenty benzinakov ktory sa nevedia zmierit s tym ze nafta uz nie je stary klepajuci traktor...kazdy kto uznava benziny a zatracuje naftu porovnava neporovnatelne.......... porovnajme si to takto a nie cez objem valcov pretoze jedine z coho vie benzin ziskat vykon je neefektivita......
Mas pravdu fyzikalne zakony su neuprosne teda v 1litri nafty je viac energie ako v 1litri benzinu a este pri vacsej efektivite naftoveho motora je to naozaj nepopieratelne ze benzin je len neuroticke bzucadlo ktore treba neustale vytacat aby tam bolo vobec nieco citit...Jen tak dál. Takto bys možná i nějakého civikáře přesvedčil.
![]()
Velmi rad sa hadam na tuto temu lebo mi toto nikto nevyvrati a kazdy porovnava len objem motora a nie preco ma benzin viac vykonu...



Uznavam motorku si neviem predstavit na diesel
tieto motorky uz idu teda doooooost pekne stacila mi 600vka Honda enduro(neviem co to bolo za typ) a bol som z toho ocareny ale tam sa to aj hodi je to jediny benzin na kolesach spolu s kosackou ktory mi nerobi problemy s nazorom
Len rec bola o autach 



Kolotoč TUNING