330D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

330D

Příspěvek od Smoke »

zdravim, bratr má 330D, chce z toho něco vymáčknout, ale řekli mu že to nejde. co trysky nejdou tam třeba z 335D? co turbo? jde tam z něčeho jiného, nebo jen udělat hybrida?
moc díky
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

U těhle novejch systémů je všechno ošéfovný řídící jednotkou.Když přidáš plnící tlak,tak bude jednotka hlásit chybu a auto nepojede,portože nastolí nouzovej režim.Vstřikama taky moc nevyřešíš,spíš vůbec nic.Základem je změna softwaeru řídící jednotky,ALE ODBORNÁ!Pokud má auto filtr pevných částic,tak bych doporučoval vše nechat v původním provedení.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

čip má, ale nic moc, ze 185k by to měo mít 220k. brácha by chtěl 250 i víc. přece jen to auto je těžký
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

Já bych toho taky chtěl!!!!!
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

iTD píše:čip má, ale nic moc, ze 185k by to měo mít 220k. brácha by chtěl 250 i víc. přece jen to auto je těžký
tak to by si mel bracha jeste pred tim poridit keramickou spojku
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

vstřky z 335d tam nepůjdou.. ta už ma bosch C. R druhé generace.. ty máš první.. jinak plnící tlak zvedneš jedině softem, takže v tom bych neviděl problém.. ale problém je že větší turbo už běžně neseženeš, takže to bude hrozný balík udělat slušné turbo aby mohl tlačit víc.. at tam hodí výfuk z verze 142 kw a nechá udělát pořádný čip.. jiank trysky na tenhle motor nikdo nedělá co vím..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

prodat, koupit 150Kw trojku a ochipovat od dieselpower, nebo dieseltechnik. nec lepsiho neni.
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo 150kw je už slušnej motor :) mám ted jeden rozdělanej do šroubku v dílně.. zítra ho musím složit
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

go.vojta píše:jo 150kw je už slušnej motor :) mám ted jeden rozdělanej do šroubku v dílně.. zítra ho musím složit
nechces ho vymenit za ten muj :) heh vo je odlisnyho oproti 135kw?
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no po pravdě je hodně jiný.. na první pohled je stejnej, ale má úplně přepracovaný blok, C. R. bosch druhé generace, EDC16, přepracovanou hlavu, jiné turbo, plechové sběrné výfukové potrubí, jinou řemenici, atd..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „BMW“