Auto Volvo 740 2.4TD, čerpadlo Bosch VE.
Dvounádržový systém (v nádrži filtrovaný použitý RO a čerstvé Brolio řepka 50:50, směs tekutá), podpůrné čerpadlo facet, výměník, trojcestné ventily, elektroohřev, teploměry. Dnes jsem dokončil montáž a začal testovat. Mám to udělané tak, že olej jde výměníkem, pak je trojcestný ventil a až pak elektroohřev. Chtěl jsem lehce přihřívat i naftu, aby se dříve ohřál filtr a čerpadlo. Auto jsem lehce ohřál, za výměníkem cca 55 stupňů, nafta za elektroohřevem cca 45 stupňů a šup tam olej. Systém se ale zavzdušnil a auto zdechlo, nafta, start, pokus číslo dvě, výsledek stejný, pak jsem zjistil, že mi to mezi nádrží a facetem přisává vzduch, opraveno. Start nafta, šup tam olej, běželo to cca půl minuty, pak to začalo kolísat, přišlápl jsem plyn, párktát to ještě zaškytalo a konec GAME OVER


Do čerpadla jde palivo, je propláchnuté naftou, nový palivák, ze zpátečky vytéká nafta, ale vysokotlaká část je mrtvá, oddělal jsem matičky ze vstřikovačů a nic.
Kde myslíte, že je příčina, mě napadá:
1) zadření v důsledku opakovaného zavzdušnění
2) zadření v důsledku předehřívané nafty (ta mohla mít max 45stC)
3) zadření poté, co se tam dostal olej (nevidím ale důvod, proč by tomu vadil olej, co měl minimálně 50stC a byl krásně tekutej)
4) únava materiálu a zadřelo by se tak či tak
K čemu se přikláníte vy???