EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
v patek se chystam myměnit turbo na 66kw golfuIV ,a tak se ptám ,když už to budu mít venku ,? mam to egr zaslepit ,nebo nechat tak ???co myslite ,co tim zjiskam .?? díky
Z Prava dobrý:-)))
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
... ano je tam pouze za účelem snížení emisímaros261177 píše:Ahoj, ja by som to nezaslepoval, iba raz zacas by som to vycistil... ved na nieco tam ten ventil je...

Jinak díky tomu jde do sání přes EGR teplý "vyhořelý vzduch" s nižším obsahem kyslíku... tudíž horší plnění a také spalování

GIV Variant TDi ???kW
tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....

Z Prava dobrý:-)))
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
hadicku bych nechal na pokoji, at se to hybe, aspon to nezatuhne.peca píše:tak mam turbo po repasi od andreho ,a zaslepil jsem ten egr ventil ..dal jsem ale ten plech pod klapku ,ne na vyfukove (parohy) potrubí ..ale to by nemělo vadit ,pak už teda jen stačí zaslepit hadičku do egr ,a ucpat teen vývod od egr ,a je hotovo .....
viz: na fotce ho mam dole ,ale to bylo jen kvuli zkoušení rozteče na šrouby mam ho na opačne straně ....

bolo to tu uz viackrat preberane. na vykon to nemá vplyv,zmení sa zvuk motora,u 2,5TDi má po zaslepení taký hnusný zvuk.ja by som to nechal tak ale je to vec kazdeho
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
mě zvuk přišel malinko tvrdší ...ale jinak ok ....jdu nahodit posledni sponu na saní .a jedu na zkušební jizdu ....pak sem nahažu fotky ,k.o turba ,a neco malo s dvoudení práce při vyměně turba ,a kompletního rozebrání sání ....už vím kde byl ten všechen ztracený olej ..v intercoleru sem ho našel cca 0,5 litru ..zbytek vyfouk vyfoukem:-)))
Z Prava dobrý:-)))
Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat 

Naposledy upravil(a) Hobby dne 29 led 2008, 11:52, celkem upraveno 7 x.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw