zdravim vsetkych chipovacov.chcem sa spytat na jednu vec.na fabiu (sorry je to benzin) 44kw dali spravit chip a teraz tvrdia ze je tam 53kw.viem ze na benzin sa zvysuje vykon radovo 12-15%max.tu je to skoro 20%.nie ze by som neveril ale sa mi to zda prehnane.a ak by to bola aj pravda a zdvihli by vykon tak hore co to spravi s motorom?rozvody,podpalenie ventilov,lambda-sondy a podobne.popri co na to povie olej.je tam treba davat sportovy 0w-60?
diky za kazdy nazor.
chip na fabiu 44kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Co sání měnili? To je totiž podmínka, aby tam bylo sání z 50kw motoru, jinak ti kecaj a pak už máš nárůst jen o 3kW. Prostě u atmosferických motorů si od čipování moc ne slibuj. Ne že by mezi těma motora byl rozdíl jen v sání, ale co já vím 44kW verze ho má jiný a při čipování, aby to mohlo jít o nějaký ty koníky navrch, tak tam dávaj to z té 50kW.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
sanie
mate pravdu..zabudol som dopisat ze menili aj sanie..a to bolo dalsich 4500.-SK navrch.a co na to opotrebenie a vydrz motora?vydrzi takto spraveny tie iste km ako obycajny necipnuty?? v zarucnych podmienkach je pisane ze moze odist skrtiaca klapka ale hned je tam spomenute ze to nieje nasledok chipovania.ale ja si myslim pravy opak.ak o tom vedia tak urcite to maju uz odskusane ze ta klapka to nevydrzi.


Jen nechápu,proč sis to teda nechal dělat. Buď chci být v klidu a nebo jezdit v tuningu.
To je jak kdybys chtěl aby gumy za 200Kč měly přilnavost a výdrž jak za 4000.
Pokud to dělala solidní firma,tak to motoru neublíží ale taky to nepojede, jelikož atmosféra ani nijak zvláštně po čipu jet nemůže - vyhozený peníze.
To je jak kdybys chtěl aby gumy za 200Kč měly přilnavost a výdrž jak za 4000.
Pokud to dělala solidní firma,tak to motoru neublíží ale taky to nepojede, jelikož atmosféra ani nijak zvláštně po čipu jet nemůže - vyhozený peníze.

2,4TD_HLX_week