Díly na rozvody na Passata

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Díly na rozvody na Passata

Příspěvek od chiptuning »

Rostakub píše:Zdravím,mám passata r.v.2000 variant 1.9TDI PD 85KW motor ATJ a chtěl bych si nechat vyměnit rozvody.Jedním servisem na Praze Chodov mi byli doporučeny řemeny firmy Gates,a kladky od Německé firmy INA,díly jsou značkové a jsou za super ceny.Mě by zajímalo,jestli někdo z vás firmu INA nezná,nebo s ní nemá někdo nějaké zkušenosti.
Děkuji všem za případnou reakci.
ina se dava do prvovyroby,,vpodstate kdyz si koupis originalm dil tak je to ina
Rostakub
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 30 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Rostakub »

radim řeřicha píše:
Rostakub píše:
radim řeřicha píše:kupoval jsem origo rozvody vw a mala kladka byla INA made in france, ted mi přišly pod ruku jiné rozvody a tam ja malá kladka INA made in slovakia. vcelku gates +ina namaš co pokazit.ja ted delam rozvody na tom samym co ty a hydraulicky napinak rozvodu jsem koupil FEBI a když jsem to doma rozbalil tak uvnitř bylo TMT (kurva nebo MTM ,to je fuk) made in japan. tak vidíš i německá firma kupuje a přebaluje odjinud.
Díky,můžeš mi napsat co se všechno mění?
rozvodovej řemen,kladky tuším že 2 a vodní pumpa.Já chci ještě řemen na klima a víc mě nenapadá
:(

Měj se
řemen, obě kladky ,vodní pumpa by se měla měnit taky(po 90000 km) ale spousta lidí ji dělá až ob jednou ja to moc nedoporučuju pro ušetřenejch 1500-2000 to třeba rozebírat za pul roku znova když začne tect nebo v nejhorším oškube zuby a potka se to tak to teda fakt nemusim. muj motor ma 300000 km minuly rozvody jsem ošidil o napínák a nevim co ten němec přede mnou, tak jsem ho radši koupil stal 1900 .co jsem vyčetl tak jeho roztržení bývá prý častou příčinou destrukce motoru. dále je dobré přehodnotit výměnu kladek plochého řemene( ne každemu se líbí pazvuky jdoucí z pod kapoty) a kontrola kladky alternatoru. ja osobně ještě připojím preventivní prohlídku alternatoru (když už to mam rozebraný). já vím ,že ty co chtěj vše nejlevněji z mého článku polil pot, ale vím že dalších 90000 km mě nic nevypeče. Dej pozor na inzeraty typu: prodam rozvody na pd nove cena 3000. ja je koupil a když jsem je objednaval tak sem se ptal jestli jsou na passat 85 kw rok 2000.byl jse ubezpečen,že ano. po rozbaleni jsem zjistil ,že jsou sice nové origo vw,ale na 96 kw a měl jsem honičku je s někím vyměnit. netvrdím ,že všichni inzerenti jsou stejní jen dej pozor ;)
Ahoj,to je zrovna to co jsem chtěl slyšet.Ale akurát nevím co je plochý řemen.Ještě mě napadnul řemen od klima a byl mi doporučen nějaký multiřemen,ale ten nevím na co je.Má smysl měnit řemen na servu?
Jinak díky moc,kdybys chtěl mohl bys mi to vše i namontovat :) (sranda)
Díky
Rostakub
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 30 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Re: Díly na rozvody na Passata

Příspěvek od Rostakub »

chiptuning píše:
Rostakub píše:Zdravím,mám passata r.v.2000 variant 1.9TDI PD 85KW motor ATJ a chtěl bych si nechat vyměnit rozvody.Jedním servisem na Praze Chodov mi byli doporučeny řemeny firmy Gates,a kladky od Německé firmy INA,díly jsou značkové a jsou za super ceny.Mě by zajímalo,jestli někdo z vás firmu INA nezná,nebo s ní nemá někdo nějaké zkušenosti.
Děkuji všem za případnou reakci.
ina se dava do prvovyroby,,vpodstate kdyz si koupis originalm dil tak je to ina
Díky krajane :)
radim řeřicha
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 08 říj 2006, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: bílina

Příspěvek od radim řeřicha »

plochý řemen je to co žene servo ,alternator,klima,vrtuli.dříve používaný klínový řemen(pojmenovani dle průřezu ve tvaru klinu).dnes se používá řemen s plochým přůřezem z vnitřní strany s několika drážkami pro zvětšení třecí plochy.výměna není finančně náročná záleží jen na vizuelní kontrole opotřebení( trhliny po přehnutí). uf to jsem se unavil musím to jít zapít (crazy)
sosač informací
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jak pise radim rericha ty rozvody nejsou jine na 85kw a 96kw , ale starsi provedeni ma hydraulicky napinak a novejsi ne jeste trochu jine kladky jenom remen je stejny ;)
Rostakub
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 30 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Rostakub »

Díky všem,teď už jen nakoupit díly a sehnat někoho kdo to umí aby to vyměnil :P
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Rostakub píše:Díky všem,teď už jen nakoupit díly a sehnat někoho kdo to umí aby to vyměnil :P
vymeneny je to raz dva , akorat to celo se musi sundat (LOL)
Rostakub
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 30 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Rostakub »

chiptuning píše:
Rostakub píše:Díky všem,teď už jen nakoupit díly a sehnat někoho kdo to umí aby to vyměnil :P
vymeneny je to raz dva , akorat to celo se musi sundat (LOL)
To že se musí sundat čelo je jediný co vím,ale jinak to co jsi napsal se čte hezky (wallbash)
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

radim řeřicha píše:
Rostakub píše:
radim řeřicha píše:kupoval jsem origo rozvody vw a mala kladka byla INA made in france, ted mi přišly pod ruku jiné rozvody a tam ja malá kladka INA made in slovakia. vcelku gates +ina namaš co pokazit.ja ted delam rozvody na tom samym co ty a hydraulicky napinak rozvodu jsem koupil FEBI a když jsem to doma rozbalil tak uvnitř bylo TMT (kurva nebo MTM ,to je fuk) made in japan. tak vidíš i německá firma kupuje a přebaluje odjinud.
Díky,můžeš mi napsat co se všechno mění?
rozvodovej řemen,kladky tuším že 2 a vodní pumpa.Já chci ještě řemen na klima a víc mě nenapadá
:(

Měj se
řemen, obě kladky ,vodní pumpa by se měla měnit taky(po 90000 km) ale spousta lidí ji dělá až ob jednou ja to moc nedoporučuju pro ušetřenejch 1500-2000 to třeba rozebírat za pul roku znova když začne tect nebo v nejhorším oškube zuby a potka se to tak to teda fakt nemusim. muj motor ma 300000 km minuly rozvody jsem ošidil o napínák a nevim co ten němec přede mnou, tak jsem ho radši koupil stal 1900 .co jsem vyčetl tak jeho roztržení bývá prý častou příčinou destrukce motoru. dále je dobré přehodnotit výměnu kladek plochého řemene( ne každemu se líbí pazvuky jdoucí z pod kapoty) a kontrola kladky alternatoru. ja osobně ještě připojím preventivní prohlídku alternatoru (když už to mam rozebraný). já vím ,že ty co chtěj vše nejlevněji z mého článku polil pot, ale vím že dalších 90000 km mě nic nevypeče. Dej pozor na inzeraty typu: prodam rozvody na pd nove cena 3000. ja je koupil a když jsem je objednaval tak sem se ptal jestli jsou na passat 85 kw rok 2000.byl jse ubezpečen,že ano. po rozbaleni jsem zjistil ,že jsou sice nové origo vw,ale na 96 kw a měl jsem honičku je s někím vyměnit. netvrdím ,že všichni inzerenti jsou stejní jen dej pozor ;)

Ano pozor si dej ale já vím co prodávám ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“