vibrace auta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

urcite to dela u me setrvak a slaba spojka,protoze me kdyz to zacne rezonovat,tak dokud neuberu plyn,tak to nezmizi,takze teorie ze to dela jen pri nejvetsim kroutaku u mne neplati...u me to sou ale velke vybrace,ze bych ani nevydrzel auto trapit,jo a dela mi to jen kdyz jsem hodne nalozeny,kdyz jedu sam tak mu muzu davat plny knedl a pohoda,takze na 100% spojka a mozna i ten setrvak...ten setrvak je mozna dobry,ale ta spojka ho rozkmita,ale asi to vymenim vse,jen jeste nevim za co :-))
Passat 2002 TDI96KW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Alex: asi budeme mít odlišný problém, který se projevuje podobně.... :)

třeba mě se to třese dejme tomu na 5 při plným od 1700do 2000, ale že by do 2500? tak to ne...
myslím, že to nejvíc odpovídá tomu, co napsal Huml...
ty vibrace jsou něco, jak popisuje Fox, volant se roztřese, no prostě nic příjemnýho, tak vždy uberu... :(
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

S posledným Humlovým príspevkom súhlasím v tej časti, že to asi robí práve tá vôľa a možnosť prepruženia dvojhmotnostného zotrvačníka- netvrdím a ani som netvrdil, že zotrvačník je zlý, jednoducho na taký točiaci moment nie je stavaný a preto tie pružné elementy umožňujú vibrácie z jedného dorazu na druhý. Áno, bolo by zaujímavé, či to robí aj niekomu s jednohmotnostným. Teória o čiastočnom, nie trvalom preklze, tak ako píše ServiceMan, nie je zlá, ale neviem, prečo by to bolo tak počuť a vibrovalo by to - ale je to možné.

Jim: no, volant sa mi určite neroztrasie, tak ozaj neviem, či píšeme o tom istom :) ale asi áno. Ja som sviňa a neuberiem, nechám nech to prestane samo.
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox-CZ »

to sou tak silny vibrace,ze to bys nevydrzel neubrat plyn,trepe to tak autem ze nevidis nic ve zpetnym zrcatku,proste humus...jak rikam me to dela jen kdyz klouze spojka,nekdy hladce a nekdy s vibracemi...dnes jsem najel asi 200km a uplne v pohode bez vibraci...
Naposledy upravil(a) Fox-CZ dne 16 úno 2006, 18:59, celkem upraveno 1 x.
Passat 2002 TDI96KW
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

No, ak je pravda, že to tak trepe, potom asi naozaj hovoríme každý o niečom inom. Áno, trepe to, ale určite nie tak, že by som nevidel nič v spätnom zrkadle... Vnímam to hlavne sluchom, vibrácie auta nie sú až také strašné... Možno porovnateľné ako pri štarte motora pri -20C. Robia to asi úplne všetky načipované TDI, čo som kedy videl.
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

Tak panove ja vam sem napisu neco co sem dnes zjistil (wallbash)
Audi A4 TDi RV.96 90 PS bez cipu
muj problem 1 ok
2 ok
3ka lehkej naznak vibrace
4 ka od 1800 do 2000 vibrace jak mobil na tairku
5ka od 1800 do 2100 vibrace ze si myslim ze neco upadne

diagnostika - vse ok
pry 2 hmotnostni setrvak - kouil sem jetej setrvak 2 hmotnosti, s pritlacakem a nechal zrenovat lamelu dnes sem vyndal motor z prevodovkou ven - peknej vomrd rozebral od sebe a co sem nezjistil

obyc setrvak lamela nic moc a pritlacak ok
spojka uz zabirala fakt nahore obcas bych rek pri extremu ze klouzla
ted mi chybi 6 delsich sroubu abych tam dal ten 2 hmotnosti setrva a uvidim jestli to bude pak s "novou" spojkou a jinym 2 hmotnostnakem OK doufam ze to de komplet zamenit vypada to zatim ze ano akorat ty srouby nemam...
nejaky napady?? rady??
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Pipo
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 dub 2006, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Pipo »

No konecne som nasiel diskusiu,kde sa o tomto probleme pise.Pridam sem nieco z mojich zazitkov. Mam O1 81kW r.v.2002. Ked som mal najazdene okolo 130tis dal som ju cipnut. Zo zaciatku som nepocitoval ziadne vibracie, alebo som si to neuvedomoval. Asi tak tak po 2tis som pri plnom zoslapnuti plynu na 4ke zacitil jemnu rezonanciu-otacky 1800, na 5ke to iste. Nepacilo sa mi to. Moj dvorny ciptuner mi odporucil vymenit zotrvacnik a dat tam hned ten silnejsi.Ok.
Po vymene to bolo to iste, akurat tie vibracie su aj o trusku tvrdsie. Ale zase iba pocitovo sa mi zdaju kratsie. Znova sa mi to nepacilo. Takze sme isli cestou znizovania Nm. Teraz ked idem sam, nemam ziaden problem, staci ale jedna osoba navyse a par kufrou a uz je to tu znova citit. Zmenil som stil jazdy. Pri radeni z 3 na 4 sa snazim vytiahnut na 2800-3000, vtedy mam po preradeni na 4 asi 2200 a mozem bez problemov tlacit na plyn. Ak radim pohodovo, ako som bol zviknuty bez cipu, pomali pretlacim plynom cez 2200 a az potom tlacim plny plyn. Ked som si to tu precital, tak sa mi zda, ze mame vsetci rovnaky problem.
Akou cestou sa ubrat, aby to bolo ok?
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

tak tedy muz rict huuuuraaaa auto dovibrovalo probehla vymena 1hmotnostniho setrvaku s celkem nic moc spojkou za 2 hnotnostní s novou lamelou a peknym pritlacakem a vsechno je OK dotazy
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Pipo
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 dub 2006, 11:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Pipo »

to Flery, kolko si za to vycaloval?
Uživatelský avatar
Flery
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 25 bře 2006, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery »

Pipo píše:to Flery, kolko si za to vycaloval?
dal sem 900 za setrvak 2 hmotnostní a ok pritlacak a sjetou lamelu + ve ferodu za renovaci lamely 425kč a práci sám
Škoda Roomster 1,9 TDi 77 KW Sportline
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“