Bude VTN17 bez poladění ŘJ tlačit víc než VTN15??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hynio
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 dub 2006, 11:58
Odpovědi: 0

Bude VTN17 bez poladění ŘJ tlačit víc než VTN15??

Příspěvek od Hynio »

Zdravím, zase jednou hloupa otazka od nezkušeného nováčka (LOL) . Mám v plánu trochu popohnat svoji káru. Svěřil jsem se kamarádovi v servisu s tím že vyměním i turbo z VTN15 za VTN17 (andre),..trysky (dieselpower) a nakonec asi i ten chip (reesha). Kamarád mi tvrdil že rozdíl s tím VTN17 turbem nepoznam a to kdo vi jestli to půjde - rozdil uchyceni atd. (samo že jsem ho ubezpečil o tom že to jde ;) )

Pry potencial VTN17 bez prechipovane ŘJ nebude využitý. Jak je to teda s výměnou turba a jeho nastavením?? Bez poladění ŘJ oproti VTN15 víc tlačit nebude?? (hm)
Passat 1.9TDi 81kw, chip 103kw
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

bez úpravy SW ti to bude tlačit stejně jako předtím....akorát lepší turbo se na daný tlak míň "nadře" než to předchozí..
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jj, bez úpravy SW tam zmenu ve výkonu nejspíš ani nezaznamenáš (záleží v jakém stavu je to původní turbo).
Při přečipování je to pak už o něčem jiném, s tou VNT15 by jsi i při zvýšeném plnícím tlaku jen těžko dostával do motoru tolik kyslíku, jako umí ta GT17 při seriovém nastavení s dlouhou životností.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“