Mechanické čerpadlo vs. řídící jednotka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

neboj já si to osobně neberu taky jsem se párkrát pěkne zplet ale taky mi to dali ostatní pěkně sežrat :)

jinak turbo je bohužel spotřební zboží (naštěstí mám super dodavatele Andreho), ono když chceš po turbu 2bary a je dělaný na 1.3 tak si jednou řekne dost, ale prostě bez vzduchu je ta nafta co nastříkáš do válců kničemu takže tlak je potřeba
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

maverick: ale ty si položil konkretní dotaz, kterej byl naprostá blbost, tak se nediv, že si to dostal sežrat. pokud by ses normalne zeptal jak to je, nikdo by ti nic takovyho nepsala dostal bys normalní odpoved si myslim.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Přesně jak píše scream, napsal jsi, že budeš dávat! Pokud by jsi napsal, o nějaké info, popř zda-li je to vůbec možné, odpovědi by taky byli asi jiné.
Jinak opět důrazně varuji: "Nejdřív čti a diskutuj, ať máš nějaké znalosti, než něco v tomto ohledu začneš podnikat, je to jen pro tvoje dobro (vyhozený prachy, nebo škoda na autě).
Jinak pokud budeš potřebovat poradit, či pomoct, tak jsi tu správně, jsou tu dobrý kluci, přijeď se přesvědčit na srazy.
čau ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Maverick
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 01 dub 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Maverick »

Mluvil jsem o tom s kamarádem mechanikem a on mi řekl že by se to dalo udělat i s tou elektrykou ale že by to bylo hrozný sraní a že jednodušší je dát tam mechaniku. Blbě jsem ho pochopil a právě proto jsem se na to ptal.
Jinak o tom že jsou tady dobrý kluci určitě nepochybuju.
Zdravim vás a ještě jednou sorry za blbej dotaz (ve škole jsem za blbé dotazy dostával pětky takže to chápu :-D )
čáááj
VW Golf II 1.9 TDi
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

To MVOLESKO:s tim tlakem na turbu souhlasim...taky mi to delaa problem.....A maverick dnes v garazi byl u me kdyz jsem operoval brzdy a tak jsem mu vysvetloval co a jak...nejsem zadnej ucenej ale princip TDI zvladam (hm)
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Uživatelský avatar
Maverick
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 01 dub 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Maverick »

Hmm...ale že to byla operace! Nejdřív jsme ohnuli asi tři klíče a utrhli ráčnu a potom jsme udělali ze dedmnáctky oříšku sedmnáct a půlku...
(LOL)
VW Golf II 1.9 TDi
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

jo to je tak kdyz dostanete k vanocum do auta kufr s naradim MADE IN CHINA (LOL) Doma jsem rekl ze je po darku a malem me zabily.... (noteeth)
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Nechci se vytahovat, ale tohle si pečlivě přečtěte:
Kdysi jsem vlastnil T4 2,5 TDi. Jelikož mě nestačil výkon, tak jsem udělal mechanické čerpadlo. Prostě jsem vyndal to elektrický, natáhl lanko, výměnou membrány na turbu jsem docílil vyššího turbotlaku řízením jako u klasického TD.
Veškerou elektriku jsem nechal zapojenou, ptáte se jaká výhoda? Hlavně: ukazoval otáčkoměr, normálně fungovalo žhavení, pro ty pokročilý v problému nastavení mTDI- za pomocí testru se dá velice přesně nastavit čerpadlo (myslím předvstřik) v celém rozsahu otáček včetně zatížení.
S autem jsem najezdi cca 8000 km bez jakýchkoliv problémů (potom jsem ho prodal) a každý kdo do něho vlezl, nechápal jak to může tak jet.
To je jenom pro zajímavost, aby jste měli zase nad čím přemýšlet. Vono totiž kolikrát i na hrozný pitomosti může být něco zajímavýho. Chce se jenom podívat z jinýho směru.
Čao.
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od Boriss »

....no ale operace ukoncena na aute se lesknou nove kotouce a desky...a muzu jezdit jak vitr,a ubrzdim to
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Holz: Známej mi tvrdil, že když sundal ten vršek z el. čerpadla, tak prý koukal na tu osičku, kterou ten servomotorek pohybuje a prý podle stop na ní bylo vidět, že vůbec nechodí na doraz, prý tam byla ještě rezerva, tak to překopal na mechaniku, aby to chodilo až nadoraz. No a auto prý lítalo mnohem líp.
Co je na tom pravdy?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:To Holz: Známej mi tvrdil, že když sundal ten vršek z el. čerpadla, tak prý koukal na tu osičku, kterou ten servomotorek pohybuje a prý podle stop na ní bylo vidět, že vůbec nechodí na doraz, prý tam byla ještě rezerva, tak to překopal na mechaniku, aby to chodilo až nadoraz. No a auto prý lítalo mnohem líp.
Co je na tom pravdy?
To záleží na jednotce, kam až regulační objímku pošle ;) ... ale samozřejmě je to tak. Pokud chceš málo nafty, tak je pohyb malý.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

S tim forem to je hustý ;)
Dokonce si ho můžeš i vytisknout a jít s tím na přednášku :P
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tady to chodilo do konce. (noteeth)
Hroznej bastl, ale nic tomu tenkrát neujelo. :D

Obrázek
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Bóďa píše:Tady to chodilo do konce. (noteeth)
Hroznej bastl, ale nic tomu tenkrát neujelo. :D
Tak tohle je drsný!! (noteeth)

Jakej to mělo volnoběh?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

OK, zase chytřejší :D
Hele, když už jsme u těch čerpadel, nemáte někdo doma (třeba Bóďa, Holz, ....) jedno rozkuchaný? Že by jste ho vzali sebou do Mimoně a udělali nám v čerpadlech méně znalím přednášku? Já ho totiž viděl komplet rozkuchaný jednou v životě a to asi před 5 roky, a tak když se bavíte o hlavách na čerpadla a o vnitřku, tak nevím která bije.
Udělali by jste mi radost, dík moc. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“