AUTOMATCKA PREVODOVKA-jak řadit??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

AUTOMATCKA PREVODOVKA-jak řadit??

Příspěvek od Jaroušek »

ahoj, sháním pro kamaráda informace, jak nejlépe zacházet s automatem F Galaxy 85 KW , jen obecné info.má tam P R N D 4 3 2 a potom + a -
jde jen o to, zda ve městě tam hodit 2 či D, R je nám jasné, P také, a potom u toho + a - zda to tam kopat jak u manuálu a pustit vždy plyn, a zda jde vůbec za jízdy přehodit třeba z 4 na 3. pokud někdo chce, at se podělí.díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Když jsi líný dej p jinak když máš náladu dávej +,- podle zdravého rozumu a uší jednotka si stejně udělá po svém když zvolíš špatně
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

jj, o lenosti to není, a myslel jsem , že P je parking............kuva měl si koupit manuál :))))
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a + :D, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

jaykay píše:Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a + :D, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.
tak tomu říkám vyčerpávající odpověd.děkuji mnohokrát, bohatě mi to stačí, mějte se
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od markusaurelius »

a ešte horšie je keď tam máš S :) a v golfe R32 :) to je potom ako droga stále by si rád chodil na S, ale stoji ťa to 18l/100km :))
VW G5 R32 DSG
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

markusaurelius píše:a ešte horšie je keď tam máš S :) a v golfe R32 :) to je potom ako droga stále by si rád chodil na S, ale stoji ťa to 18l/100km :))
tak S tam není, zřejmě ví proč :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

nejlépe je jezdit jen na D pokud jedete do horského terénu tak aby zbytečně převodovka zbytečně kývavě nepřeřazovala zablokovat nižší rychlost na 3 nabo 2 1/low/ se používá třeba při vlečení má větší sílu je jinak zpřevodovaná vzhledem k tomu že v převodovce při ní spínají jiné lamelové sekce. při blokaci 3 řadí převodovka 1-2-3 při blokaci 2 1-2 tiptronic bych nepoužíval stejně to není k ničemu dobrý řadí to stejně tak nějak s prodlevou a jen když to jednotka uzná za vhodné
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...Zlatej manuálek!!!
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

rici.houba píše:...Zlatej manuálek!!!
zlatej automátek :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

automat není špatnej ale ten kdo chce jezdit sportovní jízdu tak radši manuál
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od markusaurelius »

Pepa15 píše:automat není špatnej ale ten kdo chce jezdit sportovní jízdu tak radši manuál
ja neviem ja som prešiel z manuálu na automat DSG a je to fantasticky pohodlne, ale manuál je určite o lepšom kontakte s autom ..
VW G5 R32 DSG
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Když máš dlouhý nohy kickdown dělá svoje ale jestli radši taháš forbes tak tě ta 3ka vezme víc nevím kick je asi rychlejší :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

lubomt píše:zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil
No většina převodovek má tu 1 zredukovanou ale asi ne všechny třeba AG4 u vw Má ,zf5hp19 taky má
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“