AUTOMATCKA PREVODOVKA-jak řadit??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AUTOMATCKA PREVODOVKA-jak řadit??
ahoj, sháním pro kamaráda informace, jak nejlépe zacházet s automatem F Galaxy 85 KW , jen obecné info.má tam P R N D 4 3 2 a potom + a -
jde jen o to, zda ve městě tam hodit 2 či D, R je nám jasné, P také, a potom u toho + a - zda to tam kopat jak u manuálu a pustit vždy plyn, a zda jde vůbec za jízdy přehodit třeba z 4 na 3. pokud někdo chce, at se podělí.díky
jde jen o to, zda ve městě tam hodit 2 či D, R je nám jasné, P také, a potom u toho + a - zda to tam kopat jak u manuálu a pustit vždy plyn, a zda jde vůbec za jízdy přehodit třeba z 4 na 3. pokud někdo chce, at se podělí.díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Když jsi líný dej p jinak když máš náladu dávej +,- podle zdravého rozumu a uší jednotka si stejně udělá po svém když zvolíš špatně
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a +
, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.

Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
tak tomu říkám vyčerpávající odpověd.děkuji mnohokrát, bohatě mi to stačí, mějte sejaykay píše:Po meste a na 99,9% jezdit na "D", urcite ne na "2", to by znamenalo, ze si to bude radit je 1 a 2. "3" znamena, ze to bude radit max 3ku, "4" znamena, ze to bude radit max 4ku. U rucniho razeni +/- zadny ubirani plynu - proste stojis na plynu a kopes tam + a + a + a + a +, je to inteligentni tiptronic automat, takze vse si ridici jednotka ridi sama.
Stejne za par km prijdes na to, ze nejlepsi je mit porad "D" a vic neresis. Kdyz chces predjizdet, dupnes na plyn, samo si to podradi - kickdown. Navic si to v rezimu "D" radi ruzne, podle toho, jak na to splaeps, kdyz to budes solichat, bude to radit nahoru treba v 2500ot a kdyz budes slapat hodne, tak treba az ve 4000tis.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
tak S tam není, zřejmě ví pročmarkusaurelius píše:a ešte horšie je keď tam máš Sa v golfe R32
to je potom ako droga stále by si rád chodil na S, ale stoji ťa to 18l/100km
)

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
nejlépe je jezdit jen na D pokud jedete do horského terénu tak aby zbytečně převodovka zbytečně kývavě nepřeřazovala zablokovat nižší rychlost na 3 nabo 2 1/low/ se používá třeba při vlečení má větší sílu je jinak zpřevodovaná vzhledem k tomu že v převodovce při ní spínají jiné lamelové sekce. při blokaci 3 řadí převodovka 1-2-3 při blokaci 2 1-2 tiptronic bych nepoužíval stejně to není k ničemu dobrý řadí to stejně tak nějak s prodlevou a jen když to jednotka uzná za vhodné
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Když máš dlouhý nohy kickdown dělá svoje ale jestli radši taháš forbes tak tě ta 3ka vezme víc nevím kick je asi rychlejší 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No většina převodovek má tu 1 zredukovanou ale asi ne všechny třeba AG4 u vw Má ,zf5hp19 taky málubomt píše:zväčša D,ale ked si v kolone a chces predbiehat,tak je lepsie +a -,vtedy ides povedzme na 3-ke a pri pridaní plynu vystrelís hned a predbiehat,kdez to pri D musis cakat,kym podradi a stoji to chvilku casu. To2,3,4 som za 6 rokov co som mal Tiptronic nepouzil ani raz a vobec to neznamena,ze ma väčšiu silu,iba aby zbytocne v kopci stale neradil