OCTAVIA 1.9TDI,81kW+CHIP,Poraďte prosím!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OCTAVIA 1.9TDI,81kW+CHIP,Poraďte prosím!!!
MÁM OCTAVII 1,9TDI,81kW,r.v.2000.JE NA NÍ UDĚLANÝ CHIP MOTORU ASI 3.ROKY.DO TEĎ NEBYL SEBEMENŠÍ PROBLÉM,AŽ TEĎ.PŘI PŘEŘAZENÍ 2-ky,TAHÁ MOTOR DO MAX.3000ot.A NAJEDNOU ZAČNE ŠKUBAT A OBJEVUJE SE Z VÝFUKU BÍLÝ KOUŘ.NÁSLEDNÉ PŘEŘAZENÍ NA 3-KU,OPĚT MOTOR TAHÁ MAX.DO 2500ot.A ZAČÍNÁ ŠKUBAT.TAK TO POKRAČUJE AŽ DO 5-tého STUPNĚ.MOTOR JEDE MAX.130-140Km/h.PŘI SEŠLÁPNUTÍ PLYN.PEDÁLU NA PODLAHU V KAŽDÉM RYCHLOSTNÍM STUPNI,SE OBJEVUJE Z VÝFUKU BÍLÝ KOUŘ NEPRAVIDELNĚ JEN PODLE ŠKUBÁNÍ MOTORU.TURBO ZABÍRÁ DO MAX.2500-3000ot.PAK TO ZAČNE ŠKUBAT.JAKOBY MĚL NEDOSTATEK PALIVA?BYL JSEM NA VAGU A NEVYKÁZAL NIC.ČIDLO VÁHY JE NOVÉ,PALIVOV.FILTR-NOVÝ,VZDUCH.FILTR-NOVÝ.PROSÍM PORAĎTE-DĚKUJI.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 648
- Registrován: 23 led 2006, 14:06
- Bydliště: West Slovakia - Ba
- Kontaktovat uživatele:
Plniaci tlak, regulacna odchylka....auto ti padne do nudzoveho rezimu.
Bud byvaju seknute lopatky, naklapanie, derave hadicky, vadny N75 alebo aj turbo moze dodychavat.
Bud byvaju seknute lopatky, naklapanie, derave hadicky, vadny N75 alebo aj turbo moze dodychavat.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
Raptor181 píše:Plniaci tlak, regulacna odchylka....auto ti padne do nudzoveho rezimu.
Bud byvaju seknute lopatky, naklapanie, derave hadicky, vadny N75 alebo aj turbo moze dodychavat.
TAK DNESKA JSEM BYL OPĚT NA VAGU A VYKAZOVAL NĚJAKOU CHYBU NA PŘED VSTŘIKU.KOUKLI MI NA PALIVOVÉ HADIČKY A ZJISTILI,ŽE V TÉ PRŮHLEDNÉ CO VEDE DO ČERPADLA Z PALIVOVÉHO FILTRU,JDE NAFTA ÚPLNĚ ZPĚNĚNÁ (prostě pěna).MŮŽE BÝT PŘÍČINA TOHO MÉHO PROBLÉMU I TOTO?MIMOCHODEM ZKOUŠELI I TÁHLO U TURBA-CHODÍ VOLNĚ,NEZADRHÁVÁ.
XENON píše:Raptor181 píše:Plniaci tlak, regulacna odchylka....auto ti padne do nudzoveho rezimu.
Bud byvaju seknute lopatky, naklapanie, derave hadicky, vadny N75 alebo aj turbo moze dodychavat.
TAK DNESKA JSEM BYL OPĚT NA VAGU A VYKAZOVAL NĚJAKOU CHYBU NA PŘED VSTŘIKU.KOUKLI MI NA PALIVOVÉ HADIČKY A ZJISTILI,ŽE V TÉ PRŮHLEDNÉ CO VEDE DO ČERPADLA Z PALIVOVÉHO FILTRU,JDE NAFTA ÚPLNĚ ZPĚNĚNÁ (prostě pěna).MŮŽE BÝT PŘÍČINA TOHO MÉHO PROBLÉMU I TOTO?MIMOCHODEM ZKOUŠELI I TÁHLO U TURBA-CHODÍ VOLNĚ,NEZADRHÁVÁ.
TAK ZÁVADA JE VYŘEŠENÁ.BYLY TO UCPANÉ HADIČKY PŘÍVODU PALIVA DO PALIVOVÉHO FILTRU VČETNĚ ZANESENÉ NÁDRŽE PALIVA.TO ZNAMENÁ NAFTA S BORDELEM OD NAŠICH ČERPACÍCH STANIC!!!!!
JINAK DĚKUJI PŘISPĚVOVATELŮM ZA RADY A PŘEJI VŠEM MNOHO BEZPORUCHOVÝCH KILOMETRŮ.