vibrace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já jsem měl alu kola a taky mi auto vybrovalo. Pak jsem zjistil, že mi nesedí na středový díře. Kroužky byly velký asi o 3mm. Dělá to hroznej bordel, hlavně nad 120km/h. Při nižších rychlostech to jen drnčí do volantu a při vyšších to rozechvěje celý auto.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Taky mi to dělalo nová kola nové gumy, po vyvážení. Chovalo se to stejně jako tobě tak jsem zkusmo prohodil přední kola za zadní a je klid. Je to buď špatným vyvážením a nebo jsou ty kola ne upně v cejku a blbě se vyvažujou. Tohle je záležitost levných elektronů když se kapne na blbej kus tak je závada hned na světě . . zkus to prohodit a uvidíš. Já mám allesia stáli 2500Kč
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Chcem sa spytat, ze na akom principe sisate kotuce dokazu sposobit vibracie. Pretoze trochu sisate kotuce mam, aj male vibracie na volante pri brzdeni, ale predpokladam, ze tie vibracie su od vole na prednom lozisku. Inac lozisko sa chystam cez vikend vymenit, dam vediet, ci vibracie pri brzdeni zmiznu.Kornout píše:Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
Diky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
a co pomohla vymena loziska?Csala píše:Chcem sa spytat, ze na akom principe sisate kotuce dokazu sposobit vibracie. Pretoze trochu sisate kotuce mam, aj male vibracie na volante pri brzdeni, ale predpokladam, ze tie vibracie su od vole na prednom lozisku. Inac lozisko sa chystam cez vikend vymenit, dam vediet, ci vibracie pri brzdeni zmiznu.Kornout píše:Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
Diky.
Ja mam dost podobny problem.
Triaslo mi to dost na zimnych gumach, a po prezuti aj na letnych.
Mal som vybite capy riadenia tak som ich vymenil. Sice sa stratila vola v riadeni ale drobne vibracie furt citim, pri brzdeni este viac... Brzdy opticky vyzeraju rovne... Da sa to nejako zistit ze je tam prilis velka odchylka?
Kolesa som 2x prevazoval a vyzeraju v pohode, ani krive niesu... Mam original 16'' VW Montreal, gumy Michelin pilot
Mam este podozrenie na to lozisko, tak neviem co skor vymenit...
Co myslite?