vibrace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Já jsem měl alu kola a taky mi auto vybrovalo. Pak jsem zjistil, že mi nesedí na středový díře. Kroužky byly velký asi o 3mm. Dělá to hroznej bordel, hlavně nad 120km/h. Při nižších rychlostech to jen drnčí do volantu a při vyšších to rozechvěje celý auto.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

čau, když jsem měl ještě Feldu (rofl) tak mi to mi to vybrovalo taky ale jen v 90 a více v tahu motoru, když jsem vyřadil tak to přestalo. nakonec po všelijakých laborací s vyvážením, čapama, jsem zkusil vyměnit poloosu a bylo po problému. na poloose byla nepatrná vůle a dělalo to takové trápení (wallbash)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
iry
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 10:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od iry »

Mám taky takové problémy s jemnou rezonací v předu od podvozku, jak mravenci v nohách, při záběru motoru. Tak jsem měnil všechno, tlumiče, komplet, uložení, gumy v ramenech, kotouče apd. Přesto mi to v teplejším období dělá.
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

Taky mi to dělalo nová kola nové gumy, po vyvážení. Chovalo se to stejně jako tobě tak jsem zkusmo prohodil přední kola za zadní a je klid. Je to buď špatným vyvážením a nebo jsou ty kola ne upně v cejku a blbě se vyvažujou. Tohle je záležitost levných elektronů když se kapne na blbej kus tak je závada hned na světě . . zkus to prohodit a uvidíš. Já mám allesia stáli 2500Kč
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
iry
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 led 2006, 10:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od iry »

Taky je to prý v levných gumách a stylem jízdy, kdy se prý z gum stávají osmiúhelníky a různé šišky. Teď mám na předku Goodyear a super.

IRY
Uživatelský avatar
Dawson X
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 27 led 2006, 12:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Černý Důl

Příspěvek od Dawson X »

Šel bych po těch poloosách, konkrétně po kloubech na převodovce. Od někoho si půjčit a vyzkoušet.
Co nekouří není diesel
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Kornout píše:Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
Chcem sa spytat, ze na akom principe sisate kotuce dokazu sposobit vibracie. Pretoze trochu sisate kotuce mam, aj male vibracie na volante pri brzdeni, ale predpokladam, ze tie vibracie su od vole na prednom lozisku. Inac lozisko sa chystam cez vikend vymenit, dam vediet, ci vibracie pri brzdeni zmiznu.
Diky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
SCorp
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 20 bře 2006, 15:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin, SK

Příspěvek od SCorp »

Csala píše:
Kornout píše:Tak předpokládám, že když kupoval ty kola nové, že je kupoval i s kroužkama na Oct, takže tam problém určitě nebude.
Jinak pokud ty kroužky maj vůli, jedno jestli 3, nebo 0,5mm, tak to nikdy OK nebude, to je jasný, jsou tam kvůli přesnému vystředění.
nemáš na tom autě náhodou ještě podložky? Co kotouče, jsou 100% OK? Pokud by byly trochu šišaté, můžou způsobovat ty vybrace taky, váha třmenu tyhle velký kola dokáže pěkně rozhodit.
Jen si teď trošku rejpnu? kde s tím autem chceš jezdit? To je tak na okruhy , nebo do západní části německa a né na ten náš východní tankodrom.
Chcem sa spytat, ze na akom principe sisate kotuce dokazu sposobit vibracie. Pretoze trochu sisate kotuce mam, aj male vibracie na volante pri brzdeni, ale predpokladam, ze tie vibracie su od vole na prednom lozisku. Inac lozisko sa chystam cez vikend vymenit, dam vediet, ci vibracie pri brzdeni zmiznu.
Diky.
a co pomohla vymena loziska?



Ja mam dost podobny problem.
Triaslo mi to dost na zimnych gumach, a po prezuti aj na letnych.
Mal som vybite capy riadenia tak som ich vymenil. Sice sa stratila vola v riadeni ale drobne vibracie furt citim, pri brzdeni este viac... Brzdy opticky vyzeraju rovne... Da sa to nejako zistit ze je tam prilis velka odchylka?

Kolesa som 2x prevazoval a vyzeraju v pohode, ani krive niesu... Mam original 16'' VW Montreal, gumy Michelin pilot

Mam este podozrenie na to lozisko, tak neviem co skor vymenit...
Co myslite?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“