vedeli ste ze su dva druhy IC na oktavku 1,9tdi - 81kw r.v. 1998-2005? mne dali do 01 ten novsi model a v aute sa okolo 1500otacok nedalo vydrzat kvoli dunivemu zvuku ktory isiel od ICcka tak tam mam stary model a vsetko ok
pisem to sem len pre info ak by mal niekto podobny problem
v tom novsom modeli ICcka su inak vedene trubky, sranda ze som mal blby zvuk pri tom ked motor na ktory sa to dava je identicky..
a menil som IC preto lebo mi ho predral naraznik - bud neaky obrubnik alebo jamu som s tym zobral
z toho ICpotom presakoval olej a striekalom mi to na blatnik a na koleso a myslel som si ze je to urvata manzeta
IC na 81kw oktu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
IC na 81kw oktu
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
to ani nechci vediet novy stoji tusim 13 000 - 15 000 skkasec píše:Kolik si prosím dal za ten IC a jak poznám, který potřebuji (dle roku výroby???)![]()
Díky.
ja som ho mal za 8 000 ale novy originalne prislusenstvo skoda
ako to poznas

ale budes to poznat podla zvuku

a vysokoneodporucam kupovat neoriginalne ICcka z polska a vyrobene u cinanov tie maju vraj o desatiny milimetra ine priemery trubiek vnutri a robi to neplechu
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Hlavně ty IC jsou jiné kvůli snímači tlaku a teploty vzduchu, ty starší modely ho maj až v tý trubce co vede do sání a novější ho maj přímo v IC.
Jinak o žádném jiném rozdílu nevím a taky 66 a 81kw ho maj snad stejnej, ne?
Jinak o žádném jiném rozdílu nevím a taky 66 a 81kw ho maj snad stejnej, ne?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
