IC na 81kw oktu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

IC na 81kw oktu

Příspěvek od Byrto »

vedeli ste ze su dva druhy IC na oktavku 1,9tdi - 81kw r.v. 1998-2005? mne dali do 01 ten novsi model a v aute sa okolo 1500otacok nedalo vydrzat kvoli dunivemu zvuku ktory isiel od ICcka tak tam mam stary model a vsetko ok

pisem to sem len pre info ak by mal niekto podobny problem

v tom novsom modeli ICcka su inak vedene trubky, sranda ze som mal blby zvuk pri tom ked motor na ktory sa to dava je identicky..

a menil som IC preto lebo mi ho predral naraznik - bud neaky obrubnik alebo jamu som s tym zobral

z toho ICpotom presakoval olej a striekalom mi to na blatnik a na koleso a myslel som si ze je to urvata manzeta
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasec »

Kolik si prosím dal za ten IC a jak poznám, který potřebuji (dle roku výroby???) :?
Díky.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Odpovědi: 0
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

kasec píše:Kolik si prosím dal za ten IC a jak poznám, který potřebuji (dle roku výroby???) :?
Díky.
to ani nechci vediet novy stoji tusim 13 000 - 15 000 sk

ja som ho mal za 8 000 ale novy originalne prislusenstvo skoda


ako to poznas :) to neviem novsi ma ine vedenie rurok na chladenie a ma trochu iny tvar rebier

ale budes to poznat podla zvuku :)

a vysokoneodporucam kupovat neoriginalne ICcka z polska a vyrobene u cinanov tie maju vraj o desatiny milimetra ine priemery trubiek vnutri a robi to neplechu
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hlavně ty IC jsou jiné kvůli snímači tlaku a teploty vzduchu, ty starší modely ho maj až v tý trubce co vede do sání a novější ho maj přímo v IC.
Jinak o žádném jiném rozdílu nevím a taky 66 a 81kw ho maj snad stejnej, ne?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Uplně stejný nejsou mám doma dva a každej je jinak silnej.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“