Trysky Sprint 764, něco o nich???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Trysky Sprint 764, něco o nich???

Příspěvek od TomasH »

Zdar, chci koupit na moji oktu ASV 81kW rv02 nové trysky asi od Reeshi. Nechci ale zatím dělat chip. Trysky chci vyměnit spíš kvůli údržbě. Přemýšlím mezi Sprint520 (asi žádná změna), PowerPlus520 (tam nevím jestli něco poznám, ale je tam dost rozdíl v ceně) anebo Sprint764. Mám ale strach, že to bude s těma 764 víc hulit bez úpravy softu. Navíc u 764 by měl být nárust výkonu asi o 10-15 HP, a cena je skoro stejná jako u Sprint520. Prostě chci udělat údržbu, když to půjde bez hulení zvýšit výkon, tak poraďte, jestli ty 764 jsou jen pro výměnu dobrá volba. Jo a nikde jsem nenašel průměr vstřikovacích otvorů právě u těch 764. Díky moc :?
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

průměr je 0.216um.
Obrázek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

TomasH: dej Sprinty764 a ktomu nech od reeshy udělat lehkej chip, určitě ti udělá super cenu , budeš překvapenej jak pěkně to pojede a nebude to kouřit, pokud dáš jen sprinty764 a kouřilo by to, tak se dá lehce ubrat nafta ve VAGu (to umí každej)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

ze S764 budeš určitě překvapenej... :D fakt
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

budu prřekvapený i bez chipu, jen když je vyměním? Poznám to na výkonu? Jo a co zvuk motoru, taky se trochu změní?
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Dukes píše:průměr je 0.216um.
Já myslel, že víc, vždyť PowerPlus520 má 0,215 a Sprint520 0,214
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Na 90PS TDI jsou Sprint764 celkem velký skok +30PS
Na 110PS to takový nárůst není, ale určitě se nedá říct, že to nepoznáš.
Chod motoru bude možná malinko tvrdší, ale pravděpodobně vůbec nic nepoznáš - záleží kolik to má najeto.

Pokud vím, tak už tam máš to 130PS turbo, tak kup ty Sprinty a zainvestuj do chipu (Dieselpower samozřejmě) at se taky "trochu" povozíš ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak, tak, pokud už tam budeš dávat ty vstřiky, tak bych o chipu ani nepochyboval, daleko lépe tím využiješ potenciál toho HW co budeš mít v autě.
Optej se Jima, ten má uplně to samé co zamýšlíš ty a jak mu to pěkně jede. A co říkal on, tak ten chip od Reeshy tomu dal hodně.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

TomasH: jj, s chipem je to paráda, ale v Tvém případě bych nedával tolik HP jako já, pokud necheš, aby to kouřilo...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Teď už nezbudou prachy z rodinného rozpočtu na chip, to zas tak za půl roku, ale říkate jít do těch 764? Měl to někdo i bez chipu, zatím jenom ten HW?
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Jim píše:TomasH: jj, s chipem je to paráda, ale v Tvém případě bych nedával tolik HP jako já, pokud necheš, aby to kouřilo...
To JIM: trysky sis přehazoval sám, nebo Reesha, samo nemyslím soft.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

TomasH: já měl ty 764 asi půl roku bez chipu....a šlo to.
Trysky mi přehodil Reesha, tenkrát jsem o tom nic nevěděl, tak jsem to nechal odborníkům... :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Lukaash
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 23 led 2006, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Lukaash »

TomasH píše:
Dukes píše:průměr je 0.216um.
Já myslel, že víc, vždyť PowerPlus520 má 0,215 a Sprint520 0,214
presne 1000x vic (LOL)
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Lukaash píše:
TomasH píše:
Dukes píše:průměr je 0.216um.
Já myslel, že víc, vždyť PowerPlus520 má 0,215 a Sprint520 0,214
presne 1000x vic (LOL)
To Lukaash: nechápu
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

TomasH píše:
Lukaash píše:
TomasH píše: Já myslel, že víc, vždyť PowerPlus520 má 0,215 a Sprint520 0,214
presne 1000x vic (LOL)
To Lukaash: nechápu
Jo vlastně jasné :)) 1000um=1mm, ale myslel jsem to dobře. 215 Powerplus520 a 216 Sprint 764, myslel jsem, že ty 764 jsou větší.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“