Teplota chladící kapaliny a VAG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Teplota chladící kapaliny a VAG

Příspěvek od kasec »

Mám dotaz:
Při zahřátí motoru a poté připojení na VAG mi teplota chladící kapaliny nepřesáhne 71 °C (dle DP musí být teplota pro měření vyšší než 85°C). Zároveň, když měřím při volnoběhu množství nasávaného vzduchu, tak mi ukazuje hodnotu v toleranci (první 2 minuty), poté se zvýší až za požadovanou hodnotu až na 500mg/H. Má to souvislost, či měření množství vzduchu se má měřit jen chvilku(1 min.) :?

Díky za odpovědi.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Na teplotu 85°C musíš ten motor pořádně prohnat, na volnoběh se to na tolik určitě nevyšplhá (se zapnutou klimou možná ano)
Těch 500mg/h je OK, je to způsobené zavřením se EGR ventilu.
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasec »

Zajímavé je, že jsem to byl nejdřív pořádně projet, aby se motor zahřál, ale nad teplotu 80°C jsem se stejně nedostal.
Mohl by být vadný snímač teploty chladící kapaliny, nebo by mohl proměřovat???

A s tou váhou vzduchu: - když mi tedy ukazuje v tolerovaném rozmezí, tak by měla být OK, ještě ji zkusím změřit při jízdě :roll:
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

čus ! MAF -váhu měř hlavně při zátěži (do kopce) -udělěj si logy a pak si je v klidu prohlídni. na volnoběh se většinou pozná prd. :)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
kasec
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 13 dub 2006, 14:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasec »

Já vím, ale do teď jsem měl notebook, kde nevydržela baterka. Teď už mám novej, tak to o víkendu vše změřím za jízdy do krpálu :D
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
kiru
Přispěvovatel
Příspěvky: 295
Registrován: 25 led 2006, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od kiru »

Snimac teploty moze blbnut, ale podla toho co pises by to mohol byt aj termostat.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Teplotne cidla maju dva vyvody jeden pre RJ motoru a jeden pre budik teplomeru u okt.presne neviem niekedy sa stava ze jeden vyvod zacne mat
odchylku od skutocnej hodnoty niekedy aj 20stupnov najlepsie je zobrat multimeter ktory mera teplotu s cidlom na tekutiny ktoru si das do nadrzky s chlad.kapalinou a meras a porovnavas s VAGom teplota musi byt na VAGu vzdy vetsia ako na multimetry nikdy mensia.Myslim ze motor skorej zohrejes pri stati ako za jazdy nechaj ho tocit na 2000ot/min a teplota pojde pekne hore.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Ja si práve myslím, že motor zohreješ skôr za jazdy, ako počas státia... Na voľnobehu sa nezohreje ani za hodinu. Je to týranie a ničenie motora. Pri 2000 ot/min to bude len o chlp lepšie...
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

No já bych ho určitě ohříval za jízdy - to je hned........na místě dostane zabrat motor i turbo.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“