
Automatic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nechci polemizovat s odborníky, ale v návodu je přímo napsáno, že pro jízdu s přívěsem je nutno jezdit na 3.
Pokud máte převodovku s ,,overdrive,, tedy typ variátoru, je tento při jizdě /s přívěsem/ přetěžován a odmění se nízkou životností. Stupeň 3 řadím též při předjíždění- výrazně urychlí.
deyl
Voyager 3.3
Pokud máte převodovku s ,,overdrive,, tedy typ variátoru, je tento při jizdě /s přívěsem/ přetěžován a odmění se nízkou životností. Stupeň 3 řadím též při předjíždění- výrazně urychlí.
deyl
Voyager 3.3
Pro Oťase
ono je to trochu jinak
1. jsem přesvědčen, že amík s přívěsem pojede na 3,už proto, že je to psáno v návodu.
2. trochu si myslím, že si s tímto vozem a typem převodovky a s přívěsem si asi nikdy nejel. Ona ta ,,4,, právě není ,,4,, ale ,,D,, to není stejný stupeň mechanické převodovky jen s jiným převodem. Dříve se dělaly převodovky jen třístupňové /pro Voyagery/ s prakt. podobným převodem jako 1-3 u čtyřstupňových. jezdím hodně s GV s přívěsem nebo s lodí o váze cca 1500kg, při rychlosti okolo 100km/h na rovné silnici/dálnici/ již má převodovka snahu řadit sama na ,,3,, při sebemenším stoupání, větru také již řadí na ,,3,,. Tedy jízda je plná řazení, i když jedete po rovině stálou rychlostí. D snad jedině po rovině s lehkým přívěsem,nižší rychlostí.
3. Mimo přetěžování variátoru se jedná také hlavně o chlazení. při o něco větších otáčkách a nižším zatížení motoru se lépe chladí. Také je to v návodu. Mluvím z praxe- Chorvatsko, popojiždění,50stC na slunci.
Jinak ať si každý jezdí jak chce.
deyl
ono je to trochu jinak
1. jsem přesvědčen, že amík s přívěsem pojede na 3,už proto, že je to psáno v návodu.
2. trochu si myslím, že si s tímto vozem a typem převodovky a s přívěsem si asi nikdy nejel. Ona ta ,,4,, právě není ,,4,, ale ,,D,, to není stejný stupeň mechanické převodovky jen s jiným převodem. Dříve se dělaly převodovky jen třístupňové /pro Voyagery/ s prakt. podobným převodem jako 1-3 u čtyřstupňových. jezdím hodně s GV s přívěsem nebo s lodí o váze cca 1500kg, při rychlosti okolo 100km/h na rovné silnici/dálnici/ již má převodovka snahu řadit sama na ,,3,, při sebemenším stoupání, větru také již řadí na ,,3,,. Tedy jízda je plná řazení, i když jedete po rovině stálou rychlostí. D snad jedině po rovině s lehkým přívěsem,nižší rychlostí.
3. Mimo přetěžování variátoru se jedná také hlavně o chlazení. při o něco větších otáčkách a nižším zatížení motoru se lépe chladí. Také je to v návodu. Mluvím z praxe- Chorvatsko, popojiždění,50stC na slunci.
Jinak ať si každý jezdí jak chce.
deyl
Pro Otase- ano, já sem také popisoval jen svou zkušenost s Grand Voyagerem r.v. 1999,Gratz,který nemá možnost vypnout ,,kolečko,,/OD- na D/. Novější typy již mají také podstatně větší chadič převodového oleje. V USA jsem nebyl a /bohužel/ asi nikdy nebudu, ale asi řidiči v Evropě jezdí podstatně razantněji než v USA.
zdraví deyl/taky Otas/
zdraví deyl/taky Otas/
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nenech se zmást, samozřejmě je hovadina, aby si měl jezdit s vlekem pouze na 3. Jezdí se vždy na D, to je nejlepší volba pro město i dálku, řazení je plynulé a spotřeba je taková, jak se cítíš ty sám. č.3 znamená jízda v kopích, kde je brzdný účinek větší, aby si nemusel zbytečně brzdit a ničit si brtdové obložení. č.L znamená, že řadí vždy nižší rychlostní stupeň pod 2500 ot/min. tzn: že když budeš mít členitý terén a budeš v pruských kopcích, brzíš jakoby motorem. Takové kopce ale u nás nejsou a jedná se spíš u nás o serpentiny. Nenech se zmást a drž se! Honza