Automatic

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Automatic

Příspěvek od monty »

:roll: Zdravim všechny,nevíte prosim vás někdo co přesně na automatu znamenaj první dvě pozice L a 3 ??? Konkrétně Chrysler Stratus. Díky všem. Ciao
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

L znamená,že to řadí 1,2, a 3 je,že to řadí jen do trojky.To je blokace,když nechceš,aby to řadilo čtyřku.Ale normalně jezdi na D,v Usa to nikdo neřeší! ;)
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Dík,takže třeba s naloženym vlekem na rozjezd a pak D,chápu to správně?
mbdiego
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2006, 15:25

Příspěvek od mbdiego »

Bohuzial nechapes to spravne. Ta 3-ka znamena, ze prevodovka radi normalne ako keby tam bolo D, len s tym rozdielom, ze 4-ku alebo 5-ku ti tam uz nezaradi. Ty obmedzis tu prevodovku. Takze ked tam das 3-ku alebo D, tak na rozbeh to je jedno. :-)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

to je kdyz treba jedes do mirneho kopce s vlekem v kolone a auto jede zrovna takovou rychlosti,ze nevi jestli ma jet na 3 nebo na 4 a porad to prerazuje sem tam tak si to nastavis rucne na 3 a je to
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

8) O:K: Díky kluci
Uživatelský avatar
oliofiat
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2006, 09:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od oliofiat »

a "L" je taky na to,že to brzdí z kopce pomalu do chcípnutí motoru - L jako low-cili nízky,malý.
2,4TD_HLX_week
symir
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2006, 19:18
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od symir »

Nechci polemizovat s odborníky, ale v návodu je přímo napsáno, že pro jízdu s přívěsem je nutno jezdit na 3.
Pokud máte převodovku s ,,overdrive,, tedy typ variátoru, je tento při jizdě /s přívěsem/ přetěžován a odmění se nízkou životností. Stupeň 3 řadím též při předjíždění- výrazně urychlí.
deyl
Voyager 3.3
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

chceš mi ríct, že např. nějaký amík pojede napříč amerikou s přívěsem na trojku?sorry ale to je nesmysl.
symir
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2006, 19:18
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od symir »

Pro Oťase
ono je to trochu jinak
1. jsem přesvědčen, že amík s přívěsem pojede na 3,už proto, že je to psáno v návodu.
2. trochu si myslím, že si s tímto vozem a typem převodovky a s přívěsem si asi nikdy nejel. Ona ta ,,4,, právě není ,,4,, ale ,,D,, to není stejný stupeň mechanické převodovky jen s jiným převodem. Dříve se dělaly převodovky jen třístupňové /pro Voyagery/ s prakt. podobným převodem jako 1-3 u čtyřstupňových. jezdím hodně s GV s přívěsem nebo s lodí o váze cca 1500kg, při rychlosti okolo 100km/h na rovné silnici/dálnici/ již má převodovka snahu řadit sama na ,,3,, při sebemenším stoupání, větru také již řadí na ,,3,,. Tedy jízda je plná řazení, i když jedete po rovině stálou rychlostí. D snad jedině po rovině s lehkým přívěsem,nižší rychlostí.
3. Mimo přetěžování variátoru se jedná také hlavně o chlazení. při o něco větších otáčkách a nižším zatížení motoru se lépe chladí. Také je to v návodu. Mluvím z praxe- Chorvatsko, popojiždění,50stC na slunci.
Jinak ať si každý jezdí jak chce.
deyl
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

(rofl) Rád se přiučim Stratus+vlek,klidně povídej dál.
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

Tak to máš asi pravdu.Já byl parkrát v americe a nikoho jsem tam neviděl dávat nic jiného než D nebo D v kolečku.Jinak ideální je,na tak těžké přívěsy si dát jiný měnič,který změní řazení ( v jiných otáčkách) + přidat chladič na převodovku, pokud to nemá.jen má skušenost ;)
symir
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2006, 19:18
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od symir »

Pro Otase- ano, já sem také popisoval jen svou zkušenost s Grand Voyagerem r.v. 1999,Gratz,který nemá možnost vypnout ,,kolečko,,/OD- na D/. Novější typy již mají také podstatně větší chadič převodového oleje. V USA jsem nebyl a /bohužel/ asi nikdy nebudu, ale asi řidiči v Evropě jezdí podstatně razantněji než v USA.
zdraví deyl/taky Otas/
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

prenaseny vykon zahriva dost olej,proto je u vsech bmw s automatem omezena rychlost na 250 ,pri chipovani se zvysuje omezeni treba na 270 ,ale zakaznik se musi upozornit ,ze pokud by nekde jel delsi dobu vyssi rychlosti nez 250 ta prevodovka neni schopna se uchladit a "vysype se"
copertone
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2007, 19:16

Příspěvek od copertone »

Nenech se zmást, samozřejmě je hovadina, aby si měl jezdit s vlekem pouze na 3. Jezdí se vždy na D, to je nejlepší volba pro město i dálku, řazení je plynulé a spotřeba je taková, jak se cítíš ty sám. č.3 znamená jízda v kopích, kde je brzdný účinek větší, aby si nemusel zbytečně brzdit a ničit si brtdové obložení. č.L znamená, že řadí vždy nižší rychlostní stupeň pod 2500 ot/min. tzn: že když budeš mít členitý terén a budeš v pruských kopcích, brzíš jakoby motorem. Takové kopce ale u nás nejsou a jedná se spíš u nás o serpentiny. Nenech se zmást a drž se! Honza
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“