TDi- alternátor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

TDi- alternátor

Příspěvek od Tomas.cz »

Ahoj
Nechal jsem repasovat alternátor na A3 1.9 TDi nedobíjel vůbec.
Mám problém v tom, že když nastartuju motor tak nedobíjí a až přidám na cca 3000 ot/ min tak začne dobíjet a poté dobíjí pořád i když otáčky kelsnou na volnoběh.
V příručce píšou, že se má napětí měřit při 3000 ot/min.
Tom
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

nemaš zapojený buzení altíku
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík
Chci se zeptat buzení altíku, dá se to něak zkontrolovat? Napětí na svorkách konektoru který tam je?
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Mě to dělá něco podobnýho u jednoho fáčka (teda krom jinejch závad)aspon nad 1500 jinak nechce dobíjet ,takže buzení ju? (crazy)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tenhle problém mívá na svědomí vadný regulátor. Pokud je napětí v rozmezí 13,8-14,2V. tak nechat, je-li mimo tuhle toleranci, doporučuji výměnu, při mínusové toleranci jsou problémy se stále vybitou baterkou, při plusové umulátor brzo odejde.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Autoelektronika
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Autoelektronika »

Kontrola zapojeného "buzení" alternátoru se provádí rozsvícením kontrolky dobíjení na přístrojové desce po zapnutí klíčku.Jestli se kontrolka rozsvítí je buzení napojené a okruh je i s uhlíkama v pořádku.Pokud ta kontrolka zhasne po nastartování motoru až při zmíněných 3000 otáčkách,a pokud je správně napnutý klínový řemen je regulátor vadný.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík moc za rady.
Kontrolka je vadná, prasklá žárovka. Když jsem klukovi žíkal že jí vyměníme tak mi pověděl doborý dobrý spěchám musím někam jet...
Tom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“