Při maximálním zrychlování motor houpe 1,9 TDi AHU (1Z) 66kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Při maximálním zrychlování motor houpe 1,9 TDi AHU (1Z) 66kW

Příspěvek od Toledak »

Mám takový problém, no vlastně dva.Tak ten první, při plné akceleraci motor začne od 2000 tis. ot. houpat, čím vyšší převodový stupeň, tím je to víc znát, nejhorší je to na 5ku.Mám nainstalován měřič tlaku turba, ten tlak vyletí na 1.1 baru a pak spadne na 0,7 baru, od tud zase vyletí na 0,9baru a pak zase klesne na 0,7 atd..., zkončí to až se ubere plyn.Motor AHU 1,9 TDi 66kW chip BitPower, trysky PowerPlus 520.No a ten další problém, na 4tý a 5tý přev. stupeň to do 1600 ot. cuká, jako by vynechával jeden válec, pokud přidám plyn přestane to i když jsem pod 1600 otáčkami.Ale pokud plyn držím jen trochu a má tendenci to jen vlažně zrychlovat, cukání je asi tak nejsilnější.Asi jste se s tím nikdo nesetkal, že?Na diagnostice čisté jako padlý sníh.Kolega říkal, že oba tyto problémy by mohlo dělat čerpadlo, motor má za sebou 200 000 km.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

to houpani nevim ale to cukani me delalo taky . na foru me poradili vymenit podtlakovy hadicky od turba a od te doby mam po probemu .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

SLAMAK píše:to houpani nevim ale to cukani me delalo taky . na foru me poradili vymenit podtlakovy hadicky od turba a od te doby mam po probemu .
Od turba k ventilu, který to turbo ovládá?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

vymenil jsem je vsechny . najdi si prispevek ,, Schema zapojeni turba a nebo Nizky tlak v sacim potruby . tam jsme to resili . treba to pomuze aji tobe .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Všechny? :o to je asi 10 km hadiček, no potěš (wallbash)
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ale kdeže, jedna k řj, 3 od N75ky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Kornout píše:Ale kdeže, jedna k řj, 3 od N75ky.
no k řídící jednotce vede akorát hadička ze sacích parohů, na měření tlaku v sání, ta by to mohla být???
Nafta patří do TDi!
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Ja mam len jednu podotazku. Kde sa daju kupit (okrem originalu) tie podtlakove hadicky?
Alebo sa daju pouzit aj benzinove hadicky ?
Pital som sa uz rozne, ale nikde ich nedrzia.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

kup si přepadové hadičky na naftu. mají je v každé prodejně s náhradnímy díly a pasujou tam úplně v pohodě.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

Měl jsem něco podobného. Byly to ucpané trubky co vedou naftu z nádrže. Na spotřebu co potřebuje zrychlení tam toho tolik nestačilo protékat. Nešlo to dokonce ani profouknout , musel jsem tu přívodní trubku vyměnit. Pak to zase fičelo
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak já to tedy zkusím profouknout tlak 8 barů snad bude stačit (LOL)
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Zkus nejdřív zkontrolovat ty hadičky a pokud by byly OK, tak houpání motoru při zrychlování dělá dost často vadnej N75, zkus ho propláchnout v benzínu a vyfoukat nebo od někoho na zkoušku zkusit přehodit.
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

ja jsem tam dal ty od nafty a je to v poho . akorat jedna ma vetsi prumer jinak jsou vsechny stejny .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tak já tedy zkusím ty hadičky a propláchnu N75.Můžu ho dát na vyčištění do ultrazvukové vany?
Nafta patří do TDi!
cereus
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 kvě 2006, 16:15
Odpovědi: 0
Bydliště: okolie Nitry

Příspěvek od cereus »

"Mám takový problém, no vlastně dva.Tak ten první, při plné akceleraci motor začne od 2000 tis. ot. houpat, čím vyšší převodový stupeň, tím je to víc znát, nejhorší je to na 5ku."

Presne toto iste som mal aj ja (TDI 66kW). Objavilo sa to parkrat, ale potom to prestalo, tak som s tym nic nerobil. Ale rad by som sa aj ja dozvedel, co to je. Najviac to hupalo na 5.-ke nad 100 km/h pri zrychlovani, po ubrani plynu bez problemov.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“