vlisování zad.silentbloku do ramene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

vlisování zad.silentbloku do ramene

Příspěvek od martex »

mám dotaz jakej je problém vyměnit (vylisovat-zalisovat) zadní silent na předním rameni . jestli je potřeba nějakej spešl forrichtung nebo se to dá zmáknout v "domácích " podmínkách. zatím jsem vždycky měnil celý rameno , ale to je přepich. je to na GIV nebo O1. Díkec !
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

pokud máš svěrák a pilku tak to jde bez problému
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

fajn ! tak to náhodou mám :D jen mi trochu popiš přes to to tam lisuješ a čím to mažeš . podle tý pilky předpokládám že to rozřízneš aby to šlo dobře ven. díkec !
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

namažu to jakoukoliv vazelínou pak to tam lehce naklepnu aby to tam drželo a postupně to tam vlisuješ když s tím ramenem pootáčís v tom svěráku jde to obravdu lehce. pilku na to aby to šlo ven
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

díkec !!! :)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

U GIII maj ty silentbloky šipku, aby se nedal dát špatně, jestli je tomu tak i u Oct, nevím, ale dej si na to bacha.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Kornout píše:U GIII maj ty silentbloky šipku, aby se nedal dát špatně, jestli je tomu tak i u Oct, nevím, ale dej si na to bacha.
Jó,u oct to je taky značené,tečkama.
SHARAN AUY 2002
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

u te vazeliny nemuze tomu uskodit v dilenske prirucce pisou ze to ma byt namazany kyselinyprostym kluznym prostredkem v zadnem pripade nepouzivat mazaci tuk nebo mydlovy roztok prosim o vysvetleni
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“