Blika kontrolka žhaveni.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
buka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 led 2008, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Blika kontrolka žhaveni.

Příspěvek od buka »

Chlapi poraďte mam passata tdi když zapnu kliček zapalovaní počkám 30 sekund tak se rozbliká kontrolka žhaveni čim to je?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je několik důvodů proč ta kontrolka může blikat, nejlepší je to hodit na VAGa
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

žhavení

Příspěvek od zizuzidan »

Nejčastěji to bývá vadný spínač brzdového pedálu nebo prasklé brzd.žárovky,samozřejmě to můžou být i jiné závady.Hod na V.A.G.
buka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 led 2008, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od buka »

Dik za radu.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

Slavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)
Koukal jsem tady no fóru. Tohle je tu hodněkrát, ale jak je to u PD? Má někdo seznam závad?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

na co seznam, není jednodušší to auto diagnostikovat, a závadu odsranit :?
buka
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 led 2008, 18:07
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od buka »

Tak už vím čim to je mam tam tajný spínač na odpojeni čerpadla a ten to děla.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

buka píše:Tak už vím čim to je mam tam tajný spínač na odpojeni čerpadla a ten to děla.
(LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

pafka píše:na co seznam, není jednodušší to auto diagnostikovat, a závadu odsranit :?
Jednoduší to je, jen každý nemá doma v šuplíku kabel pro diagnostiku :D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

to chápu , ale bez ní můžeš tak akorát zkusit vyměnit spínač brzd. světel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Slavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)
klobouk dolu že to máš tu trpělivost já už jsem si to napsal vedle monitoru na stěnu miloš
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pouze Ctrl+C a Ctrl+V (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Stačilo by více hledat. Ten seznem závad je tu popsaný 100x. Sám jsem ho také několikrát hodil do příspěvku a červeně. :x :x :x :)
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

me to taky delalo... ale jen tak treba jednou za mesic... po vymene brz. spinace uz to uz cca pul je zatim bez blikani zhaveni :D
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“