Blika kontrolka žhaveni.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Blika kontrolka žhaveni.
Chlapi poraďte mam passata tdi když zapnu kliček zapalovaní počkám 30 sekund tak se rozbliká kontrolka žhaveni čim to je?
Kontrolka indikuje tyto závady:
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Co je správně si již zajisté vybereš
Na VAG
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Co je správně si již zajisté vybereš

Na VAG

GIV Variant TDi ???kW
Koukal jsem tady no fóru. Tohle je tu hodněkrát, ale jak je to u PD? Má někdo seznam závad?Slavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Co je správně si již zajisté vybereš
Na VAG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
klobouk dolu že to máš tu trpělivost já už jsem si to napsal vedle monitoru na stěnu milošSlavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Co je správně si již zajisté vybereš
Na VAG
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most