Problem s TDDi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marcelko
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2008, 13:53
Bydliště: Slovensko

Problem s TDDi

Příspěvek od marcelko »

Zdravim. Nedavno som vam pisal, ze moj problem so studenym startom bol vyrieseny, ale nie je to pravda. Pisal som o poruche na dialnici a o naslednom odtahu a vymene trysiek. Trasenie a dymenie po studenom starte som pozoroval stale, ale iba mierne. Ale ked to bolo v zaruke tak som to tento tyzden zaniesol do ineho servisu FORD, nech sa na to pozru. Dnes mi volali, ze mi museli vymenit trysky, ze vraj tie co tam dal predchadzajuci servis boli pre Ford Tranzit. Vravim si ze to uz nie je normalne, co si dovolia k chudakovi slovakovi. Vsade vas chcu len osklbat o prachy, ale robotu si nespravia. Ale vratim sa este k tomu traseniu a dymeniu. Vraj to robi stale. Kontolovali aj cerpadlo (ma spravny tlak a nevydiera sa), tlaky vo valcoch vraj OK. Tak som z toho jelen. Nevedia to dat doporiadku oni ani ja. Poradte kto mozete . Za kazdu radu budem vdacny.
Ford Mondeo 2.0 TDDi 85Kw r.v. 2001
marcelko
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2008, 13:53
Bydliště: Slovensko

Problem s TDDi

Příspěvek od marcelko »

Vidim ze nikto na tento prispevok nereaguje. Skoda, budem musiet tento problem vyriesit predajom auta. Chodenie po servisoch je pre mna len vyhadzovanie penazi.
Ford Mondeo 2.0 TDDi 85Kw r.v. 2001
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Re: Problem s TDDi

Příspěvek od Peete »

marcelko píše:Tak pani v utorok vecer som vystartoval zo Slovenska do Francuzska. Uz v Nemecku sa motor zacal spravat zvlastne, zacal hrkotat a v nizkych otackach netahal a akoby sekal, volnobeh nedrzal otacky. Kym som isiel vo vyssych otackach, tak to slapalo. Vravel som si ze sa musim dostat aspon cez hranice, aby som sa vedel dohovorit. Zastavil som na prvej pumpe vo FR. a uz som nenastartoval. :o Nasledoval odtah do najblizsieho FORDU. Diagnoza P0148-PCM vraj zle cerpadlo. Vymenili ho a motor neslapal, tak dali spet stare a vymenili trysky. Teraz je to OK ale bojim sa ze sa vydiera cerpadlo a zavada sa bude opakovat. Dnes rano start OK, bez trasenia motora co som riesil uz asi rok. Mna to stalo 2 dni na hotely a 1130 EURO za opravu. Mam na to 1 rok zaruku, tak ak sa to posere znova tak to dufam zatiahne FORD a ja budem musiet zatiahnut aj nove cerpadlo.

PS: Neviete niekto, co znamenaju diagnosticke kody C1235-ABS, C1236-ABS, B1242-EATC ?
C1235 - pravy zadni snimac otacek kola - zadny signal
C1236 - levy zadni snimac otacek kola - zadny signal
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Ford“