problém z výkonem na tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

problém z výkonem na tdi 81kw

Příspěvek od PAIA »

ahoj mam problém s toledem 81kw do 2000ot.vůbec nejede a někdy vypadne při 3000 do nouzáku a naskočí až z novu nastartovánim.dneska sme vyčistily nastavování lopatek a nic,divný je že hned jak nastartuju tak mi ventil přepne lopatky a pustí je až po chcípnutí tak nevim kde je problém (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

To asi problém nebude, po startu se má táhlo nejvíc vcucnout , mezitím za jízdy nějaká regulace a po vypnutí se to táhlo vrátí.
Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

a kde je vůbec ten ventil n75 jestli se můžu zeptat??zajímalo by mě proč to nejede do 2000 :? nemůže to dělat ten ventil??
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Danakroman píše:a kde je vůbec ten ventil n75 jestli se můžu zeptat??zajímalo by mě proč to nejede do 2000 :? nemůže to dělat ten ventil??
na VW byva pod stieracmi v motorovom priestore vedu do neho dve - ci tri hadicky.N75 ma biely alebo sedy vrh.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Kolik to má najeto?Hlásí něco diagnostika?Jeden kolega mi vyprávěl o TDi, na kterém řešili problém, že nešlo ani náhodou přes 3 tis. ot. a na konec to byla prasklá pružina v čerpadle, takže se pístek ve vyšších otáčkách nestíhal vracen do DÚ a proto nenasál potřebné množství paliva.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Ještě jedna věc mě napadla, nemáš zaslepený EGR ventil?Kamarádovy na Passatu 81kW jsem ho zaslepil a až po půl roce to začlo dělat psí kusy, přestával jet, padal do nouzáku a pod.... a zpravilo se to hned po zprovoznění EGR, nechápu to, ale bylo to tak :?
Nafta patří do TDi!
Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

No dělaly sme to spolu a rozhejbávali sme to turbo -bylo zatuhlí ale poté-pořád nic do dvou tisíc se to na 3stupen ani nerozjedea a pak to letí už docela dobře ventil n75 sme už taky měnily a diagnostika nic nehlásí :? tak už fatk nevíme ještě zkusíme se podívat na ten egr ventil a pak dáme vědět.
jinak hadičky-ok
čerpadlo nastavený podle pc
váha dobrá
najeto asi 180000
turbo soustava taky v poho
nový rozvody a pořád nic a ani nekouří :?
Vw Bora variant 85Kw
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

no děkuju že to tady kolega napsal za mě na 3 se teda normálně rozjede je to prostě do těch 2000 jenom líný ale pak to už jede normálně na ten ventil ještě mrknu ale i po rozhejbání toho turba to padá do nouzáku nejvíc na 4 okolo 3000ot.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“