Turbo zapíná později
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo zapíná později
Normálně by mělo zapínat kolem 1800 ot (1,9tdi 96 r.v., chip z 66 na 80?kw), teď zapíná výše - do 2300 jede s velmi slabou akcelerací. Od 2300 se to rozjede jak raketa, táhne rovnoměrně nahoru bez problémů. Před rokem jsem měl podobný problém, v servise zkrátili hadičky (kolem turba) a jezdilo se zase normálně. Tentokrát v servise to zase zkontroloval, nějakou také zkrátil, äle jezdí to pořád stejně blbě. Váhu vzduchu jsem zkoušel z jiného auta - tím to asi nebude.
Má smysl měnit všechny hadičky? - zkracovat se to už moc nedá - cena v Seatu je 65Kč/1 dm !!!, tzn. 1 metr za 650,-Kč !!!. Originál jsou potažené úpletem, nestačily by holé (1m=20Kč)?
Něco říkali, že se seká turbo - není to blbost?
Nebo hledat závadu jinde?
Má smysl měnit všechny hadičky? - zkracovat se to už moc nedá - cena v Seatu je 65Kč/1 dm !!!, tzn. 1 metr za 650,-Kč !!!. Originál jsou potažené úpletem, nestačily by holé (1m=20Kč)?
Něco říkali, že se seká turbo - není to blbost?
Nebo hledat závadu jinde?
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
U 66kw rv. 96 jsou turba s obtokovým ventilem a ten se většinou neseká, v tom asi problém nebude, jedině že by tam byl bordel a pořádně nedosedala ta klapka.
Ty hadičky můžeš klidně dát gumový, alespoň na vyzkoušení určitě, abys vyloučil závadu.
VAG nepíše nic?
Ty hadičky můžeš klidně dát gumový, alespoň na vyzkoušení určitě, abys vyloučil závadu.
VAG nepíše nic?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
Odpovědi: 0
Andre to samé ma asi i já jako by šlo turbo od dvou a púl zejtra ti brknu.Andre píše:Právě že u obtokového turba, pokud má opožděný náběh, to jinde než v turbu samotném být nemůže, protože je omezované tlakem, který samo vytvoří.
Máš asi 3 možnosti: obtoková klapka, prasklá pružina v regulační plechovce, nebo opálené lopatky na turbíně
Tak dej pak vědět...
octule 2.0 BKD
Akční členy ve Vagu se zkoušej při vyplém nebo zaplém motoru?go.vojta píše:Pokud ti to v malejch nejde s obtokovým turbem a pak to jede v poho, tak bych to moc v turbu nehledal.. napíchni to znova na vaga a pořádně to projed. akční členy a skutečný hodnoty.. zkus mrknout na základní předvstřik. a nedělá to náhodou od toho čipu???