Turbo zapíná později

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gigi
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 17:46

Turbo zapíná později

Příspěvek od gigi »

Normálně by mělo zapínat kolem 1800 ot (1,9tdi 96 r.v., chip z 66 na 80?kw), teď zapíná výše - do 2300 jede s velmi slabou akcelerací. Od 2300 se to rozjede jak raketa, táhne rovnoměrně nahoru bez problémů. Před rokem jsem měl podobný problém, v servise zkrátili hadičky (kolem turba) a jezdilo se zase normálně. Tentokrát v servise to zase zkontroloval, nějakou také zkrátil, äle jezdí to pořád stejně blbě. Váhu vzduchu jsem zkoušel z jiného auta - tím to asi nebude.

Má smysl měnit všechny hadičky? - zkracovat se to už moc nedá - cena v Seatu je 65Kč/1 dm !!!, tzn. 1 metr za 650,-Kč !!!. Originál jsou potažené úpletem, nestačily by holé (1m=20Kč)?

Něco říkali, že se seká turbo - není to blbost?

Nebo hledat závadu jinde?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

U 66kw rv. 96 jsou turba s obtokovým ventilem a ten se většinou neseká, v tom asi problém nebude, jedině že by tam byl bordel a pořádně nedosedala ta klapka.
Ty hadičky můžeš klidně dát gumový, alespoň na vyzkoušení určitě, abys vyloučil závadu.
VAG nepíše nic?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
gigi
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 17:46

Příspěvek od gigi »

vag něco hlásil, ale zaboha si nemůžu vzpomenout, ale něco se vzduchem - něco jako "jiná hodnota" něčeho? Fakt nevím...
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

ten samej problém mam já na 81kw jede až od 2000,do tý doby nic a pak vystřelí ale zaboha nemůžu najít čim to je
Uživatelský avatar
macof
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od macof »

mal som podobny problem ,skus vymenit ventil N75/regulacia tlaku turba/
Ibiza GT TDI Evo1
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Pokud ti to v malejch nejde s obtokovým turbem a pak to jede v poho, tak bych to moc v turbu nehledal.. napíchni to znova na vaga a pořádně to projed. akční členy a skutečný hodnoty.. zkus mrknout na základní předvstřik. a nedělá to náhodou od toho čipu???
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Právě že u obtokového turba, pokud má opožděný náběh, to jinde než v turbu samotném být nemůže, protože je omezované tlakem, který samo vytvoří.
Máš asi 3 možnosti: obtoková klapka, prasklá pružina v regulační plechovce, nebo opálené lopatky na turbíně

Tak dej pak vědět...
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Andre píše:Právě že u obtokového turba, pokud má opožděný náběh, to jinde než v turbu samotném být nemůže, protože je omezované tlakem, který samo vytvoří.
Máš asi 3 možnosti: obtoková klapka, prasklá pružina v regulační plechovce, nebo opálené lopatky na turbíně

Tak dej pak vědět...
Andre to samé ma asi i já jako by šlo turbo od dvou a púl zejtra ti brknu.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

go.vojta píše:Pokud ti to v malejch nejde s obtokovým turbem a pak to jede v poho, tak bych to moc v turbu nehledal.. napíchni to znova na vaga a pořádně to projed. akční členy a skutečný hodnoty.. zkus mrknout na základní předvstřik. a nedělá to náhodou od toho čipu???
Akční členy ve Vagu se zkoušej při vyplém nebo zaplém motoru?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

oboje. zaleží co zkoušíš.. Andre.. pokud bude obtokovej ventil otenřenej tak mu to nepojede vůbec, jedině, že by byl částečně otenřenej to by mohlo bejt. to jo.
gigi
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 17:46

Příspěvek od gigi »

Dnes jsem zkontroloval a vyměnil některé hadičky - bez výsledku.

Ještě jsem si vzpomněl, že v zimě to jezidlo normálně, ale na jaře začaly problémy a to vždy přes den, kdy bylo více nad nulou, večer a v noci zase normálně. Možná tudy vede cesta?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“